Het was te verwachten--Ziek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 22:40

Jeetje, wat een ellende opeens allemaal. Gun jezelf goed de tijd om uit te zieken! Heel veel beterschap! Ach gut

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 23:22

Ziekte van Pfeiffer betekend meestal levenslang. Tenzij je aan een paar regels houdt die mijn huisarts opdroeg toen ik het had.

1. Jij bepaald je tempo
2. Andere moeten zich aan jou aanpassen
3. Hou een regelmatig leven, dus op tijd naar bed 22.00 en om bijv. 8 uur opstaan, 's middags een uurtje plat.
4. Vermijd scherpe kruiden en varkensvlees.
5. Drink veel sapjes.
6. Eet veel groente en fruit

Een paar tipjes.

Mensen die niet weten wat Pfeiffer is, zullen je wel raar aankijken als je ineens heel erg moe wordt en wil slapen. Laat kletsen, jij weet wel beter.

Hou je kalm en neem de tijd om beter te worden. Luister naar je lichaam, dat is de beste dokter die er bestaat.

Ik ben totaal 2 jaar ziek geweest. Van het GAK (nu ARBO) moest ik werken, ze zagen natuurlijk niks aan mij. Mijn bloed was niet goed en ik mocht van mijn huisarts absoluut niet werken. Helaas had de GAKarts het laatste woord. Dankzij hun ben ik langer ziek geweest. Boos!
Als ik een paar keer laat naar bed ben gegaan en weinig gezond gegeten heb, dan voel ik de kliertjes weer in mijn nek. Het blijft op een 1 of andere manier in je lichaam.
Sterkte!!!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 14:28

Halleluja, ik hoop toch niet dat het bij mij 2 jaar duurd.
Dat mensen het niet begrijpen heb ik al ondervonden.
Had gisteravond een verjaardag, ben eventjes geweest en ging na een uurtje weg.
Ipv zeggen dat ze het leuk vonden dat ik nog even geweest was, werd ik voor lui uitgemaakt.

Maar ach, ik weet zelf wat ik voel..

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 14:36

Miep schreef:
Halleluja, ik hoop toch niet dat het bij mij 2 jaar duurd.
Dat mensen het niet begrijpen heb ik al ondervonden.
Had gisteravond een verjaardag, ben eventjes geweest en ging na een uurtje weg.
Ipv zeggen dat ze het leuk vonden dat ik nog even geweest was, werd ik voor lui uitgemaakt.

Maar ach, ik weet zelf wat ik voel..


Denk je jezelf en laat een ander maar kletsen. Hou je taai en hou je gemak!!! Des te eerder ben je weer "de oude".