Zo jong al zoveel vriendjes? (Volkskrant bijlage)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 16:11

Ik heb alles doorgelezen, maar dat stuk van al die boerenjongens in dat schuurtje alleen even snel, dat boeide me niet zo...

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:14

Yessy"]
[quote="beautyfull_mickey schreef:
afgelopen zaterdag kwamen ze weer met een nieuw grapje aan,wat het verschil is tussen hun en een trampoline,op hun hoef je je schoenen niet uit te doen Clown tja ze vragen er zelf om)
eentje ervan is ook 14 of 15,en was trots aan het vertellen hoe ze een week geleden drie jongens op een avond te pakken had gehad Rolleyes

*kijkt om zich heen op zoek naar zelfrespect*

[/quote]


bedoel je dit naar mij toe?

want ik hoor daar dus echt niet bij Knipoog
dat die meiden zich zelf zo belachelijk maken,tja moeten hun weten,ik ken ze niet,maar wil ze denk ik ook niet kennen.

LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:18

Ik vind het erger wanneer iemand in de 20/30 met iedereen loopt te rotzooien dan een wanneer iemand dat in zijn tienerjaren doet.

Als je die dingen doet, wijst dat op je onvolwassenheid. Iedereen vind het schandalig een meisje van 14 die rotzooit met verschillende jongens, maar kijk is naar de zogenaamde volwassenen waarbij alles om seks draait! Al die volwassen (vaak met kinderen) die volop vreemdgaan.

Ik werk bij een incentive bureau (wij organiseren groeps zakenreizen), je wilt niet weten wat er allemaal tijdens zo'n reis gebeurt. 80% gaat vreemd!
Laatst nog een groep die bestond uit mannen rond de 28. Één ervan ging over een maand trouwen, de rest woonde allemaal samen. De eerste overnachting, allemaal gingen ze vreemd. De man die ging trouwen bleef zelfs de hele nacht weg!!!

Ik vind dat je juist die domme dingen mag doen als je jong bent. Vaak is het zo dat mensen die niet op jonge leeftijd 'geleefd' hebben, later zin krijgen om 'wild' te doen. Dat vind ik veel triester.

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 16:21

beautyfull_mickey"]
[quote="Yessy"][quote="beautyfull_mickey schreef:
afgelopen zaterdag kwamen ze weer met een nieuw grapje aan,wat het verschil is tussen hun en een trampoline,op hun hoef je je schoenen niet uit te doen Clown tja ze vragen er zelf om)
eentje ervan is ook 14 of 15,en was trots aan het vertellen hoe ze een week geleden drie jongens op een avond te pakken had gehad Rolleyes

*kijkt om zich heen op zoek naar zelfrespect*

[/quote]


bedoel je dit naar mij toe?

want ik hoor daar dus echt niet bij Knipoog
dat die meiden zich zelf zo belachelijk maken,tja moeten hun weten,ik ken ze niet,maar wil ze denk ik ook niet kennen.
[/quote]
nee, niet naar jou, naar die meisjes Knipoog

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:23

Yessy schreef:
Ik heb alles doorgelezen, maar dat stuk van al die boerenjongens in dat schuurtje alleen even snel, dat boeide me niet zo...


was inderdaad niet zo shockerend als van die gooise meisjes..

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 16:27

is dat zo? das mooi, heb ik dat iig niet gemist Knipoog

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:38

Yessy schreef:
is dat zo? das mooi, heb ik dat iig niet gemist Knipoog


ik vond het iig wel grappig dattie in de krant stond..

over die meisjes, ben ik het eigelijk wel eens met wat het grootste deel hier ook zegt, ik vind 14jaar nog veel te jong voor zulke dingen Scheve mond
en dat ze op school gepest is, heb ik echt 0,0% medelijden mee..

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:43

oke dan yessy,ik dacht al Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:46

MCSM schreef:
Laatst nog een groep die bestond uit mannen rond de 28. Één ervan ging over een maand trouwen, de rest woonde allemaal samen. De eerste overnachting, allemaal gingen ze vreemd. De man die ging trouwen bleef zelfs de hele nacht weg!!!
.

