sow oliebol

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-01 15:11

Sorry hoor maar ik moet het gewoon nog ff kwijt. Ook al heb ik gister gehoord dat het goed ging met Quinto en dat er nog niks bij hun op de boerderij gevonden is.
Ik slaap slecht en denk de hele dag aan niks anders dan hun. Wat zouden ze nu doen, zijn ze met de paarden en de koeien bezig enz.
Ook word ik helemaal gek van die onzekerheid of paarden nou wel of niet geruimd.
Bovenal vraag ik me continu af :hoelang nog, wanneer krijg ik dat telefoontje dat het ook bij ons is? Dat ook zij geruimd worden?
Wat moet frank als zijn koeien geruimd worden? hij bestaat er van. Okee, heb het er al wel eens met hem over gehad. dat hij,als de agrarische sector zo slecht blijft gaan, de koeien misschien wel verkocht en verder ging in de tinkers. maar wat als onze paardjes ook geruimd moet worden? De eerste moet zelfs deze week veulenen.
net op het nieuws zag ik wel dat ze bij ons daar op de viaduct aan het protesteren waren. De zus van Frank liep door het beeld (achter die vrouw die aan het praten was).
Ik zit regelmatig te janken en word helemaal gek van mezelf.
nou ja we hopen het beste, maar ben er zo bang voor.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 15:15

ow meissie wat vervelend.... maar je kan er zo weinig aan doen he. ik denk aan je en duim dat t niet ook daar komt

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 15:16

snap heel goed dat je je ellendig voelt Niets is zeker en dat wordt t ook niet totdat t puntje bij t paaltje komt, en dat is juist wat niemand wil.
ik hoop ontzettend met je mee dat er niets gebeurt met je beessies, maar niets is zeker.
en gewoon altijd als je ergens mee zit lekkeruitbokken helpt namelijk enorm

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 15:40

Renate heel veel sterkte en de moed erin houden hoor.......al is dat in deze situatie niet makkelijk.....kop op meid!!!
Ik hoop dat het ook jullie deurtje voorbij gaat......tja het liefst hoop ik dat voor iedereen......maar helaas de realiteit is anders Verdrietig .
Veel sterkte!!!!

Jacqueline

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 20:14

Lieffurd
Ik begrijp presie hoe je je voelt.
Morgen horen wij waarschijnlijk of we geruimd gaan worden maar misschien horen we het pas overmorgen of horen we niets meer als het goed is.Dat is toch helemaal belachelijk???
Net als jij zal er weer een dag voorbij gaan met een boel angst.
Ik houd m'n hart vast net als jij.
Mocht je wat kwijt willen m'n nummer si nogsteeds hetzelfde
dikke kus en hugz
Theemuts

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca, Ubermetrics en 13 bezoekers