Rare telefoonrekening...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Rare telefoonrekening...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 17:29

Vandaag weer de rekening binnen gehad, ik m opengemaakt, 432 euro Bloos! Bloos! Bloos! .... Dit terwijl dit de eerste rekening is waarbij de internetkosten eraf zijn (ADSL). Snapte er dus helemaal niks van! Wat blijkt nou, er staat voor 221 euro 'Naar overige Servicenummers' op, we schijnen daar dus 5 1/2 uur naar gebeld te hebben, terwijl niemand van iets weet Scheve mond ... Wat voor nummers zijn dit dan? En iemand die hier wat meer van weet misschien? Ook nog maar even naar KPN bellen voor wat meer duidelijkheid, maar dit is toch wel heel raar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 17:31

Volgens mij hadden wij bij de eertse telefoonrekening nadat we ADSL hadden genomen ook een behoorlijk hoog bedrag staan. Maar dat weet ik niet zeker meer. Scheve mond

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 17:31

Kpn bellen en vragen om een gespecificeerde telefoonrekening! Is er toevallig geen broertje/pa die graag sekslijnen belt? Haha! *no offence!*

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 17:34

Dioxide schreef:
Kpn bellen en vragen om een gespecificeerde telefoonrekening! Is er toevallig geen broertje/pa die graag sekslijnen belt? Haha! *no offence!*


Absoluut geen flauw idee, zou mijn 13-jarige broertje daar al interesse voor tonen Schijnheilig.... Kan dat ook via internet afgeschreven worden dan? Sinds hij met het buurjongetje een website heeft gemaakt hebben we veel last van pop-ups en irritante zoeksites, zou het daar iets mee te maken kunnen hebben dan??

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 17:43


Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 18:00

Er staat al Ad-Aware op onze computer. Ik snap er echt helemaal niks van! Als er betaalde seks-sites zijn bezocht, dan zal dat toch wel aangegeven zijn als 'Internetnummers' of iets dergelijks, dat het onder 'Overige servicenummers' betekent toch zeker dat het via de telefoon is gebeurt?!

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:49

Misschien zoiets als sexlijnen, lijn4 (al die tv spelletjes)
Die schenen een tijd geleden bij ons ook veel gebeld te zijn, die nummers zijn nu afgesloten! Misschien een id'tje?

:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:22

Zoiets hebben wij thuis ook gehad, bij ons was het echter op de telefoon van me opa en oma (die wonen bij ons in) en die schenen ons nou niet echt sekslijnen te bellen Haha! toen heeft mijn moeder gebeld en blijkt dus dat dat gewoon via je telefoonlijn binnenkomt... (en het was dus wel zoiets van sekslijnen) maar dat komt je telefoonlijn op als je dus idd van die pop-ups hebt... en volgens de man die onze computer altijd nakijkt is daar vrij weinig aan te doen... alleen kijken of je steeds op het goede nummer inbelt...

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:27

Veel op idols gestemd?

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 22:43

Wij hebben ADSL, en dat gaat bij mijn weten niet meer via een inbelnummer! Het gaat om 18 keer met een totaal van 5 1/2 uur naar die 'servicenummers'. Het kan dus wel zijn dat iemand tijdens het internetten per ongeluk wél ingebeld heeft op één of andere betaallijn. Mijn broertje speelt de laatste tijd regelmatig spelletjes vanaf het internet en daarbij krijgt hij vaak van dat soort meldingen. Dan zal het daar denk ik een paar keer fout zijn gegaan, anders weet ik het ook niet Verward

En we hebben zeker niet veel op Idols gestemd Haha! !