Ik heb toch zo'n hekel aan zo'n mensen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 08:00

En? Hoe is het vanacht gegaan?
Mischien is je moeder, na een nachtje slapen op andere ideeen gekomen! Gewoon blijven proberen joh. Moortje ziet jou nu als moeder, dus je kunt hem niet nog een keer weesje maken....

Succes!!!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 10:52

Waarom wil ze geen twee katten? Moet je gewoon zeggen dat als je het huis uit gaat dat je de kat meeneemt. Het enigste wat ze meer moet doen is drollen uit de kattenbak halen en meer voer geven. En ze hoeft niet meer aandacht te geven want dat doe jij wel al Knipoog
Mijn ouders willen er ook geen katten meer bij hoor maar het is te proberen.....

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 14:05

De eerste nacht is me 100% mee gevallen!
De hond aan de ene kant naast me en Moortje aan de andere kant tegen me aan. Als hij honger had maakte hij me wakker, dan at hij wat, ging even op de bak, even spelen en verder slapen.
Toen ik even opstond om naar het toilet te gaan was het net een sirene!

Vanochtend is hij erg lief en vrolijk. hij speelt en heeft eindelijk gepoept op de bak!

Heb em net in bad gedaan, hij stonk verschrikkelijk.
Nu zit hij in mijn nek te slapen...!

Hou jullie op de hoogte!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:00

Awh wat lief allemaal. Het gaat behoorlijk goed als ik het zo lees, goedzo! Haha!

Ik hoop echt dat je hem mag houden, het gaat al zo goed. En je merkt zelf al dat als je even weg bent het net een sirene is Tong uitsteken

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:23

Wat een eikels zijn dit geweest zeg!!

Oe daar kan ik me zo boos over maken!! Boos! Boos! Boos!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:29

He heel goed wat je gedaan hebt !! mag je hem houden al houden ?

Ik heb dit laatst nog meegemaakt, ik en me vader gingen savond laat rond een uurtje of 1 toen de hond uitlaten, en we kwamen een vrouw met een vuilniszak tegen. Ze zetten hem neer zwaaide met der ande heen en weer, en we hoorden een geluid eruit koen heel hard, maar wisten neit zeker of het uit dat ding kwam of uit de bosjes vlakbij, me vader en ik verder lopen hond plassen horen we heel hard miauw heel raar, we keken naar die zak die vrouw pakt hem snel op en loop naar de flat vlakbij ons, me vader en ik doen alsof we niets merkte of zagen, maar teo nzetten ze hem weer neer, en liep weer verder. wij gekeken waar die vrouw heen ging en ze gooide de zak weg in de grote container bij de flat. zei weer weg, en wij doen alsof we weer niets merken, wij naar binnen hond weggebracht, politie gebeld, kwam al snel, en opzoek naar de zakken, na een poosje gevonden, een moeder poes en een nestje kitens tussen de troep. Zielige mensen alles dood, de moeder nog heel zwakjes, maar later ook overleden.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:34

Ah man! Wat vreselijk, hoe kunnen mensen zoiets doen Boos! Gelukkig dat zij nog leeft

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:42

die mensen moeten ze echt zelf in een zak stoppen en 2 dagen laten zitten, kijken hoe ze er dan over denken... Boos!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:38

Yessy schreef:
die mensen moeten ze echt zelf in een zak stoppen en 2 dagen laten zitten, kijken hoe ze er dan over denken... Boos!

Áls ze dan nog kunnen denken...

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 15:04

hahah ja!

JEssie, bij het koepeltje was dat!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:31

Zo kom ik ook aan mijn hond!
Was ook samen met de rest van het nest in een zak in een sloot gedumpt.

Sommige mensen!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:36

Ik viIk vind katten helemaal niet leuk. Maar degene die ze daar zo heeft achtergelaten mogen ze van mij ook in een zak stoppen en in de vijver dumpen!