Video onthoofding Amerikaan.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:05

ik ga dat dus niét kijken!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:16

Jenna schreef:
Of hoeveel moet je meegemaakt hebben om zo hard te worden Scheve mond

Hersenspoelen. Indoctrinatie. Ze zijn als het ware "ontmensd".

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:27

Desiree"]
[quote="Jenna schreef:
Of hoeveel moet je meegemaakt hebben om zo hard te worden Scheve mond

Hersenspoelen. Indoctrinatie. Ze zijn als het ware "ontmensd".
[/quote]

Ja te veel zien meemaken en wraakgevoelens ontwikkelen. Wat de Amerikanen bij de Irakezen hebben gedaan is pure wraak!
Hun maatjes zijn gemarteld door de Irakezen.....en ze hebben de Irakezen een lesje geleerd.
Van beide kanten niet goed te praten!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:30

Getver, net het nieuws gezien en daarin krijg je dus ook de video te zien, tot aan het moment van de daadwerkelijke onthoofding.

Verschrikkelijk gewoon....

En dan die Amerikanen, dat ze nu wraak willen etc., daar kan ik niet met mijn pet bij: zij waren het toch die zonodig oorlog wilden?

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:36

luxx schreef:
ik dacht toch dat de amerikanen wat beschaafder waren.
na het zien van een aantal van de foto's zie ik een aantal dingen toch heel anders.
bij mij hoeven ze ook niet meer aan te komen met verhalen over dat hitler zo'n zwijn was.
natuurlijk was hij dat wel, maar de gruwelijke vernederingen die er nu plaats vinden zijn precies hetzelfde.
ik vind het duivels.
ik hoop maar dat onze regering gauw het licht ziet en 'onze jongens' terug trekt.
dit is niet iets waar wij aan mee zouden moeten doen.
ze doen nu heel verbolgen over wat er met die jongen gebeurd is, maar zij doen precies hetzelfde.
op de foto's worden mensen als vuilnis behandeld, wat maakt die ene amerikaan zoveel belangrijker als mens als de vernederde mensen op de foto's?


Sorry?
Ik ben het met je eens dat sommige personen van het Amerikaanse leger zich schandelijk gedragen, maar een vergelijking met Hitler??
Dan ben je volgens mij je historisch perspectief behoorlijk kwijt.
Hitler wilde stelselmatig een heel volk uitroeien.
Wat heeft dat hiermee te maken?


Ik heb de video half in het journaal gezien vanochtend, echt vreselijk.
Dit wijst echter nog maar eens uit hoe gedreven en gek die moslimterroristen zijn.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:41

MissJ schreef:
[Sorry?
Ik ben het met je eens dat sommige personen van het Amerikaanse leger zich schandelijk gedragen, maar een vergelijking met Hitler??
Dan ben je volgens mij je historisch perspectief behoorlijk kwijt.
Hitler wilde stelselmatig een heel volk uitroeien.
Wat heeft dat hiermee te maken?


Ik heb de video half in het journaal gezien vanochtend, echt vreselijk.
Dit wijst echter nog maar eens uit hoe gedreven en gek die moslimterroristen zijn.
[/quote]

heb je gelijk in. MAar de beelden op de foto's, deden me wel denken aan een film die zich afspeelde in een concentratie kamp, waar de vrouwen zich ook moesten uitkleden en zo (Anne Frank), dus in die zin kun je het wel vergelijken. MAar daar blijft het dan ook bij.

En die lui van El Quaida zijn totaal doorgeflipt en levensgevaarlijk.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:45

luxx schreef:
bij mij hoeven ze ook niet meer aan te komen met verhalen over dat hitler zo'n zwijn was.
natuurlijk was hij dat wel, maar de gruwelijke vernederingen die er nu plaats vinden zijn precies hetzelfde.
ik vind het duivels.


Dit vind ik wel heeeeeeeel kort door de bocht. Hitler vergaste de mensen, en wilde een heel volk uitroeien. Hij was de leider van het land toen. Bush heeft geen opdracht gegeven om deze Irakezen te vernederen, en er wordt ook helemaal niemand op gruwelijke wijze afgeslacht.
Tuurlijk had dit niet mogen voorkomen, maar het gebeurd overal en altijd, je ziet het alleen niet. Je denkt toch niet dat dit in Nederland helemaal nergens gebeurd he?

