3de mannetjes kitten bij 2 mr noballs???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

3de mannetjes kitten bij 2 mr noballs???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 22:34

Ik heb nu 2 mr no balls katten van bijna een jaar oud,maar nu heb ik zo'n leuk kitten gezien die waarschijnlijk een echte man is.Ik zou hem graag willen hebben maar kan dat???Kan die er zo bij denken jullie??Tuurlijk het zal even vechten worden daar ben ik niet bang voor maar 3 m"mannetjes"samen???Gaat dat wel goed???
Ik heb daar dus echt geen idee van maar een vriendin van mij heeft meerdere mr no balls samen en dat gaat maar dan moet ik er wel bij zetten zat die naar buiten kunnen en hier kunnen ze dat niet.
Wie geeft me antwoord???

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:47

Zoos en Georg waren alletwee al balloos toen ik Fly er bij kocht, die kwam als 10 maanden oude echte vent binnen waaien.

Het was even onenigheid, maar dat duurde maar ene paar dagen.
Toen waren ze de grootste vrienden.

Ondertussen is Fly ook geholpen *sproeien* en ze zijn nog steeds 3 handen op 1 buik.

Vanwege het ras mogen ze ook niet naar buiten, dus zitten ook binnen, soms op de plaats.

Dit gaat iig goed, wat natuurlijk geen garantie geeft voor de jouwe, ligt aan het karakter etc. van jouw katten en de kat die erbij komt.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:51

Hallo zeg, was nog aardig puzzelen om uit te vinden waar je het over had... Scheve mond

Zou er eerlijk gezegt niet voor kiezen dat kitten niet te laten castreren, dat ie gaat sproeien ligt voor de hand...