Bokkers ik ben heel erg boos!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 23:34

waar gaat het toch over Frusty . Moeten jullie eens kijken hoeveel commentaar jullie leveren op automobilisten in het verkeer en hoeveel commentaar je hebt op gasten op TV of presentatoren of BN-er. Wat is het wezelijke verschil!! Idd niets! Dus steek eerst je hand in eigen boesem, en sluit daarna maar deze topic, want idd het is allemaal behoorlijk hypocriete blerf wat ik hier hoor. (fatsoennormen proberen te hanteren ben ik ook voor, maar speel niet voor een soort god, want uiteindelijk is iedereen wel enigzins hetzelfde;ongeacht leeftijd of volwassenheid)
Hij is gewoon lelijk op die foto... klaar!! Kan het misschien alleen maar meevallen als je hem in het echt zit toch?
(Zo zie je maar weer dat verwachtingen hebben van wat dan ook, dus ook uiterlijke schoon, dat je dat niet teveel moet hebben (dus wat is een norm????KU T dus)....kan het ook niet tegenvallen. Das weer een wijs levenslesje wat er zijdelings mee te maken heeft.......voor jullie...van Prima!)


kisses,

Prima

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 23:36

Prima, dat is dus juist waar we nu over praten: dat we hypocriet zijn! En elke topic sluiten omdat de discussie te lang wordt lijkt me ook geen goed plan. Iedereen moet de mogelijkheid krijgen om te reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 00:06

Prima, je hebt wel gelijk hoor dat je mensen niet om hun uiterlijk mag be- of veroordelen klopt, je zou eigenlijk altijd moeten uitzoeken wat er van binnen zit. Helemaal gelijk hoor, in a way.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 11:00

"Moeten jullie eens kijken hoeveel commentaar jullie leveren op automobilisten in het verkeer en hoeveel commentaar je hebt op gasten op TV of presentatoren of BN-er. Wat is het wezelijke verschil!! Idd niets!"
Zal een BNer of een automobilist ermee zitten als je loopt te schelden op ze in je autootje of achter de tv?
Dat wordt natuurlijk wel anders als je het ze recht in het gezicht gaat zeggen. Daar gaat het hier om. Ik vindt het gewoon erg banketstaaflig. Achter de rug om is dat ook, natuurlijk, Maar dit vind ik wel heel erg grof. Dit zeg je niet zomaar in iemands gezicht, Prima.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 11:10

Niet zomaar in iemands gezicht, daar ben ik het zeker mee eens. Maar wel achter iemands rug om, in PB's of e-mail? Of als je met z'n tweetjes thee zit te drinken? Wat is dan het verschil?

Begrijp me niet verkeerd, ik keur zwartmaken echt niet goed en natuurlijk roddelt iedereen wel eens, maar ik vraag me af wat dan het wezenlijke verschil is.

En idd, uiterlijk is niet het belangrijkste, maar het is wel het eerste wat opvalt. Als je een foto van iemand ziet, of iemand ziet langslopen, dan is niet het eerste wat je zegt: 'wat heeft die een mooi karakter'. En er is ook nog een verschil tussen 'niet knap' en 'erg onverzorgd'. Maar volgens mij ga ik nu heel erg off topic.

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 11:24

Die wijze levenles (van Prima), dat klopt op zich wel. Maar zoals ik de wereld zie (en dat is dus ook niet zoveel van de wereld maar oke Lachen ) vind ik de wereld maar één grote berg hypocriete onzin Lachen .
Iedereen roddelt maar over iedereen, terwijl ze ondertussen heel aardig doen tegen die persoon.
Nou wil ik niet zeggen dat ik dat nooit heb gedaan en dat dat altijd zo is. Maar veel mensen, waar ik zoiets gewoon niet van verwacht, en waar ik dan bij sta, die doen dat toch. En dan is de hele wereld toch minder leuk en lief als ik me had voorgesteld. In feite ben ik gewoon supernaïef.

Maarja, ik vond dat hele topic over Marsje eigenlijk onzin. En ik snap ook niet dat ik erop heb gereageerd. Was in een blonde bui denk ik Bloos *schaam* Bloos

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 12:13

he thx Lachen Ben je echt wel 15??!!

_________________
En maak van het leven een avontuur, geen routine!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prima op 2001-10-18 12:16 ]</font>