Singles-vakantie?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Singles-vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 10:30

Als übersingle *LOL* ga ik deze zomer maar eens op singlesvakantie denk ik zo. Alle vriendinnen gaan met vriend en hebben dus geen tijd/geld meer over Rolleyes en met de mannen die ik ken hoef ik niet zo nodig op vakantie Haha!

Ik heb een beetje zitten neuzen op internet en daar kwam ik wel leuke vakanties tegen, een cruise langs de turkse kust bijv, een 5sterrenhotel in griekenland met georganiseerde activiteiten...
Pling

Enige probleempje is dat het meestal 24+ is. En ik heb geen zin om met beachmasters ofzo met een stel eindexamengangers opgescheept te zitten

Wie weet er nog een goede organisatie of heeft ervaringen/tips waar ik aan moet denken?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 10:37

misschien heet Do It...reizen wel wat voor jou? Heb zo geen web adres maar als je een beetje zoekt kom je er wel.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 10:43

Aaah Laura! Singlesreizen zijn toch voor kansloze dertigers?
Je plaatst jezelf in het verkeerde hokje! Pas je niet in die andere ofzo? Tong uitsteken

Als het 24+ is heb je toch sowieso niet te maken met eindexamengangers? Bovendien denk ik niet dat eindexamengangers met zo'n reis meegaan... en er zitten soms best smakelijke exemplaren van 18 tussen hoor Schijnheilig

Ik heb verder geen verstand van singlesvakantie, heb gelukkig genoeg vriendloze vriendinnen (nananananaaa!).
Kun je niet gewoon ergens in je eente heengaan en daar mensen ontmoeten? Nav je verhalen moet dat met de mannen sowieso wel goedkomen lijkt me...

Ga anders gewoon naar een reisbureau!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:16

Doree ik denk dat laura bedoelt dat ze nog niet met die reizen mee kan omdat ze nog geen 24 is. Laura ik denk idd dat je het beste bij een reisbureau kunt informeren, ik ga wel met beachmasters op vakantie maar ja ik ben ook nog jong natuurlijk.. Haha!

Go jij! Go jij!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:23

Tja... wil je echt iemand ontmoeten dan weet ik niet waar je heen moet. Maar als singel schijnen vakanties met Djoser wel leuk te zijn.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:31

Je kan ook naar een willekeurig reisbureau gaan en gewoon aan vakantie "alleen" boeken. Je komt altijd wel mensen tegen waarmee je tijdens een vakantie optrekt. Je moet alleen oppassen met de toeslagen op een kamer als je alleen gaat. M'n moeder is vorig jaar Naar Turkije geweest, Side appartement Kentia en dat is haar prima bevallen. Ze werd daar niet weggestopt in de bezemkast en had een prachtbalkon met uitzicht op de tuin. Als alleenstaande vrouw sta je daar sowieso aardig in de belangstelling dus je hebt snel genoeg gezelschap *LOL*

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:43

Persoonlijk zou ik overigens niet naar Turkije gaan, precies om die reden die Cathelijne als laatste noemt.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:46

Sanne86 schreef:
Doree ik denk dat laura bedoelt dat ze nog niet met die reizen mee kan omdat ze nog geen 24 is. Laura ik denk idd dat je het beste bij een reisbureau kunt informeren, ik ga wel met beachmasters op vakantie maar ja ik ben ook nog jong natuurlijk.. Haha!

Ah, en ik ben niet eens blond. (of nouja, donkerblond, maar dat is heel wat anders...)
Wat is beachmasters dan? Never heard of..
Er zijn volgens mij zat organisaties die reizen voor singles opganiseren zonder dat je met eindexamengangers opgescheept zit!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:49

Ik ga altijd gewoon alleen... Paar concerten op stapel in het buitenland dit jaar... Beetje rondtrekken, vrienden opzoeken in Ierland, of Engeland, of mischien wel Hongarije, heerlijk Lachen

Deze zomer: London, Isle of Wight, Noorwegen, Oostenrijk, beetje Belgie/Duitsland en Monaco! (2 dagen :-P )

Lang leve Easyjet!

Europe is our playground

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 13:21

Ik heb een keer een singles vakantie gedaan, was meer een doe-vakantie. Paardrijden in de Dordogne, via France Individuelle. Je kunt ook gaan paragliden, of tenissen, fietsen, klimmen....meestal vind je dan wel aansluiting bij andere alleengaanders.

Kijk even hier: www.franceindividuelle.com

Je suis Charlie.

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:51

IK heb dat ook gehad 3 jaar geleden.

Graag weg willen maar niemand wil mee Boos!

Toen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik een paardrij vakantie naar Ijsland geboekt.
Ik heb daar een fantastische week gehad en sindsdien ga ik veel makkelijker alleen weg.


