Maud arrogant? Hoe kom je daar nou bij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:28

DePennyBitch schreef:
Ik zou wel gegaan zijn... moe of niet.... Misschien toch maar meedoen aan Idols 3??? Haha!


Dat wordt weer 8 maanden pas zeer laat op stap... Haha!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:28

DePennyBitch schreef:
Ik zou wel gegaan zijn... moe of niet.... Misschien toch maar meedoen aan Idols 3??? Haha!


Oke, moet je wel een bandje hebben, 2de worden, en ook zo`n kondiging krijgen, dan praten we verder?? Knipoog Schijnheilig
Ik vind het zielig voor Maud, mag toch wel een keer doodop zijn?

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:30

asjoe4ever schreef:


Ik vind het zielig voor Maud, mag toch wel een keer doodop zijn?


Ja, maar neem dan je rust ná de huldiging.. Vind dat iets dat je niet zomaar af kunt zeggen eigenlijk.. Had ze eigenlijk wel kunnen 'incalculeren' (om even in de termen van mijn moeder te spreken Knipoog )

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:31

Tuurlijk mag ze doodop zijn, maar als je een echte artiest wilt zijn, moet je toch even knokken om er te zijn voor je fans.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:31

Misja"]
[quote="Amberto schreef:

@ Misja: Wat is er mis met hockey? Misschien komt het in jouw omgeving niet voor, maar hier wel dat er ook normale hockeymensen zijn (en nee, ik hockey zelf niet!)


hap hap... Knipoog

Niks hoor...hockey zal best leuk zijn, maar ik ben niet zo dol op de gemiddelde hockey-deelnemer (hier zijn ze gehuld in Ralph lauren outfit, kragen recht omhoog, oililiy dingen om de nek geknoopt, en van die instap-Hilfiger schoentjes... No tnx.. Scheve mond )..
[/quote]

Gelukkig is de gemiddelde ruiter niet kak...

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:37

Misser schreef:

Gelukkig is de gemiddelde ruiter niet kak...


*LOL* Sarcasme druipt er vanaf Knipoog

Maar goed.. ik reken mezelf niet tot gemiddelde ruiter.. Eigenlijk reken ik mezelf niet eens meer tot ruiter.. Bloos!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:42

Misja schreef:
hap hap... Knipoog

Niks hoor...hockey zal best leuk zijn, maar ik ben niet zo dol op de gemiddelde hockey-deelnemer (hier zijn ze gehuld in Ralph lauren outfit, kragen recht omhoog, oililiy dingen om de nek geknoopt, en van die instap-Hilfiger schoentjes... No tnx.. Scheve mond )..


*LOL* OK dan!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:44

Georgette schreef:
Tuurlijk mag ze doodop zijn, maar als je een echte artiest wilt zijn, moet je toch even knokken om er te zijn voor je fans.


Misschien doet ze dat al weken, avond na avond knokken om er te zijn voor haar fans. Promotiewerk. Overal je gezicht laten zien (met glimlach!) en een positieve indruk achterlaten. Constant mensen om je heen die alles wat je doet beoordelen. Gaat ze er toch heen, hoor je overal dat die Maud er maar een beetje bij stond en niet echt plezier in had, wat een rotwijf!

Je gaat wel naar een inhuldiging. "Oh god wat arrogant om daar te gaan zwaaien als de koningin alleen omdat ze tweede was in Idols"
Je gaat niet naar een inhuldiging. "Oh god wat arrogant om dat niet over te hebben voor je fans."

Hoe dan ook, je KAN het gewoonweg niet goed doen en ik geef haar groot gelijk dat ze voor zichzelf kiest. Als je jezelf laat leven door wat het publiek dicteerd dan heb je al gauw geen leven meer over.

(ik heb overigens niets met Maud of Boris, heb Idols niet echt gevolgt, maar vind het akelig hoe hard er hier geoordeeld word..)

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:56

Ik heb anders nooit negatieve dingen gehoord van mensen na de huldiging van zowel hind als jk hier... iedereen was heel enthousiast en degenen die dat niet waren kwamen gewoon niet Lachen

kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 20:57

Ik geef d'r groot gelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 22:39

Je huldiging afzeggen, wat onwijs ondankbaar zeg!

Sja hockey .... Verward.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 16:17

ArwenLune"]
[quote="Georgette schreef:
Tuurlijk mag ze doodop zijn, maar als je een echte artiest wilt zijn, moet je toch even knokken om er te zijn voor je fans.


Misschien doet ze dat al weken, avond na avond knokken om er te zijn voor haar fans. Promotiewerk. Overal je gezicht laten zien (met glimlach!) en een positieve indruk achterlaten. Constant mensen om je heen die alles wat je doet beoordelen. Gaat ze er toch heen, hoor je overal dat die Maud er maar een beetje bij stond en niet echt plezier in had, wat een rotwijf!

Je gaat wel naar een inhuldiging. "Oh god wat arrogant om daar te gaan zwaaien als de koningin alleen omdat ze tweede was in Idols"
Je gaat niet naar een inhuldiging. "Oh god wat arrogant om dat niet over te hebben voor je fans."

Hoe dan ook, je KAN het gewoonweg niet goed doen en ik geef haar groot gelijk dat ze voor zichzelf kiest. Als je jezelf laat leven door wat het publiek dicteerd dan heb je al gauw geen leven meer over.

(ik heb overigens niets met Maud of Boris, heb Idols niet echt gevolgt, maar vind het akelig hoe hard er hier geoordeeld word..)
[/quote]

Ik vind dat je het bij het rechte eind hebt

Je doet het gewoon nooit goed, als je gaat ben je arrogant omdát je gaat, en ga je niet, ben je een arrogant mokkel omdat je dit niet voor je fans overhebt...

