Waarom is het leven zo poedersuiker?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 17:30

ja je hebt gelijk, we zijn echt kinderachtig bezig als ik er zo bij nadenk.
en we hebben met onze ouders afgesproken dat we niet meer roddelen over elkaar op stal of whatever. Dus Doree, als ik dat toch weer doe, dan moet je gewoon zeggen dat ik er mee moet stoppen.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 17:42

Ik vind niet dat het aan een van jullie ligt, maar als je blijft zeggen het ligt aan de ander en het moet van haar uitkomen (wat jullie in feite beiden doen!) dan gebeurt er dus noooit wat!
Plingorée het heilige boontje die nooit problemen heeft (gehad) en altijd heel aardig is tegen iedereen en nooit koppig is en helemaal niet eigenwijs of recalcitrant en die ook nooit haar fouten wil toegeven en die als het even kan ook helemaaal niet liever iemand anders de schuld van de problemen geeft en die ook nooit wil inzien dat het probleem bij haar ligt en dat zíj wer dus iets aan moet veranderen*

Goh ik ben wel heeeel eerlijk nu over mezelf, sta er zelf versteld van!
Maar ik herken er gewoon heel veel in. Dat heeft wel niks te maken met een jonger/ouder zusje.. Maar goed dat zijn andere problemen, doet er verder niet veel toe.

Maar ik vind het gewoon jammer dat de situatie bij jullie zo is. Want ik ken jullie allebei als hele leuke individuen. En ik ben juist blij dat jullie niet hetzelfde zijn.
Ik vind het eigenlijk gewoon heel dom, want het enige wat je ermee bereikt is dat je er allebei ongelukkig van wordt.
Wat had ik graag een zus willen hebben die iets ouder of iets jonger was. En voor de rest wel een 'happy family' Bij mij thuis is er gewoon altijd gezeik geweest en de broers en zus die ik had, waren 10 of meer jaar ouder en die woonden niet meer thuis, dus stond ik er altijd in mijn eentje voor en moest ik dus altijd de situaties thuis alleen opvangen..
Niet dat ik zielig ben/was, maar het is gewoon zonde. IMO hebben jullie al teveel kostbare tijd besteed aan eeuwig ruziën. Verander er nú iets aan, voor het te laat is....

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 17:51

Ik heb er net ff met mijn moeder over gepraat. Maar mijn rapport was dus heel erg slecht:

Nederlands: 7.8
Duits: <font color=red>4.8</font>
Engels: <font color=red>3.9</font>
Wiskunde: 5.5
Biologie: <font color=red>4.2</font>
Economie: 7.0
Gym: 7.2
Maatschapijleer: 7.6
Techniek:7.0
Natuurkunde: <font color=red>4.4</font>
Scheikunde:<font color=red> 4.0</font>
ICT: 7.0


Het zijn 9 tekorten terwijl je met 3 nog maar net over gaat.
Ik heb tegen mijn ma eerlijk gezegt dat ik geen ene flikker op school heb gedaan, maar dat ik er nu heel hard tegen aan ga. Ik ga zoveel mogenlijk naar Floor toe en desnoods neem ik Frank wel mee.
Ik ga me nu iig anders opstellen tegenover mijn ouders en al helemaal tegenover Gerdien. Hoe veel moeite ik daar ook mee heb.
Proberen is altijd de moeite waard toch?




_________________
<font color=red>I Luv' Groningers! <font color=white>Floor <font color=blue>I LoVe You!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Wilona op 2001-10-19 17:51 ]</font>

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:55

go for it!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 20:04

goed zo wilona je komt er wel *LOL*
top hoor

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 20:28

Go Wilona Go
Je kunt het wel!! Haha!
Succes op school Cool