Dus mijn tip: ga paardrijden in het buitenland.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:12

Cowgirl schreef:
Dus mijn tip: ga paardrijden in het buitenland.


Kan ik alleen maar beamen.

Je suis Charlie.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:16

Dorée schreef:
Aaah Laura! Singlesreizen zijn toch voor kansloze dertigers?
:j moet er niet aan denk-en.

maar je hebt van die EO-jongeren reizen. misschien iets voor je? laat alleen de UGGGG's en de stillo's maar thuis.

Amor Vincit Omnia

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 16:21

Zeg SP, tegenwoordig is het helemaal ín om single te zijn (met UGGS Tong uitsteken)dus niet zeuren.. voor kansloze dertigers is trouwens ook onzin, ik ben in 2001 met een groep meegeweest en dat waren een stuk of 6 meiden van rond de 23, drie jonegns van een jaar of 28 en één italiaan van 50. Was lachen hoor *LOL*

Ik hoef ook niet zo nodig iemand te ontmoeten maar gewoon leuk met een groep optrekken lijkt me handiger als je een georganiseerde reis doet dan wanneer je alleen gaat, dan kom je toch telkens stelletjes/mensen die lekker samen zijn tegen, voel ik me een beetje het vijfde wiel aan de wagen Clown

Ga vanavond nog één vriendin en vriend polsen wat ze met de vakantie gaan doen en anders ga ik morgen serieus bellen Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 16:25

Nou, zo zielig klinkt dit toch niet?:
Citaat:
BLUE DREAM “SINGLE” CRUISE
Echt een “droom”van een vakantie waar je nog vaak aan terug zult denken! Samen met andere Singles 8 dagen lang genieten van zon, het blauwste zeewater, weer-galoze stranden, onbewoonde eilanden, zwemmen in de mooiste baaien en natuurlijk het sprookjesachtige Turkije ontdekken…..
Je vaart met een traditioneel houten jacht (Gulet) dat gezien de sterke stromingen voor de kust hoofdzakelijk op de motor vaart en wordt bemand door een kapitein en zijn matrooskok. Bij gunstig weer worden de imposante zeilen gehesen. Een unieke manier van relaxen, ontdekken en elkaar leren kennen!

Dag 1;
Na aankomst in de haven van Bodrum, krijgt u aan boord info over het verloop van de Blue Dream Cruise. Avondeten en overnachting zijn aan boord voorzien.

Dag 2;
Na het ontbijt begint de reis naar de prachtige baai van Alakila, waar je de mogelijkheid hebt de ruïnes van een Byzantijns dorp te bezoeken. Diner en overnachting zijn voorzien in Cökertme, een klein gezellig, traditioneel vissershaventje, bekend om zijn vrolijke en vriendelijke bevolking en handge-knoopte tapijten.

Dag 3;
Vandaag staat de schilderachtige baai van Tuzla op het programma, waar de toppen van de pijn-bomen de hemel bereiken en hun weerspiegelingen in zee te zien zijn. Lunch en zwempauze zijn hier voorzien. Diner en overnachting zijn in de Engelse haven, gelegen in een groene ingesloten baai met vele wandelroutes door het bos, waar tijdens de Eerste Wereldoorlog de Britse vloot zich voor de Duitse achtervolging verborgen hield.

Dag 4;
We varen door naar het eiland Sedir, waar je de antieke stad Kedrai met haar theater, kerk en de Necropool ruines kunt bekijken. De inscripties op dit eiland wijzen erop dat Cleopatra hier lange tijd verbleef, vandaar dat haar naam aan dit strand is gegeven. Er wordt verteld dat Marcus Antonius het wonderbaarlijke zand uit Tunesië helemaal van het Afrikaanse continent naar dit parelzachte strand vervoerde en hier met Cleopatra de wittebroodsweken doorbracht. Diner en overnachting zijn gepland bij Karacasögut, een klein dorpje omringd door groene natuur. Ook is hier de mogelijkheid om te stappen in Marmaris dat slechts op een 30-tal minuten verwijderd is.

Dag 5;
Na het ontbijt gaan we naar Balli Su baai, wat honingwater betekent, waar het heerlijk is om te zwem-men, te relaxen en genieten van de vele zoetwaterbronnetjes die hier in de zee uitkomen. Diner en overnachting in Longöz, een natuurlijke haven met een golfloze zee. Hier reiken de dichtbegroeide pijnboombossen tot aan het water. Een avondwandeling door het bos is hier een must!

Dag 6;
Voor het ontbijt varen we door naar de baai van Kargili, waar na de middag een bezoek gebracht kan worden aan Orak, een onbewoond, groen rotseilandje met een mooi zandstrandje aan een heldere kleurrijke zee. In deze omgeving wordt ook gedineerd en overnacht.