Sjezes wat een mentaliteit zeg! Ik ken voor zo ver ik weet niemand die vreemd gaat is of is gegaan.

Verder vind ik dat hoerige gedrag van jonge meisjes niet zo gek, kijk maar eens hoe ze zich kleden..... en dan vinden ze het raar dat ze geen respect krijgen.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:54

Laatst hoorde ik dit van een kennis die portier is bij een club..

Om een uurtje of 12 komen er een paar meisjes van 14/15 de kroeg uitrollen. Dus die jongen zegt tegen ze:
"zo, jullie gaan nog op een fatsoenlijk tijdstip naar bed. welterusten he"
Dat meisje: "donder op, ik ga neuken"

Het werd nogal grappig verteld, dus ik moest er wel om lachen, maar eigenlijk is het triest.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:56

ik bedoel dus n**ken en niet fietsen, die klote bokt censuur ook Haha!

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 16:58

haha ik dacht al, fietsen?? Ze bedoelen zeker dat ze niet thuis willen worden gebracht? Haha!
maar idd best sneu...

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:59

mijn nichtje van 14 kom ik af en toe tegen met uitgaan..
ze wordt overal binnengelaten.. ze wordt meestal ook ouder geschat als ik (ik ben 18)..
ik heb er echt een hekel aan om met uitgaan van die 14jarige aangeschoten/zatte kinderen tegen te komen je hoort ze dan vaak op het toilet tegen elkaar praten, over hoeveel jongens ze die avond al gehad hebben Scheve mond

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:39

Sja...
Ik ben ook niet zon braafje hierin (geweest) ik heb er in een korte periode ookbest veel gehad(en dat ging dan ook ver).

Maar tis toen best wel ver gegaan (zal het hier maar niet snel opschrijven) en nu ben ik dus stuk veranderd,ik moet niet meer zoveel van het mannelijke geslacht hebben,enkel de "bekende"" zegmaar....maarwil er leiver geen nieuwe meer bij !! Uitzonderingen daargelaten.

Wat hier iemand zei....Turkse meiden maagd blijven tot het huwelijk...maar de jongens....oeff!!! Die neuken alles watze tegenkomen maakt niet uit waar .....(oke de meeste.....maar 99% van die ik ken (zijn er veel!) zijn zo...

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 18:01

OMG, Bij mij in de klas zit ook zo'n typje, die is dus ook veertien. Ze zit ook altijd te vertellen over wat ze allemaal met d'r vriendjes (zo'n beetje om de paar dagen een nieuwe) heeft uitgespookt. Om de twee weken gaat ze naar een discotheek, waar ze altijd ladderzat wordt. Ik vind het echt niet normaal. Ze word door veel mensen dus ook uitgemaakt voor pijpslet. Dit vind ze nog raar ook! Ze is zowat d'r hele leven aan het verkloten! Ze drinkt, rookt, blowt en doet op haar veertiende. Ze doet niks aan haar school en gaat volgend jaar naar vmbo. Mijn klas is dus een gymnasiumklas... Scheve mond
En dan denk ik van waar is je zelfrespect
Ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik dat zelf allemaal zou doen.
Laatst in de klas zat ze ook te tellen met hoeveel verschillende jongens ze gezoend had (en meer). Ze kwam uit op 28. Nu heeft ze een weddenschap met d'r vriendinnen dat ze bij de dertigste gaat trakteren. Echt ziek gewoon

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 19:58

Je heb je hele leven de tijd, waarom dan al als je tiener ben... ik vat t niet, ik was ook niet op die leeftijd bezig, "pas met mn 17de" had ik een vriendje... maar ben toen niet naar bed geweest... er zijn wel meer dingen te doen met je vriend naast dat Lachen Niet alles draait om seks. Grietjes van 13 jaar ofzo die elke jongen om dr vinger kan winden... *brrrr* kan ik niet uitstaan! ken er wel een paar. had niet gehoeven van mij.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 20:01

Desiree"]
[quote="MCSM schreef:
Laatst nog een groep die bestond uit mannen rond de 28. Één ervan ging over een maand trouwen, de rest woonde allemaal samen. De eerste overnachting, allemaal gingen ze vreemd. De man die ging trouwen bleef zelfs de hele nacht weg!!!
.