Ps. De video op het Nederlandse nieuws ging er dieper op in dan het videotje via de planet link, die van Yahoo afkomt...

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:47

Ik hoop dat het leven van deze man hem niet nutteloos is afgenomen.
De Irakezen hebben geprobeerd deze gijzelaar in te ruilen voor de Iraakse burgers in de gevangenis, maar de Amerikaanse regering wilde hier niets van weten.

Ik hoop dat iedereen nu eens de onzin van deze oorlog gaat inzien en wat een schurken Bush en zijn cornuiten eigenlijk zijn.
Maar ja, Bush zal wel weer gaan roepen over de 'as van het kwaad' blabla en alle mensen met een tunnelvisie mbt de Islam zullen hem weer op zijn woord geloven. Want enig bewijs heeft hij nog niet geleverd.

What's next? Iran, Noord-Korea, Syrie, Libanon..

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:48

Dat is ook zo Desiree, dat ben ik met je eens.
Maar dit heeft verder niks met Hitler te maken, ik word er een btje onpasselijk van als iets dergelijks als Hitler zomaar aangehaald wordt terwijl het hier niet van toepassing is.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:49

lis"]
Ik hoop dat iedereen nu eens de onzin van deze oorlog gaat inzien en wat een schurken Bush en zijn cornuiten eigenlijk zijn.
Maar ja, Bush zal wel weer gaan roepen over de 'as van het kwaad' blabla en alle mensen met een tunnelvisie mbt de Islam zullen hem weer op zijn woord geloven. Want enig bewijs heeft hij nog niet geleverd.

What's next? Iran, Noord-Korea, Syrie, Libanon..
[/quote]
JAja, en die van el quaida zijn onschuldig en arme stumperds.

Bush doet domme dingen, hij moet zijn mensen niet offeren aan dat volk. Dat is die olie ook niet waard.

Maar om hem als boeman te noemen terwijl je weet wat die lui daar in Irak uitvreten met amerikanen als ze ze in handen krijgen?

[quote="MissJ schreef:
Dat is ook zo Desiree, dat ben ik met je eens.
Maar dit heeft verder niks met Hitler te maken, ik word er een btje onpasselijk van als iets dergelijks als Hitler zomaar aangehaald wordt terwijl het hier niet van toepassing is.

Begrijp ik volkomen. Het is ook kort door de bocht.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:51

lis schreef:
Ik hoop dat het leven van deze man hem niet nutteloos is afgenomen.
De Irakezen hebben geprobeerd deze gijzelaar in te ruilen voor de Iraakse burgers in de gevangenis, maar de Amerikaanse regering wilde hier niets van weten.


Oh dus jij wil weer een lading terroristen de straat op zetten om daarna plannetjes te gaan bedenken voor een jihad tegen de rest van de niet gelovende wereld? Ook krap door de bocht als je het mij vraagt Verward

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:58

Desiree"]
[quote="lis schreef:
Ik hoop dat iedereen nu eens de onzin van deze oorlog gaat inzien en wat een schurken Bush en zijn cornuiten eigenlijk zijn.
Maar ja, Bush zal wel weer gaan roepen over de 'as van het kwaad' blabla en alle mensen met een tunnelvisie mbt de Islam zullen hem weer op zijn woord geloven. Want enig bewijs heeft hij nog niet geleverd.

What's next? Iran, Noord-Korea, Syrie, Libanon..

JAja, en die van el quaida zijn onschuldig en arme stumperds.

Bush doet domme dingen, hij moet zijn mensen niet offeren aan dat volk. Dat is die olie ook niet waard.

Maar om hem als boeman te noemen terwijl je weet wat die lui daar in Irak uitvreten met amerikanen als ze ze in handen krijgen?
[/quote]

Je moet me geen woorden in de mond gaan leggen.
Bush is deze oorlog begonnen en had daar geen legitieme redenen voor. Dáár heb ik het over.
Niet over de gruweldaad van deze extremisten. Daar walg ik net zo van als ieder ander normaal mens.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:58

Sypheron"]
[quote="lis schreef:
Ik hoop dat het leven van deze man hem niet nutteloos is afgenomen.
De Irakezen hebben geprobeerd deze gijzelaar in te ruilen voor de Iraakse burgers in de gevangenis, maar de Amerikaanse regering wilde hier niets van weten.