Dag 7;
Na het ontbijt varen we naar Pabuç, waar we na de lunch genieten van een verfrissende duik in het water van de baai van Haremten. Hierna is het dan weer tijd om op weg te gaan naar de haven van Bodrum, waar ook de laatste overnachting zal plaatsvinden.

Dag 8;
Tijd om afscheid te nemen na het ontbijt en je klaar te maken om met een hoofd vol mooie herinneringen weer naar huis te gaan………

Op gezag van de kapitein kan het, om technische redenen of door weersomstandigheden, noodzakelijk zijn om de routes of de volgorde van het programma te wijzigen. Dit komt de veiligheid van de deelnemers ten goede.

Deelnemers: minimum aantal 12. Bij grote deelname kunnen extra boten ingezet worden.
Wij streven naar een gelijke verdeling mannen/vrouwen
Uiterste annuleringtermijn: 21 dagen voor vertrek.

Verzorging: Op basis van de All-inclusive formule.

Algemeen: Electriciteit, douche en toilet zijn aan boord beschikbaar.
De bereikbaarheid van mobiele telefoons is niet overal even goed. Het is een all-inclusive reis, er hoeft dus niet meegekookt te worden.


Temptation Island, Eat your heart out! Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:28

Klinkt leuk, ik moet er alleen niet aan denken om de hele dag op zo'n boot te zitten. Lijkt me echt oersaai!

Zonnetje81
Berichten: 18586
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:46

Is totaal niet saai, ik ben ooit wezen cruisen is super gaaf.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:51

Laura schreef:
Nou, zo zielig klinkt dit toch niet?:
ligt eraan, als je met opa's gaat wel.

ik moet er niet aan denken zonder vrienden op vakantie te gaan, dat gepieker van te voren, bleh, en die onwennige momenten... hoort niet bij mijn vakantiegevoel en een beetje desperate vind ik het wel.

Amor Vincit Omnia

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:53

orionneke schreef:
Is totaal niet saai, ik ben ooit wezen cruisen is super gaaf.


Ik geef gewoon mijn mening hoor. Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:55

Een vriendin van mij heeft dat een keer gedaan (cruise in Turkije) en had de tijd van haar leven.

Je suis Charlie.

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:57

Gepieker en onwennige momenten ligt toch helemaal aan jezelf Haha!.

Vriendin van mij gaat eigenlijk al jaren alleen op vakantie. Die boekt gewoon een georganiseerde groepsreis (kleine groepen, gericht op alleengaanden). Nooit problemen mee gehad.
Een vriend van mij doet dit overigens op dezelfde manier, die heeft ook altijd alleen leuke ervaringen gehad.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 17:11

Citaat:
ik moet er niet aan denken zonder vrienden op vakantie te gaan, dat gepieker van te voren, bleh, en die onwennige momenten... hoort niet bij mijn vakantiegevoel en een beetje desperate vind ik het wel.

Noujá Boos!
Toevallig is er niemand in mijn vriendenkring die nog een vakantiemaatje nodig heeft. Moet ik nu maar de hele zomer thuis gaan zitten?

Als ik zou besluiten om een cruise/paardrijvakantie/rondreis zou willen doen en niemand wil mee, dan vind ik gewoon lekker gaan een stuk minder zielig dan 'maar niet gaan' en kniezen dat niemand mee wil.
Overigens ben jij blijkbaar nog nooit op een groepsreis geweest want je opa idee is wel een beetje achterhaald Clown

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:12

is niet rot bedoeld, alleen om aan te geven wat voor soort types je daar misschien zal tegenkomen. gezien je posts ben je daarvan niet gediend en vraag ik me af of je wel een leuke vakantie tegemoet gaat.

Amor Vincit Omnia

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:35

Een vriendin van mij heeft ooit een vakantie via snp (volgens de overlevering staat dit voor Snel een Nieuwe Partner Tong uitsteken ) geboekt. Dat zijn geloof ik wat actievere vakanties. Het beviel haar heel goed. Ik vind het helemaal niet desperaat om alleen op vakantie te gaan. Het is pas desperaat om te gaan leuren om iemand te vinden om mee op vakantie te gaan. Veel plezier!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 17:53

Dank je, Marga. Heb net even gekeken op de SNP site maar dat is vnl wandelen en fietsen en ik ben Niet Sportief. of het moet om een salsa-vakantie gaan in cuba, maar daar heb ik even geen centjes voor Haha!
De cruise staat nog op nr 1, kwam net ook een andere site tegen met cruises maar daar zag ik op de foto's vnl 40ers idd. Nou kan ik op zich met iedereen wel lol hebben, maar iets meer 20ers is wel leuker.Dus voor ik ga boeken zal ik zeker de reisbureaus even bellen wat de leeftijdsindicatie is van de andere reizigers Lachen

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!