Update: longfunctietest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Update: longfunctietest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 10:59

Voor mensen die het verhaal nog niet kennen: [AM] Naar de HA geweest, dus toch geen spierpijn.....

De verpleegkundige, die de test heeft uitgevoerd, zou overleggen met de (vervangende) HA wat er verder moest gebeuren en mij nog terugbellen. Ze heeft net gebeld Lachen

Ze wilden eigenlijk dat ik gelijk begon met flixotide (een medicijn voor m'n longen), maar ik moest ook maar weer eens een allergietest laten doen. Aangezien ik 3 jaar geleden voor het laatst getest ben, en ik in een leeftijd zit waarin de allergie zich nog behoorlijk kan ontwikkelen.
Ik heb nu een afspraak voor 3 juni.....
Omdat dat al op zo'n korte termijn is, begin ik nu toch nog niet met de flixotide, maar gaan we daarover overleggen zodra de uitslagen binnen zijn.

Ik ben wel blij dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren
En wat betreft de allergietest, ik wil me eigenlijk al een tijdje weer laten testen, maar mijn eigen HA zag daar de noodzaak niet zo van in Scheve mond Was ik nu maar eerder een keer bij haar geweest.......

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:47

He wat spannend joh, maar die flixotide helpt wel perfect, als het een vorm van chronische bronchitus is of astma o.i.d, je kortademigheid is gelijk weg, mocht je daar last van hebben.
Maar je HA ziet de noodzaak van een allergietest niet in? Kan je niet doorverwezen worden door je longarts voor een testje?
BTW: las je topictitel, gefeliciteerd met je rijbewijs.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:04

Jeetje Richt, ben een beetje weinig op bokt geweest geloof ik, want dit is allemaal een beetje langs me heen gegaan!

Wat vervelend nou allemaal, maar wel goed dat ze je nu verder gaan testen! Ben erg benieuwd wat er uit gaat komen!

Las trouwens ook dat je bent geslaagd voor je Rijbewijs Knipoog Super joh! Is dus toch alles nog op zijn pootjes terecht gekomen OK dan!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:06

denk ook aan jou richtje en duim voor je

toppie joh dat je je rijbewijs hebt dan kan je dadelijk met de auto naar susterren !(of haar auto lenen????)

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 14:46

dus er is verlossend nieuws...

Tjee, goed dat de vervangende huisarts zich zo voor je heeft ingezet! Toch fijn om te weten wat er aan de hand is lijkt me???

Sterkte!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 14:47

goed hoor, zo'n allergie test !!!!!!!!! Wie weet wat er allemaal uitkomt !!
succes dan hoor !!!
p.s. hoe is het met de pijn in je ribben ???

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 17:53

Bedankt voor de felicitaties allemaal Lachen
Kimberley, mijn eigen HA deed sowieso bar weinig, ik ben nu bij een vervangende HA geweest, en krijg nu dus (op haar initiatief) een allergietest.... ik ben idd ook heel benieuwd wat eruit gaat komen.

Ingrid, pijn in m'n ribben lijkt iets minder te worden (maar misschien komt dat ook wel doordat ik een paar dagen niet heb gereden....)

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 18:00

zo da's wel een stuk beter dan! Wel vaag dat je eigen HA dat niet nodig vond! Benieuwd wat eruit komt!!