eindelijk heb ik m dan ook!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

eindelijk heb ik m dan ook!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 16:20

het EXAMENGALA!
gisteren had ik mijn allerlaatste lesdag (had maar 1 uurtje, maargoed Tong uitsteken )
hebben alleen wat besproken, wat we van de laatste hoofdstukken moeten kennen enzo
daarna ben ik met mijn vriend naar de stad geweest, om een passende broek bij mijn colbertje te vinden (had er al wel een, maar die was veel te groot)
daarna ben ik (eerst met mijn moeder) schoenen wezen zoeken eronder, maar die konden we niet vinden
omdat mijn moeder moest werken ben ik daarna verder gaan zoeken met een vriendin van mijn moeder, wel een heel leuk paar gevonden, heb ze ook gekocht, maar zaten uiteindelijk toch niet lekker
dus ben ik gisteravond met een vriendin naar de stad geweest om ze te ruilen en om te kijken voor andere schoenen....
helaas niet geslaagd en ga dus toch op mijn gewone laarzen (wilde van die lage puntschoenen)

vanmorgen hadden we om 9.00 uur afgesproken om de examenstunt te doen, was echt vet leuk
hadden eerst de kinderen "gelokt" door snoep de klassen in te gooien Vingers aflikken
we hadden een zeepbaan klaargezet (zo'n grote 'opblaas'glijbaan, maar wel spiegelglad Tong uitsteken ) en natuurlijk ben ik er zelf ook afgeweest Schijnheilig eigenlijk niet, maar dat zeg ik lekker niet Tong uitsteken
daarna hadden we een soort disco in de aula, maar die werd al snel niet leuk meer en dus ben ik naar huis gegaan

vervolgens naar de kapper, om me haar te laten doen voor vanavond (bijna 2 uur gezeten Tong uitsteken Haha! ) en nu zit ik een paar uur later hier een verslagje tot nu toe te typen en op mijn vriend te wachten

foto's worden gemaakt, maar vanavond pas, vlak voordat we weg gaan en dan komen ze ook zo snel mogelijk hier bij te staan (en in mijn profiel natuurlijk Tong uitsteken )

misschien dat het een beetje onduidelijk is, maar dat komt omdat ik zo'n enorme zin heb in vanavond!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:21

heel erg veel plezier vanavond in elk geval, klinkt alsof je in ieder geval er helemaal op voorbereid ben! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:22

Klinkt als een geslaagde dag dus! OK dan!
HEEEL veel plezier vanavond en ik wacht met smart op je foto's! Maar dat had ik je al via MSN gezegt!

Geniet ervan!

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:24

Veel plezier vanavond.
Zo'n gala lijkt me helemaal gaaf. Wij hebben dat toen der tijd
(4 jaar terug Bloos ) helemaal nooit gehad !

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 16:26

owja, mijn kleding Tong uitsteken
* nette zwarte broek
* roze spaghettibandjestruitje
* zwart colbertje
* ketting (heb eigenlijk ook een stropdas, mr wordt zo dubbelop, dus alleen ketting)

vind het er zelf wel leuk uitzien Lachen
maar jullie kunnen snel zelf oordelen Tong uitsteken
hadden trouwens ook examenpolo's (weet het, klinkt kakkerig Tong uitsteken )waar heel veel mensen op hebben geschreven Haha!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 13:26

op dit moment heb ik de foto's al wel, alleen staan die bij mijn vader op de computer en moet ik ze nog uploaden...

ze komen zo gauw mogelijk!