Uggs ;)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:13

220/250 euro was het toch?

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:20

Ik vind ze echt niet mooi. Maar denk wel dat ze lekker zitten, voor thuis ofzo zal ik ze wel willen hebben, maar dan worden t wel dure pantoffels... Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:46

SpLaSh_"]
[quote="Laura schreef:
$110 = 66euri???
dacht t niet he lieverd, betje in de war met de gulden misschien? Haha!


Nope , Australische Dollar , dus denk het wel Lieverd..... Extreme duivel

Enne , op de site staat er FREE SHIPPING , dus volgens mij betekend dat 'vrij verzenden' , ik weet alleen niet of het ook geldt naar Nederland...
[/quote]

Let op dat er vanuit Australie nog wel inklaringskosten, douanekosten en BTW bovenop komen. Mijn UGGs werden hierdoor 76 euro duurder... Lips are sealed
Bovendien is het echt bont en mag dat vanuit sommige landen niet verstuurd worden naar Nederland
Ik ben trouwens bang dat free shipping niet op gaat voor Nederland.. Meestal is dat alleen binnenlandse verzending

Krackie
Berichten: 54
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:30

DaniellevA schreef:
nee mooi zijn ze zeker niet,daarom worden ze ook UGLY'S genoemd..Maar ik heb nog nooit schoenen gehad die zo fijn zitten je kan er uren mee lopen..( lekker shoppen dus )En in Amerika zijn ze onder de celebs zo HOT omdat ze comfort bieden..Je moet nagaan die lopen alles galafeestjes af op hun Manolo Blahnik naaldhakken en dat is meer wie mooi wil zijn moet pijn lijden,dus lopen ze in het dagelijks leven met de Ugg boots.. Die je voeten met 30 graden onder nul warm houden en met 50 graden boven koel,teminste als je de site van de Ugg boots moet geloven..


Waar heb jij ze gekocht. Hier bij mij kan ik ze niet krijgen.

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:47

Krackie"]
[quote="DaniellevA schreef:
nee mooi zijn ze zeker niet,daarom worden ze ook UGLY'S genoemd..Maar ik heb nog nooit schoenen gehad die zo fijn zitten je kan er uren mee lopen..( lekker shoppen dus )En in Amerika zijn ze onder de celebs zo HOT omdat ze comfort bieden..Je moet nagaan die lopen alles galafeestjes af op hun Manolo Blahnik naaldhakken en dat is meer wie mooi wil zijn moet pijn lijden,dus lopen ze in het dagelijks leven met de Ugg boots.. Die je voeten met 30 graden onder nul warm houden en met 50 graden boven koel,teminste als je de site van de Ugg boots moet geloven..


Waar heb jij ze gekocht. Hier bij mij kan ik ze niet krijgen.
[/quote]


Ik heb me korte in de P.C. Hoofdstraat gekocht voor 180

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 18:01

Waterkippie"]
[quote="x4you schreef:
Nog lelijker Lips are sealed


kan ik me niet voorstellen Haha!
Scheve mond
[/quote]

Ja idd dat gaat mn hoofdje niet in!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 18:30

gera"]
[quote="SpLaSh_"][quote="Laura schreef:
$110 = 66euri???
dacht t niet he lieverd, betje in de war met de gulden misschien? Haha!


Nope , Australische Dollar , dus denk het wel Lieverd..... Extreme duivel

Enne , op de site staat er FREE SHIPPING , dus volgens mij betekend dat 'vrij verzenden' , ik weet alleen niet of het ook geldt naar Nederland...
[/quote]

Let op dat er vanuit Australie nog wel inklaringskosten, douanekosten en BTW bovenop komen. Mijn UGGs werden hierdoor 76 euro duurder... Lips are sealed
Bovendien is het echt bont en mag dat vanuit sommige landen niet verstuurd worden naar Nederland
Ik ben trouwens bang dat free shipping niet op gaat voor Nederland.. Meestal is dat alleen binnenlandse verzending
[/quote]

Idd , maargoed , met 76 euro eboven op kan je ze net zo goed in de PC Hoofd gaan halen Haha!