verkeerd aangemeten zooltjes!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

verkeerd aangemeten zooltjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 19:37

Potverdikke. Ik heb al jaren last van mijn rechterheup. Werd pas echt erg toen ik 3 jaar geleden een nieuw zadel kocht (Lemetex) voor bij mijn nieuw en eerste eigen paard. Dat zadel heb ik na 6 maanden maar verkocht want ik kon niet meer lopen, laat staan rijden. Nieuw zadel gekocht, een Hulsebos. Heupklachten verdwenen. Zadel bleek na veel vijven en zessen te plat op de schoft te liggen. Paar keer laten vullen, geen resultaat. Nieuw zadel gekocht, Kiefer Salzgeber. En jawel, na 5 keer rijden begonnen mijn heupklachten weer. Toch maar eens naar de dokter gegaan, na 7 jaar of zo. Bleek mijn been korter te zijn. Volgens de dokter mijn rechterbeen. Naar de podoloog voor zooltjes in mijn schoenen. Nee, volgens hem was het heel duidelijk mijn linkerbeen wat korter was. Dus zooltjes gekregen aangemeten op mijn linkerbeen. Vier weken op gelopen, toch twijfel twijfel. Andere dokter gegaan, die laten kijken, duidelijk rechterbeen korter. Dus terug naar de podoloog en jawel, hij had het verkeerd gezien, rechterbeen was toch korter! Boos! Geloof je nou zoiets? Vrijdag krijg ik nieuwe....
Ik had dus al de linkerbeugel half gaatje korter gemaakt, maar dat moet dus de rechterbeugelriem worden.

Sorrie voor dit slap gezever wat waarschijnlijk niemand interesseert, maar ik zat me te vervelen en moest dit even kwijt.


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 19:39

Heel vervelend... ik heb dan een rechte rug en een wat slappe bekkenband, als mijn beugels niet helemaal recht zijn heb ik daarna 2 dgn last van mijn bekken. Maar fijn dan...podoloog moest nog leren het verschil tussen kort en lang??

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 19:50

Tjah, en het was niet eens een Belg!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Elise_K, GoogleAdsense, kimberly1995, LiannePuthzy, lina1998, MagicBullet, MallyBelly, Paloma_Janet en 158 bezoekers