Niet alleen treinen hebben vertraging

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Niet alleen treinen hebben vertraging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 16:19

Hebben vertragingen. Het OV in Rotterdam is tegenwoordig ook een ramp. Het hele weekend zijn er werkzaamheden geweest aan het spoor tussen station Zalmplaat en Tussenwater (voor de kenners Knipoog ) Het was natuurlijk te verwachten dat de eerste dag dat alles weer normaal zou rijden een grote ramp zou worden Scheve mond
Waar ik normaal niet eens een half uur over doe heb ik vanmorgen 1,5 uur over gedaan. Mensen die 1,5 uur vast hebben gezeten in de metro omdat er een wissel uitgereden was.
Daarbij nog is 3 kwartier staan wachten zonder informatie of er nog wat zou gaan gebeuren en of er nog wel een metro zou komen. Na 3 kwartier kregen we eindelijk te horen dat er géén metro van en naar station Tussenwater (waar ik iedere ochtend opstap) richting Centraal Station zou gaan. We moesten allemaal maar de andere metro nemen en vanuit de stad overstappen op andere metro's. Gelukkig reed er in de stad ook bijna geen metro Rolleyes Dat scheelde weer een hoop *diepe zucht*

Daarbij nog eens dat ik op de terugweg naar huis in de eerste metro zat die weer het hele traject Centraal Station-Spijkenisse zou rijden. Halverwege het traject, net buiten het station, keert de metro om want hij kan niet verder rijden. Is de metro zelf defect OK dan! Rijd er opeens een metro ons voorbij richting Spijkenisse (de richting waar ik heen moest) De metro waar ik in zat is toen teruggereden naar het dichtsbijzijnde metrostation zodat we weer fijn konden overstappen.

Lang leve het OV!!! Wie had er vanmorgen nog meer van dit soort fijne problemen met de RET? (heel rotterdam denk ik Scheve mond )

[edit:BartVB]Titel[/edit]

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all


Marije_jiplover

Berichten: 25224
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:48

Ja, dat ken ik! Nou ja, ik heb gee anderhalf uur in een metro gezeten, maar echt vlot ging mijn reis van Spijkenisse naar Rotterdam ook niet vandaag. Voor Slinge ging de metro ineens een rare route rijden, langs de remise, zeg maar en daar bleefie ineens een poosje stilstaan. Daarna ging het weer verder, maar dan stapvoets... Uiteindelijk nog een keer stilgestaan en toen toch bij Slinge aangekomen. Er was ondertussen wel wat omgeroepen, maar dat had ik maar half verstaan, omdat ik met mijn minidisc op zat te lezen. Gelukkig had ik geen haast, en is de reis na Slinge zondere morren verder verlopen, ik had kennelijk meer geluk dan jij!
Dit van mij was trouwens met een metro van iets na half 1 vanuit Spijkenisse richting Rotterdam. Ik had helaas wel mijn trein gemist, dus moest ik in Rotterdam nog een kwartier wachten op de volgende, maar goed dat ik niet op een bepaalde tijd in Utrecht hoefde te zijn vandaag!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Sani

Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:50

gisteravond viel het bij utrecht-enschede nog wel mee.....
geen vertragingen Haha!
maarja.. das nie in de buurt van de opstoppingen en vertragingen volgens mij

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:54

Klinkt bekend Schijnheilig
Ik kom vanmorgen uit Amersfoort, en was helemaal gelukkig dat de treinen een keer op tijd rijden (is ook al een zeldzaam verschijnsel). Maar die metro vandaag Lips are sealed En dan heb ik het alleen nog maar over de trajecten centraal-zuidplein en zuidplein-kralingse zoom. Ik kwam dus niet eens in de buurt van tussenwater/spijkenisse......
En als ze dan nog laten weten waarom er geen metro komt, nee hoor gewoon afwachten

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amparo, Chantalla, ComscoreBot, Eefje_Sammy, Eowyn_95, Firebug, Gee, Ginny135, Josien_, katinker, L_iek, Ponytante, roucha1, Sabbientje, supervon78, Symke, tengeltje11, xRaisin en 66 bezoekers