Ik heb toch zo'n hekel aan zo'n mensen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:38

Ja, hier kan ik ook heel boos om worden... Verdrietig
Heb het ook meerdere keren meegemaakt, ik blijf het %$#&* vinden.

Super dat jij die ene nog hebt kunnen redden. OK dan! Ik hoop dat ie het red, en dat je hem mag houden.
De asielen zitten ook al zo vol...

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:45

Het is niet te geloven hoe ziek mensen in hun hoofd kunnen zijn

Maar supergoed van je dat je je hebt ontfermd over het beestje OK dan! Ik hoop dat je haar (?) mag houden van je moeder!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:47

bah bah bah wat een smerige lui!!!!!
breng ze dan naar een asiel toe, maar dit
te erg voor woorden
oehh als ik iemand dit zag flikken !!!! Boos!:(:(

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:50

aaaah wat vreselijk! arme kittens, ze zijn gewoon gestikt! als er iets vreselijk is, is het wel om door verstikking aan je einde te komen Scheve mond

gelukkig heb je er nog 1tje kunnen redden, maar wat een debielen die zoiets doen Boos!
hier zit er iemand en die vangt katten met een strop, we zijn er al 20 kwijt, willen nu geen nieuwe meer sinds we weten wat er met ze gebeurt(2x een kat teruggevonden met een strop op)

ken er ook die kittens zodra ze geboren zijn meteen verzuipen, bah wat een nare misselijke mensen zijn er toch

hoop dat je katje het overleeft!!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:02

ah gos... rianne!!! Hoe gaat het nu?! Wat zei je mams?

kootjuh
Berichten: 32
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:22

ah wat zielig!! mmaar goed dat jij langs kwam en er toch in ging kijken!
ik snap niet hoe mensen dat in hun botte hersens kunnen halen om 4 kittens in een zak te doen! echt erg man!!!!!!
maar wat zei je moeder, mocht je hem houden??

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:29

wat een verschrikkelijke mensen dat ze die arme beestjes zo iets aan doen als je geen kittens wil, steriliseer je poes dan, of neem anders de verantwoordelijkheid op je die beestjes een goed tehuis te geven!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:50

Ben ook benieuwd wat je moeder zegt Haha!

Goed hoor van je OK dan!

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:52

Bah, wat laag! Maar goed van je dat je deze wilt 'opvoeden!' Mag vast wel van je moeder... kittens zijn zóóó lief!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 19:07

Bij ons in de buurt wordt het best vaak gedaan. Als je boerderijen hebt waar op een gegeven moment 30 katten rondlopen, dan moet er opgeruimd worden. Ze proberen ze eerst nog gewoon kwijt te raken, maar op een gegeven moment lukt dat niet meer en dan worden alle nestjes die geboren worden meteen afgemaakt. En om dan veearts kosten te besparen wordt dat zo gedaan.

Tuurlijk is het niet leuk, maar die boeren gaan echt geen rekening betalen van weet ik hoeveel euro's voor die katten.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 19:26

Ja maar dan vind ik nog steeds dat die boeren er zelf iets aan moeten doen, poezen steriliseren (duur) of ze gescheiden houden op 1 of andere manier.....

Trouwens ik ben erg benieuwd wat je moeder er van vind, ik kijk iedere 10minuten ofzo dit topic....

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 19:50

ik ben ook heel benieuw wat je moeder zegt.
Ik kan toch zo kwaad worden op mensen die dat doen... Boos!
Breng ze dan lekker naar het asiel ofzo...

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 19:55

Jeetje zeg! Dat mensen zo kunnen doen Boos! . Je gaat toch niet katjes in een vuilniszak stoppen Stoom uit je oren . Goed van je dat je het poesje hebt gereden gelijk effe langs de DA gegaan bent OK dan! En weet je al wat meer, of je het poesje mag houden Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:02

Wat verschrikkelijk! Welke gek doet toch zoiets?! Boos!

Ik vind het erg goed van je dat je hebt geholpen en nog eentje kon redden. OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:03

YvonneS schreef:
Bij ons in de buurt wordt het best vaak gedaan. Als je boerderijen hebt waar op een gegeven moment 30 katten rondlopen, dan moet er opgeruimd worden. Ze proberen ze eerst nog gewoon kwijt te raken, maar op een gegeven moment lukt dat niet meer en dan worden alle nestjes die geboren worden meteen afgemaakt. En om dan veearts kosten te besparen wordt dat zo gedaan.

Tuurlijk is het niet leuk, maar die boeren gaan echt geen rekening betalen van weet ik hoeveel euro's voor die katten.

