Kleren.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:50

Ik draag ook heel veel van Esprit en dat is niet echt heel erg goedkoop Boos! Maar het zit super Haha! Heb de laatste tijd veel polo'tjes gekocht en je merkt wel dat die duurder zijn dan gewone shirtjes...maar betaal er niet meer dan 35 euro voor.

Broek verschilt een beetje, had er laatst twee voor 80 maar heb er ook weleens één van 120 gekocht.

Zelfde geldt voor de schoenen.


Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:00

okej.. en wat moet hier iemand op terug reageren....? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:03

Ashleytjee schreef:
okej.. en wat moet hier iemand op terug reageren....? Verward


Misschien even de eerste pagina lezen? Clown

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:09

uhm..ja...i no...

Life is like a box of chocolates.. You never know what you're gonna get

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:28

Akke"]
[quote="Ashleytjee schreef:
okej.. en wat moet hier iemand op terug reageren....? Verward


Misschien even de eerste pagina lezen? Clown
[/quote]

Hahahaha Haha!

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:33

Eerst wilde ik altijd merkkleren, nu de afgelopen 3 jaar helemaal niet meer zo. Ik ga vaak naar coolcat en H&M enzo...Niet zo duur maar ook geen prutkwaliteit. Lachen

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:12

meestal tshirttje: rond 20-30 euro -->meestal van coolcat/wonder women/vero moda , broek: rond de 60 euro -->van only/DTN...trui: weet ik nie precies is heel verschillend. Ik vind merkkleding nie echt super belangrijk ofzo, maar vind only leuk spul hebben...maar truitjes en zo koop ik meestal bij ww of clct of the sting/veromoda.

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:33

Broeken: Ik heb nogal een vaag figuur, en de broeken van IR en Replay zitten me het best. Mijn broeken kosten meestal tussen de €80 en de €120.
Truitjes: ligt eraan. Ik heb truitjes van €10 bij de H&M en van €50 van EDC. Die van EDC is wel een uitzondering, H&M is echt mijn winkel Tong uitsteken
Schoenen: in de winter ong. €80, in de zomer €50
Ondergoed: Meestal van de Snoopy-afdeling bij de H&M (string €7 en BH €13)

Coolcat en WonderWoman ga ik nooit naartoe, persoonlijk vind ik dat ze daar een beetje ordinaire kleding verkopen. Ik wel veel in de uitverkoop, heel veel kleedgeld heb ik niet dus ik moet er maar het beste van maken. Ik heb eigenlijk nooit genoeg kleren, ik heb of te weinig broeken, of te weinig truitjes. Heel irritant Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:05

Ik koop altijd goedkope kleding, omdat ik graag erg vaak nieuwe kleren koop, dus ik heb inprincipe niet echt kleding van superkwaliteit nodig ofzo. Bij broeken natuurlijk wel. Maar ik koop meestal van die goedkope merkloze shirtjes. (of van WonderWoman ofzo Tong uitsteken)
De laatste tijd ben ik eigenlijk wel bijna elke week gaan shoppen, maar ik ga nu ff minderen, omdat mn geld anders zo snel op is. Schijnheilig
Merken als Diesel enzo hoeft van mij niet... Ik had één Dieselbroek en daar ben ik gister uitgescheurt! Dus zo'n goede kwaliteit is het niet. Scheve mond

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:09

Heb wel ongeveer mijn vaste merken en die zijn jammer genoeg zo duur.
Dus meestal een broek rond de 80/100euro en truitjes meestal van wonderwoman of only ofzo.
Dat valt opzich nog wel mee.

Brabantse Fries ;)

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:27

Bij mij verschilt het, heb kleren van h&m maar ook DKNY en tommy hilfiger, levi. Ik vind kleren wel belangrijk en zal er niet snel op bezuinigen. Maar laast zag ik een leuk truitje van ralph Lauren van 130 euro, die heb ik toch maar laten hangen.

gieltjee
Berichten: 14
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 22:01

Ligt eraan hoeveel geld ik nog heb Haha! Als ik niet zoveel meer heb dan ga ik meestal naar h&m of zara zijn echt superleuke winkels!!!

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 23:03

Jep, als ik best veel gweld hebt, en niet meer kleren hoeft kopen, zoals ik heb alles, dan kan ik meer dure kleren gaan kopen.

Summer , here I come !!!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 11:45

Ik ben een merkkleding-freak. Meeste kleren van mij zijn van Replay, Diesel, Miss Sixty, Mexx, en Gsus.. Andere kleren zitten mij gewoon vaak niet fijn, en ik vind het zelf erg leuke kleren en loop er graag (naar mijn mening dan) leuk bij!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 13:28

*LOL* Ik ook maar ik heb niet alles van merk, meesten wel dan, wat ik vooral hebt is Replay, Pepe jeans, Levi's, Mexx, Only, nou die only is niet echt merk nee maar vet prettig kleding *LOL*

Summer , here I come !!!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 14:12

ik geef niet veel om merkkleding, ik heb veel van only en gewoon bij wonderwoman enzo, ik heb zoiets van als het maar leuk is en lekker zit en niet iets is waar iedereen al in rondloopt.
hoeveel een truitje/broek kost maakt niet zoveel uit, maar als ene broek bijv. 80 euro kost, dat moet ie wel zeker heel goed passen en lekker zitten, zodat ik niet na paar keer te hebben gedragen alweer in m'n kast blijft liggen.

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 18:47

Ik ben wel zo een beetje de type die winkelt, winkelt en nog eens winkelt. Ik kan niet alles hebben nee maar ik hou ook niet zo van merkkleding, soms wel... Meestal van H&M of vero moda ofzo

Summer , here I come !!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _TaraM, AhrefsBot, Cloud, Danseresje, Ellen_ov, Facebook, FCSA, Flieno, Floemii, hagelslag, Icelandshet, Polarize, x_Elise en 123 bezoekers