Achmea reclame... ??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Achmea reclame... ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 16:55

Ben ik de enige die die reclame niet snapt?? Blond

Bestaat dat dorp Nederpoort echt?? Zo nee, wat bedoelen ze dan met deze reclame?? Verward
Ik heb me zusje ook al gevraagd, die snapte er ook niks van Scheve mond

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 17:17

Ik ben ook ernstig geestelijk blont denk ik, want ik vat 'm ook niet....

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 17:21

Ik zag hem net ook, en begrijp er net als jullie geen bal van! Scheve mond

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 17:33

hier nog 1 :p

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 18:28

ik snap hem ook niet Blond

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 18:39

ik snap er ook helemaal niets van Blond

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 18:52

nederpoort huh,en die krant??? ik dacht waar gaat dit over????en dat mens maar kletsen in die reclame...

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 22:12

Niemand die hem snapt ??
Waarom hebben ze dan die reclame gemaakt Verward

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Nadir

Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:13

Ik heb die reclame volgens mij nog nooit gezien... Is ie nieuw... Haha!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:30

En ook ik snap het niet.....
Die krant inderdaad, als ik het goed begrepen heb (dat zal wel niet...) komt die bij iedereen binnenkort door de brievenbus. Misschien dat het dan helderder wordt??? Verward
Toppunt van vaagheid! En een hoog irritatiegehalte!

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:45

Volgens mij hebben ze een fictieve gemeente opgezet, en nu zijn zie die gemeente aan het promoten. Er is nu idd die nieuwe reclame dus, dat het "al bestaat" en met die burgemeester enzo. Terwijl de vorige met dat was, dat ze nog aan het bouwen waren. Ik vermoed dat ze spotjes willen gaan uitzenden, met hoe het leven in Nederpoort is, en dat dat dan ideaal is, en dat ze willen dat Nederland ook zo wordt, en dat kan dan door met Achmea in zee te gaan. Zoiets vermoed ik toch, voorts denk ik dat het een serie spotjes moet worden, zodat mensen erop gaan letten, en ze meer naamsbekendheid krijgen.

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 00:04

Ik heb de reklame al verschillende keren met een half oor/oog gehoord/gezien en meen te begrijpen dat het met de Europese Parlementsverkiezingen te maken heeft. Nederpoort zou dan voor Nederland moeten staan, als een soort "gemeente" van Europa. Ik heb geen idee of ik het juist heb, maar dat is wat ik er voor mezelf van heb gemaakt. Die verkiezingen zijn trouwens 10 juni. Achmea zal er aan meewerken vanwege de naamsbekendheid die ze hierdoor krijgen.

Tralala

Berichten: 1145
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 00:10


:+: May the horse be with you :+:

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 08:04

Maar is het nou een echt dorp of niet? ik snap het nieth oor

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 08:18

Wat ik nu van de site begrepen heb, is het geen bestaand dorp, maar een bedacht dorp, die de Nederlandse samenleving op schaal nabootst. Het is dus een zuivere reklamestunt van Achmea, die waarschijnlijk voornaemlijk gezondheidsthema's zal "behandelen".

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 09:20

Welkom in Nederpoort

Nederpoort is een gemeenschap op schaal. Om precies te zijn: ónze gemeenschap op schaal. In het pas opgerichte polderdorp hebben 100 mensen hun intrek genomen. Zij vertegenwoordigen u, uw buren, die mensen van verderop, kortom alle 16 miljoen Nederlanders.


In Nederpoort vindt u precies die groepen, eigenaardigheden, problemen en gewoonten die u in de rest van Nederland tegenkomt. Op de overzichtelijke schaal van 1 op 1: 1 procent van de Nederlandse bevolking is 1 Nederpoorter.

Wanneer u leest dat 9 procent van de Nederlanders kettingroker is, zult u merken dat er onder de Nederpoorters 9 kettingrokers zijn. De klaverjasclub is nijver op zoek naar twee andere spelers, aangezien Nederland slechts 2 procent klaverjassers kent. 5 WAO-ers en 1 langdurig werkloze zitten overdag thuis. Er zijn 4 zuigelingen, 4 peuters. 14 Bejaarden. En er is 1 bejaardenverzorger.

