wij bokkers roddelen??!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
caranthir
Berichten: 722
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:32

Ik zit ook op dat andere forum. Van daar ken ik bokt.
Doordat het kleinschaliger is moet je soms best lang op antwoord wachten, maar het heeft ook iets gezelligs. Ik vind dat ze allebei hun voor- en nadelen hebben.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:33

Niet te druk om maken Lachen
Je komt op bokt, of je komt er niet. Je vind het gezellig of niet zo simpel is dat....

Trouwens denk ik dat ook bokkers flink roddelen, maar dat is volgens mij iets menselijks Schijnheilig

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:02

Citaat:
Afbeelding


Dees is gaaf.. *sorry ga even offtopic* Haha!

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:06

als die mensen bokt niet leuk vinden, blijven ze toch lekker weg Knipoog
who cares Haha!

trouwens, overal wordt wel geroddeld.
wat ze op dat andere forum doen is ook roddelen; over bokt Schijnheilig

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:10

Ik vindt Bokt een prima forum, lekker overzichtelijk, enja roddelen is menselijk en afzijken, ach ieder zijn mening.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:12

roddelen we hier nu niet over dat andere forum dan? Knipoog

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:14

*volcano* schreef:
Hahaha en dan te bedenken dat ik bokt leerde kennen via BPP een paardenforum waar helemaal geen toezicht was en echt geroddeld en geruziet werd tot en met.. Dat forum bestaat inmiddels niet meer (jammer genoeg, want ik kon me er altijd lekker uitleven zonder bang te zijn om gebanned te worden ofzo Extreme duivel *LOL*)



Ik was er wel gebanned, dus het KAN wel Haha!
Ach ja, daar over bokt roddelen en hier niets durven zeggen, idd, wat een mietjes Tong uitsteken

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:20

Fonnie"]
[quote="*volcano* schreef:
Hahaha en dan te bedenken dat ik bokt leerde kennen via BPP een paardenforum waar helemaal geen toezicht was en echt geroddeld en geruziet werd tot en met.. Dat forum bestaat inmiddels niet meer (jammer genoeg, want ik kon me er altijd lekker uitleven zonder bang te zijn om gebanned te worden ofzo Extreme duivel *LOL*)



Ik was er wel gebanned, dus het KAN wel Haha!
[/quote]

*LOL* Jah dat weet ik nog wel Tong uitsteken en om bij de Oldbies te blijven horen, ik kénde je niet eens *LOL*, stuurde ik die beheerder, hoe heette ze ook alweer? een berichtje dat ze jou ban maar weer moest opheffen *LOL* (Ik was Goldy Star daar Tong uitsteken) (hoe erg kun je zijn Clown )

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:22

dat BPP heb ik idd veel over gehoord, echt zo catfight idee Haha! helaas idd dat die weg is, net zoiets als dat het hier vroeger leuk was MH te lezen, daar begon ik altijd mee, even lol hebben end an serieus gaan bokken Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:23

Jacksel schreef:
roddelen we hier nu niet over dat andere forum dan? Knipoog


Dat zei ik idd ook al... Rolleyes

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:25

Haha zoiets heb ik ook ooit eens gelezen op het forum van Divoza. Dat mensen hier in hun eigen taaltje praten Knipoog Nou ik blijf hier lekker komen, al is het alleen maar om aan informatie te komen!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:30

En hoe meer mensen, hoe meer meningen (en ook de negatieve meningen).....

Ik zit iig liever op bokt om dat ik daar veel meer te weten kom! En als jij gewoon netjes met de paarden om gaat valt er niets negatiefs te melden.

En er wordt heeeeel vaak een complimentje gegeven!!!! Als het tenminste netjes gaat..............

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:36

Haha, wat zullen zij lachen om dit topic Clown . Ik zou me er niet druk om maken.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:40

Malabarista schreef:
Haha, wat zullen zij lachen om dit topic Clown . Ik zou me er niet druk om maken.


Idd ik zie trouwens ook heel veel bekende bokkers er tussen zitten Haha!