Sjezes wat een mentaliteit zeg! Ik ken voor zo ver ik weet niemand die vreemd gaat is of is gegaan.

[/quote]

Waar woon jij? Daar kom ik ook wonen!! Scheve mond
Weet je hoeveel mensen vreemdgaan? Ik heb een bijbaantje in een hotel.. ik zal je de details maar besparen van allemaal die 'volwassenen' die daar hun secretaresse of andere minaressen liggen te neuken.. Haha!

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:00

Heb het niet gelezen, maar als ik alleen maar hier rond kijk zijn er al gevallen waarvan ik denk hmm...
Ook een "vriendin"(17), ze zit geloof ik in haar sletten periode ze zoent 9 van de 10 keer dat ze uitgaat(en dat gaat ze veel) ook geen jongens die ze leuk vind maar gewoon de eerste de beste boer die ze tegenkomt en die interesse in haar heeft. Ze is helemaal niet bijzonder knap ofzo, maar volgens mij voelen jongens ofzo gewoon aan welke makkelijk te krijgen zijn Knipoog . Ze is nog niet verder gegaan dan zoenen maar ik zie haar zo een keer ergens buiten liggen. HEt ergste vind ik nog dat ze gewoon niet door heeft dat ze een naam aan het krijgen is. Zelfs vriendinnen die meer met haar omgaan vinden der goedkoop worden.

Over lijstjes: 38 is veel voor iemand van 14 maar als ik kijk naar aantallen zoenen van vriendinnen gemiddeld net 17 is dat ook 22(waarvan 5 op de basisschool), en nog 2 die zullen om en nabij de 18 zitten. Ik weet dat ik met 2 ver onderaan sta Lachen *ben er absoluut niet treurig om* Ach ja liever kieskeurig zijn, dan elke boer nemen(denk ik dan bij me zelf)

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:15

Niet 38 zoenen, maar 38 verschillende jongens, waarmee ze met sommigen meer dan zoenen heeft gedaan. Ik vind het echt niet normaal... Maarja, volgens haar ben ik dan ook "preuts". Alleen omdat ik niet met iedere jongen die langskomt zoen, en ook nooit meer heb gedaan?

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:41

ik weet maar 1 ding te zeggen...:
wat een s l e t Scheve mond:\:\
pardon Tong uitsteken

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:37

mijn bek pleurde zowat letterlijk open toen ik het las...... ik was 19 toen ik pas voor het eerst sex had en met mijn huidige vriend. Mijn ouders zeiden ook, ik heb liever dat ze het onder mijn dak doen, dan ergens in een steegje ofzo. En ik ben blij dat zij er zo over denken. Toen ik 14 was hield ik mij ook bezig met andere dingen.....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:53

Misja schreef:
[
Waar woon jij? Daar kom ik ook wonen!! Scheve mond
Weet je hoeveel mensen vreemdgaan? Ik heb een bijbaantje in een hotel.. ik zal je de details maar besparen van allemaal die 'volwassenen' die daar hun secretaresse of andere minaressen liggen te fietsen.. Haha!
[/quote]

Ik woon nu nog in Eindhoven, aan de kant van Son en nuenen. Straks ga ik naar een dorpje in overrijssel, daar is dat helemaal taboe...

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:58

ehm.. Ik ben 16 en ik heb nog nooit een vriendje gehad Knipoog. Heb trouwens wel iemand op het oog Knipoog.

kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:27

die zal een grote vriendenkring hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 00:11

Ik ben 15 jaar en had op mijn 12e mijn eerste "vriendje"..
dan is het meer gewoon een vriendschap dan echt..liefde.
nu Heb ik 2 maanden verkering, dit is de vierde.
Maar er zit bij mij altijd een hele poos tussen en het is nu ook serieus, niet gewoon voor de lol ofzo Tong uitsteken
Hij is trouwens 18.
groetjess, Roos