U ziet het al: in Nederpoort wordt de situatie in Nederland, inclusief problemen als vergrijzing en arbeidsongeschiktheid een stuk eenvoudiger te begrijpen.

Wat heeft u daaraan? Achmea ontzorgt. Ontzorgen is vandaag de dag een veelomvattende taak. De gezondheidszorg, maar ook woningnood en criminaliteit zien wij niet als een taak van de overheid alleen.

Daarom denken wij graag samen met u hardop na over oplossingen voor Nederlandse problemen van nu en binnenkort. Zodat we ons kunnen verzekeren van genoeg bejaardenzorg, minder criminaliteit en woonruimte voor ons allemaal.

In de overzichtelijke gemeentegrenzen van het kersverse Nederpoort, en hopelijk ook in de rest van Nederland.

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:21

SuperSnel schreef:
Welkom in Nederpoort

Nederpoort is een gemeenschap op schaal.


Dus hij bestaat niet Tong uitsteken

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:28

Weetje welke reclames ik ook niet snap? Die van die bouwvakkers. Die hoor ik elke keer op de radio en dan denk ik echt: ja hoorrrrr! Dat 1 op de 6 bouwvakkers een ongeluk krijgt, dat snap ik nog wel, maar die 1 op 6000 die een roze jurk aantrekt na werktijd ofzo, dat vind ik zo onbegrijpelijk in verband met dat ongeluk??? Ik kan wel iets verzinnen, maar dat is zo ongelofelijk vergezocht.

En welke ik ook niet snap is een euforisch spotje dat je op 10 juni niet moet gaan stemmen. www.verstandopnul.nl is de site waar ze naar verwijzen. Ik vind het allemaal wel humor, maar ik snap werkelijk niet wat ze willen. Willen ze nou dat je wél gaat stemmen of bedoelen ze echt wat ze zeggen, dat stemmen onzin is? Ik zoek er iig wel iets achter en vind het maar vaag. Niet dat ik ga stemmen, want het zegt me helemaal niks. Ik vind de KNHS erger dan de Nederlandse Regering, laat staan het Europarlement. Dat is zo ver van m'n bed.

't Valt mij wel op dat er echt heel erg veel onsamenhangende en nergens op slaande reclames zijn. Want die van Nederpoort vind ik ook heeeeel erg vaag. Allemaal met van die tandenpasta smile's op hun gezicht. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:37

hahah niemand die dat reclame spotje snapt ?! ben ik dan de enige die hem wel snapt ?!
het is gewoon de nederlanders op schaal en het bestaat dus niet echt... Wel krijgen we de nederpoorter courant straks in de bus als reclame voor achmea...

het dorp bestaat dus NIET !!!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:27

Ik heb hem niet gezien, maar ik vind het gekopieerde stukje van de site duidelijk zat. Nederpoort is een dorp op schaal. Zegt het jullie iets als 14% van de Nederlands bejaard is? Of 1 procent van de Nederlanders in de bejaardenzorg zit? In een 'dorp' met 100 mensen is dat imo al heel wat bevattelijker...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:32

*Sluit zich aan op de blontjes bank* [/quote]

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:25

Ik denkt niet dat ik die reclame nog gezien heb.
Van sommige snap ik ook niet veel.

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:35

Ik vond hem wel grappig Tong uitsteken
In dat klaslokaal:
- "en wie snapt dit niet?"
*meisje steekt vinger op*
- "mooi, want ik heb 1 zittenblijver nodig" Haha!

17 mensen vinden dit leuk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Zoe, Asvinia, BingBot, Duhelo, Dunkeedoo, Foreverkliek, Googlebot, IASCrawler, Irma77, laran, Lisanne_S, pony33, rocky_1995, YandexBot en 190 bezoekers