Ach, was het maar weer alvast januari, dan waren we alle Idols- sterren wel vergeten weer.... ha ha Knipoog

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 16:18

Lovely schreef:
Je huldiging afzeggen, wat onwijs ondankbaar zeg!

Sja hockey .... Verward.


Misschien kun jij gaan als stand-in? Haha!

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 16:19

asjoe4ever"]
[quote="DePennyBitch schreef:
Ik zou wel gegaan zijn... moe of niet.... Misschien toch maar meedoen aan Idols 3??? Haha!


Oke, moet je wel een bandje hebben, 2de worden, en ook zo`n kondiging krijgen, dan praten we verder?? Knipoog Schijnheilig
Ik vind het zielig voor Maud, mag toch wel een keer doodop zijn?
[/quote]

Het was overigens als grapje bedoeld....

Maar ik zou altijd gaan denk ik, maar puur en alleen omdat ik van zeer veel aandacht hou (ahum uche uche) Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 00:36

DePennyBitch"]
[quote="Lovely schreef:
Je huldiging afzeggen, wat onwijs ondankbaar zeg!

Sja hockey .... Verward.


Misschien kun jij gaan als stand-in? Haha!
[/quote]
Daar trapt echt niemand in hoor .

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 00:41

ArwenLune schreef:
Nou eigenlijk kan ik het me levendig voorstellen. Die meid kan geen moment meer normaal over straat! Gek zou ik ervan worden. En dan na wekenlang uitputtend Idols gemiezer...


ik kan me voorstellen dat ze moe is,maar dat is het nadeel als je aan zo'n programma mee doet!
als je ergens voor gaat,laat je dan ook huldigen etc!
sorry,ik vind dit toch echt te snobistisch van maud!!!

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 01:04

Ik vind het maar raar.
Boris is de winnaar, heeft het veel drukker omdat er veel meer met hem gebeurt, hij heeft een kindje die hij nog aandacht wil geven en toch komt hij netjes naar zijn huldiging en zingt daar ook nog een paar liedjes.
Als hij er even tijd voor kan maken in zijn strakke schema, dan zou zij dat toch ook wel moeten kunnen? Verward
Ik vind het in ieder geval erg stom van haar Scheve mond

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:35

Ik hoorde van een vriendin die in Turkije was dat Maud bij haar met vriend in het hotel zat.
En idd, ze is arrogant.....

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:41

Wieske_S schreef:
Ik vind het maar raar.
Boris is de winnaar, heeft het veel drukker omdat er veel meer met hem gebeurt, hij heeft een kindje die hij nog aandacht wil geven en toch komt hij netjes naar zijn huldiging en zingt daar ook nog een paar liedjes.
Als hij er even tijd voor kan maken in zijn strakke schema, dan zou zij dat toch ook wel moeten kunnen? Verward
Ik vind het in ieder geval erg stom van haar Scheve mond


We zullen zien hoe lang Boris het volhoudt......

Zonder gekheid: je komt gewoon in een stroomversnelling terecht en je wordt geleefd. Ik vind het eerlijk gezegd wel dubbel van Maud:

1.) ze is NU bekend en zou dus alles moeten pakken wat ze pakken kan
2.) ik kan me aan de andere kant wel voorstellen dat je ervoor waakt dat je niet compleet uitgemoilken wordt.

Ik denk dat het vanuit onze kant moeilijk is om daarover te oordelen.

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:44

Vrijdag komt ze hier in Bergeijk in de Feestfabriek!! Haar eerste publieke optreden!

xSorayax
Berichten: 117
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Bergen Op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:03

Persoonlijk vind ik Maud niet leuk! Idols 2 vind ik gewoon niet leuk,komt doordat je alles al weet hoe het gaat enzo en ik vond de finalisten allemaal wel iets hebben van de vorige idolsfinalisten! Duss jah

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:05

Boris kan alles aan omdat hij gewonnen heeft, dat geeft je een hele andere boost.

Maud is gewoon op, dat ze voor zichzelf kiest vind ik alleen maar oke. Niet zo snel oordelen, ze zegt heus een huldiging niet zomaar op, daar heeft ze vast een goede reden voor.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:21

Ik vond Maud sowieso al hélemaaaal niks.....
En vind het afzeggen van zo'n huldiging een ontzettend DOMME actie van haar! Ben benieuwd hoeveel we nog van deze onwijs saaie zangeres gaan horen!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:22

In de ene laatste show was maud al helemaal kapot... ze zat er doorheen. Ik ben nou niet een maud of boris fan, maar vind dat er snel geoordeeld wordt.
Ze heeft een huldiging afgezegd nou en... jammer voor de fans. Er wordt wel gezegd nou dan had ik gewacht tot na de huldiging en dan vakantie genomen, maar na die huldiging is er wel weer wat en daarna wel weer wat. Ze moet voor zichzelf kiezen, ze is geen publiek bezit. Tuurlijk kun je je fans niet vergeten, maar als je niet goed voor jezelf zorgt kun je niet goed presteren gaat ook tenkoste van de fans...
Een huldiging is wel iets speciaals dat zegt ze echt niet af omdat ze zich daar te goed voor voelt hoor. Vind dat er hier een beetje snel geoordeeld wordt.
Feiten zijn ze heeft de huldiging afgezegd, zo komt niet en wat daar dan reden van is dat blijft gissen.

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:29

missnynke schreef:
je weet natuurlijk ook niet wat er achter zit,
ik denk niet dat ze zomaar even moe is, dan zou ze zoiets niet afzeggen. misschien dat ze ff flink in de put zit ofzo.....


nee precies, ik denk dat ook.. en we meoten idnerdaad daarom niet zo snel met een oordeel klaar staan