Maud arrogant? Hoe kom je daar nou bij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:46

pfff, hallo, zo merk je dus hoe sommige mensen arrogant worden genoemd. 1 keertje iets laten schieten en je hebt de stempel 'arrogant' Scheve mond

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:11

Nou als dit al arrogant is dan weet ik het niet meer hoor, ik ben het hardstikke met haar eens, bij het einde van idols werd al duidelijk dat ze er even doorheen zat.. en er zal echt nog wel een optreden/huldiging komen en zelfs dan zullen de fans erop af komen denk ik hoor, het kan dan alleen maar beter zijn dan wanneer ze daar hardstikke moe en chagerijnig gaat staan optreden

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:15

optreden? huldiging is gewoon lief lachen en dankjewel zeggen hoor, daar moet je je niet al te veel van voorstellen.
voor de fans lijkt het me juist beter als ze wel gaat, als nu de helft denkt "ja rot maar op graag of niet" heeft ze strak bij het uitbrengen van een single een probleem...

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:16

hier in nijmegen stond het in de krant dat er na de huldiging een optreden zou volgen.
maar het zou sowieso dom zijn geweest om het op zondag te houden vanwege die zeepkistenrace. ik hoor het wel als ze wel komt.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:27

in dat geval heb ik niets gezegd, maar de huldigingen van hind en jk hier stelden niets voor, die mochten geeneens zingen omdat idols nog niet ten einde was (bij hind net wel misschien trouwens?)

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:51

Denk eerlijk gezegd ook dat ze helemaal op is. Boris en Irma leefden altijd al voor de muziek en Marlies was altijd al aandachtsbelust. Zij is gewoon een studentje dat nu ineens een idool is. Cultuur-shock! Maar zo`n huldiging is natuurlijk wel heel bijzonder.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:27

misschien had ze nog optredens die ze had willen doen en daarom geturft van dat ga ik wel doen en dat ga ik niet doen
ze kan iig super zingen dus ik denk ze komt er toch wel
ik vind haar ook helemaal niet arrogant ze trekt totaal niet de aandacht naar zich toe zoals duidelijk bleek uit 'the day after' nadat JK er uit was.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:34

Girl In The Mirror schreef:
pfff, hallo, zo merk je dus hoe sommige mensen arrogant worden genoemd. 1 keertje iets laten schieten en je hebt de stempel 'arrogant' Scheve mond

En omdat ze "elitair" was/is en omdat ze hockeyed maakt het dat nog even allemaal makkelijker.

Iedereen die uit Idols was weggestemd, zei dat ze gingen uitrusten, slapen... Ze zijn al vanaf september dag in dag uit bezig met Idols.
Dan snap ik best dat ze dan op vakantie wil, ff rust, even iets anders dan alleen maar Idols.
Stress is ook slecht voor de stem Knipoog

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 22:40

Marieke schreef:

Maud is gewoon op, dat ze voor zichzelf kiest vind ik alleen maar oke. Niet zo snel oordelen, ze zegt heus een huldiging niet zomaar op, daar heeft ze vast een goede reden voor.




Goed gezegd, Marieke!

En nogmaals, Maud is echt niet arrogant!! Juist het tegendeel!! Boos!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 23:36

ik moest wel ;achen toen ik dit bericht vanochtend las Lachen
Vooral dat stukje van dat ze op vakantie was gegaan omdat ze het allemaal zat was, heeft die muts een toeristenoord uitgekozen *LOL* sjongejonge, hoe blond ben je dan als je nog niet doorhebt dat er dan wel eens héél veel nederlanders kunnen zitten Haha!

Maar ik vind het wel een beetje stom en teleurstellend voor de fans dat ze het heeft afgezegd, zo'n grote moeite lijkt het me nou ook weer niet Verward
Arrogant zou ik het niet willen noemen trouwens.

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:18

Jullie kunnen allemaal wel mekkeren of Maud wel/niet arrogant is, maar dat kan je volgens mij alleen beoordelen als je haar persoonlijk kent en hoeveel mensen zijn dat hier?

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:15

Kom op zeg, ze is 2e geworden. Ze mag allang blij zijn dat ze niet in de gekte is beland, waar Boris nu in zit, want volgens mij heeft die helemaal geen tijd voor zichzelf.

Gewoon aan Idols begonnen, en niet realizeren dat het zo groot kan worden. Het lijkt arrogant, maar zo iemand is dood op. En ja haar eigen risico, maar ik vind dat je niet ovre zoiets kunt oordelen. Ze is niemand iets verplicht vind ik, in tegenstelling tot boris..