Laten ze die katten dan castreren, maar nee hoor, dat is zeker te veel moeite?! Boos!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:04

Jeetje dat meen je toch niet! Hoe ziek kan iemand zijn!!!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:51

Sammm"]
[quote="YvonneS schreef:
Bij ons in de buurt wordt het best vaak gedaan. Als je boerderijen hebt waar op een gegeven moment 30 katten rondlopen, dan moet er opgeruimd worden. Ze proberen ze eerst nog gewoon kwijt te raken, maar op een gegeven moment lukt dat niet meer en dan worden alle nestjes die geboren worden meteen afgemaakt. En om dan veearts kosten te besparen wordt dat zo gedaan.

Tuurlijk is het niet leuk, maar die boeren gaan echt geen rekening betalen van weet ik hoeveel euro's voor die katten.

Laten ze die katten dan castreren, maar nee hoor, dat is zeker te veel moeite?! Boos!
[/quote]

Dat is te duur ja, denk ik?? Ik kan ook wel een andere manier bedenken om die katjes af te laten maken, want verstikken is idd een hele nare dood.

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 21:24

hey

Het is een katertje en hij heet Moortje. Lachen
Mam wil hem niet, maar ik probeer haar nog over te halen. anders kan hij naar de buren. maar ik probeer hem toch zelf te houden.
Wish me luck!

Hij heeft wat gegeten en wat kittenmelk gedronken. op de bak is hij nog neit geweest.
Kijken hoe we de nacht door komen...!

Hou jullie op de hoogte!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 21:28

Soms als ik een topic als deze lees, kan ik het soms niet opbrengen om wat te zeggen, gewoon omdat het zo naar is en ik woedend word op van die galbakken van rare wezens op deze aardbol..en toch reageer ik weer, juist omdat ik die gasten zo spuugzat ben en zo blij dat je die zak toch hebt opengemaakt. Ik hoop voor je dat je het katje mag houden, dan zal hij snel bij draaien en zich goed thuis voelen..

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 23:03

Gelukkig was je er net op tijd bij en ook mede dankzij Bonnie! Lachen Bij welke vijvertje (hier in Groesbeek?) heb je de zak gevonden?
Bah, wat een vreselijk naar idee zeg... dat er zulke mensen bestaan... Neem dan géén poes of laat deze steriliseren! Stoom uit je oren

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 23:11

echt verschrikkelijk dat mensen zoiets kunnen doen Boos! Boos! mijn 3 katten komen ook allemaal van de straat en waren gewoon daar achter gelaten Boos!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 23:23

Wat jammer dat je moeder hem niet wil. Ik hoop dat je haar kunt overhalen. Het katje (moortje Knipoog) is tenslotte al best wel aan jou gehecht.
Ik zal voor je duimen Lachen

Mist

Berichten: 9493
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 23:27

Er zijn geen woorden voor !!!
Zou je ook niet even een telefoontje aan de politie wagen, en aangifte doen ? Wat me ook te binnen schoot (is maar een idee- omdat de persoon die dit gedaan heeft, het ws vaker zal doen Boos! ) is op die plek waar je de zak gevonden hebt, een aanplakbiljet o.i.d. maken, dat iemand hier een zak met kittens etc. gedumped heeft, iemand die iets heeft gezien kan de politie bellen Knipoog

Tancreda4

Berichten: 24055
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 23:35

WAT VRESELIJK!! Gelukkig dat je er eentje hebt kunnen redden!
Onze Loekie hadden we ook van zon'dood gered... Die boer wilde ze die dag gaan verdrinken (Loekie en haar broertje) en toen heeft mijn zus ze snel gejat en mee genomen naar huis.

Vreselijk zulke mensen Boos!

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 01:05

Haaaaai!

Ik heb eigenlijk alleenmaar leuk nieuws te melden.

De kittenbrokjes geweekt in kittenmelk zijn een succes, er zijn er al een paar van gegeten. net even zn buikje gemasseerd met een warme theedoek en ja, hij heeft geplast. gepoept nog niet.
Verder heeft hij de hele avond bij de buurman op schoot liggen slapen, hij is helemaal fan van de buurman! daar ben ik ook bijna de hele avond geweest om hem wat rust te geven met de hond enz. nu loopt hij een beetje door het huis te grommen. honden zijn eng. punt uit,
Cyp en hij weet ik niet hoe dat gaat, na de erste hoge ruggen is cyp vertrokken naar boven, maar hij komt vaker naar beneden dan eerst, toen Moor er nog niet was.



Vannacht neem ik Moortje mee naar boven, de hond slaapt daaar ook, maar dat moet dan maar. ik ben er bij om in te grijpen, als er iets zou gebeuren, maar dat verwacht ik niet, als Moortje blaast loopt Bonnie weg.

Mam wil geen 2 katten, maar deze keer blijf ik ook volhouden, Moortje blijft.
Mocht dat nou echt neit lukken, dan mag hij naar de buren. maar voorlopig issie de mijne!

Hou jullie op de hoogte!