wij bokkers roddelen??!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:07

Tancreda4"]
[quote="Yessy schreef:
ik zit trouwens net te kijken en volgens mij ben ik toch wel eens op dat forum geweest, lang geleden toen ik nog geen bokker was, maar ik heb nooit intensief er iets mee gedaan dus ik ga ook geen mening geven of het daar leuker of minder leuk is, dan zou ik er eerst eens een paar maandjes moeten gaan rondhangen Knipoog

Gewoon doen! Tong uitsteken
[/quote]
ik wacht nog even, heb volgende week examens dus Tong uitsteken en wat wel irri is (jaja heb het halve forum al doorgespit), is die hoeveelheid foto's in onderschriften, daar word ik een beetje duizelig van Tong uitsteken

Leo

Berichten: 50134
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:07

Hmm dat forum ken ik niet, maar ik vind bokt juist wel leuk Lachen Veel mensen, ok, maar ik ken het merendeel van de vaste posters wel redelijk, en ik vind het gewoon gezellig Lachen Ok, af en toe... mja, daar is het een forum voor Knipoog

Tancreda4

Berichten: 24041
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:09

Yessy schreef:
ik wacht nog even, heb volgende week examens dus Tong uitsteken en wat wel irri is (jaja heb het halve forum al doorgespit), is die hoeveelheid foto's in onderschriften, daar word ik een beetje duizelig van Tong uitsteken


Ja dat is wel even wennen.
Ik zelf vind het wel fijn, zo kan ik mensen lekker snel herkennen Lachen

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:13

Ik keek net ook even op dat forum maar vind die foto's juist super vervelend! En die kleuren vink ook maar niks..maar ja dat is natuurlijk net wat je gewend bent he.. ik blijf gewoon lekker hier. Zit hier wel goed zo Knipoog

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:27

Ieder forum heeft zijn voor en zijn nadelen. Dat op andere fora bokt besproken wordt vind ik niet erg. Het zal wel meer besproken worden.

De verschillene fora kunnen gewoon naast elkaar leven. Ik zie ook geen concurentie ofzo. Je hoeft ook niet te kiezen. Je kunt op beide actief zijn en dat moet geen probleem zijn.

Ik plaats op dit topic een slotje. Voordat het een concurentie strijd wordt. "Die is beter want...", "Bokt is beter want..."

Er is er namelijk geen beter. Anders..ok.