Arts raadt kinderloos koppel seks aan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Arts raadt kinderloos koppel seks aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 11:49

Ik weet niet of het hier al ergens staat, maar vond het toch wel een merkwaardig artikel:


Arts raadt kinderloos koppel seks aan


Uitgegeven: 17 mei 2004 16:35

AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed."

Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind.

"Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken.



Ik vind het eigelijk best ongeloofwaardig dat er nog zulke dingen voorkomen, terwijl seks toch echt geen taboe is hier..

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:49


Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 11:50

Shame on me.. Bloos
Gooi d'r maar een slotje op!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131982
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:55

Inderdaad een slotje vanwege dubbelpost (zie de link van Romkabouter).

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, Appeltje00, Drico, EmptyWords, Gee, GoogleAdsense, kimwilliam, Marlou91, MissJeanny, Monrisque, nuevo_mien, Oehlala, Paardennamen, Petunia27, Phonix, Polarize, rocky_1995, Sky_As, Taartje, Urona447, xPabloBokt en 190 bezoekers