Ik kan er op dit moment geen forum bij gebruiken, heb aan bokt eerst wel genoeg Clown

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:46

Ik heb het hier naar mn zin en dan is het toch goed , en geroddeld wordt er overal wel,, daar doe je toch niks aan joh...
Long live bokt Haha!

Tancreda4

Berichten: 24044
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:52

Pervinco schreef:
Nee hoor, Bokkers roddelen niet... Vind het eerlijk gezegt behoorlijk triest om quotes van Nedforum hierheen te halen. Dat noem ik pas roddelen...


OK dan!

muis_frendly

Berichten: 26
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: ergens in drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:53

ag, laat ze lekker gaan,
zijn gewoon te jaloers dat het hier veel groter is, en alles goed wordt bijgehouden, en daar niet Lachen

Tancreda4

Berichten: 24044
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:54

Yessy schreef:
maar er is geen enkele wel-bokker die er ronduit voor uit durft te komen... bokt-mietjes Tong uitsteken


Volgens mij heb ik ook daar in gereageert hoor Schijnheilig

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:55

Ja maar jij reageerde redelijk positief Ingrid Lachen Denk dat ze bedoeld dat de wel-Bokkers op Nedforum niet toe durven geven dat dit een rotforum is...

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:57

ik denk niet dat er wel bokkers zijn die zullen gaan zeggen dat bokt een rotforum is, dan hadden ze geen bokkers meer geweest Knipoog

Tancreda4

Berichten: 24044
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:58

Ohhh, zo Haha!

Mijn voorkeur gaat uit naar serveronline (niet te zien aan mijn hoeveelheid berichten he?! Schijnheilig ).
Daar heb ik het idee veel mensen 'persoonlijk' te kennen.

Zat er net nog aan te denken, was bij meeting place hiero aan het kijken.
Op bokt zou ik niet snel naar een meeting gaan, omdat veel mensen nog 'vreemden' voor mij zijn. Dat heb ik daar niet.

Maar kom hier ook erg veel. Lekker groot, sneller verschillende antwoorden, en ook meer onderwerpen Lachen

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:00

ik zit trouwens net te kijken en volgens mij ben ik toch wel eens op dat forum geweest, lang geleden toen ik nog geen bokker was, maar ik heb nooit intensief er iets mee gedaan dus ik ga ook geen mening geven of het daar leuker of minder leuk is, dan zou ik er eerst eens een paar maandjes moeten gaan rondhangen Knipoog

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:02

Yessy schreef:
ik denk niet dat er wel bokkers zijn die zullen gaan zeggen dat bokt een rotforum is, dan hadden ze geen bokkers meer geweest Knipoog


Juustem... Vond Bokt ook altijd een rotforum, maar moest een pb aan iemand sturen hiero... Nou, dan ook maar meteen even wat rommel verkopen, dus die 25 berichten verzamelen... En ik ben er nog steeds Lachen

Tancreda4

Berichten: 24044
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:02

Yessy schreef:
ik zit trouwens net te kijken en volgens mij ben ik toch wel eens op dat forum geweest, lang geleden toen ik nog geen bokker was, maar ik heb nooit intensief er iets mee gedaan dus ik ga ook geen mening geven of het daar leuker of minder leuk is, dan zou ik er eerst eens een paar maandjes moeten gaan rondhangen Knipoog


Gewoon doen! Tong uitsteken

Tancreda4

Berichten: 24044
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:03

Pervinco"]
[quote="Yessy schreef:
ik denk niet dat er wel bokkers zijn die zullen gaan zeggen dat bokt een rotforum is, dan hadden ze geen bokkers meer geweest Knipoog


Juustem... Vond Bokt ook altijd een rotforum, maar moest een pb aan iemand sturen hiero... Nou, dan ook maar meteen even wat rommel verkopen, dus die 25 berichten verzamelen... En ik ben er nog steeds Lachen
[/quote]

Had ik ook hoor!
Ik had zoiets van: HELP veelte druk veelte vol, veelte veel mensen, niet leuk!

Tot ik me een keer verveelde en echt intensief ging mee doen. En toen vond ik na een tijdje uit dat er meer was na HOrsepics (meer naar beneden) dus toen bleef ik nog meer hangen Haha!