Oh dus jij wil weer een lading terroristen de straat op zetten om daarna plannetjes te gaan bedenken voor een jihad tegen de rest van de niet gelovende wereld? Ook krap door de bocht als je het mij vraagt Verward
[/quote]

Burgers Sypheron. Lezen!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:02

En waarom zouden deze burgers volgens jou in de gevangenis zitten?

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:02

De burgers die vastzitten hebben tegen de coalitietroepen gevochten hoor, die zitten daar niet zomaar.
Verder verliezen sommige mensen volgens mij nogal uit het oog hoe Saddam dat land jaren geterroriseerd heeft.
Ok, ze zijn er om alle verkeerde redenen binnengevallen en dat keur ik zeker niet goed.
Maar feit blijft wel dat de mensen van hun onderdrukker verlost zijn.
Op het moment ziet het er niet echt naar uit dat er vreselijk veel vooruitgang geboekt wordt qua vrijheid en veiligheid, maar de meeste gewone burgers hebben nu echt meer vrijheid dan onder het regiem van Saddam.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:12

Ze zijn van hun onderdrukker verlost en zijn nu bezet door Amerika.. Joepie Scheve mond

De burgers in de gevangenissen zitten daar om allerlei reden. O.a plunderingen, vernieling en idd meevechten tegen de coalitietroepen (of bezetters, 't is maar hoe je er tegen aan kijkt).
Daar gaat het ook helemaal niet om, Amerika wilde niet eens ingaan op enige onderhandeling. Bush had die man net zo goed zelf een kogel door zijn kop kunnen jagen.

pjmhorse
Berichten: 172
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:13

ik probeer het filmpje te openen, maar ik denk de ze het niet meer gelinkt is, pc geeft aan dat de server niet te vinden is.

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:18

SmithsGirl schreef:
ik weet niet waar jullie de echte onthoofding hebben gezien, maar ik heb alle links aangeklikt en iedere keer stopt het filmpje bij de man die het mes pakt... (gelukkig...)


ja,ikkan het ookniet vinden.
vreemd, waar hebben julie dat filmpje gezien dan.
bij mij houd ie ook elke keerop Verward

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:20

Ik heb het op het NOS journaal gezien, en bij RTLZ tonen ze het ook.
Je wordt er niet blij van hoor!

Lis, moet je onderhandelen met terroristen?
Moet je die mensen in alles hun zin geven?
Zullen we ons dan alvast allemaal maar bekeren tot fundamentalistische moslims?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:22

Ik hoef het filmpje geloof ik niet te zien, wordt al misselijk van het feit dat het bestaat...

George, wanneer ga je inzien dat je een grandioze fout gemaakt heb, en dat je een andere weg wil inslaan als dit geen tweede vietnam wilt laten worden

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:28

Sypheron schreef:

Ps. De video op het Nederlandse nieuws ging er dieper op in dan het videotje via de planet link, die van Yahoo afkomt...


Dan hoop ik dat ze daarvoor flink gewaarschuwt hebben van te voren.
Kinderen kunnen dát dan ook zien...Scheve mond
Ik vond het bij Planet al verschrikkelijk en dan gaan ze er ook nog dieper op in.
Zat er eigenlijk geluid bij ik durfden mijn geluid namelijk niet aan te zetten?

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:33

MissJ schreef:
Lis, moet je onderhandelen met terroristen?
Moet je die mensen in alles hun zin geven?
Zullen we ons dan alvast allemaal maar bekeren tot fundamentalistische moslims?


Het kan ook nog dat je het niet WIL begrijpen he?
JA, natuurlijk moet je onderhandelen over het leven van een van je burgers!

Voor de mensen die het filmpje nog willen gaan zien; Doe maar niet, het is te gruwelijk voor woorden. Voor wie dat niet gelooft, lees nog even verder,voor degenen met een zwakke maag, lees vooral NIET verder ;




De man zit op zijn knieen voor zijn moordenaars. Na het voorlezen van een verklaring pakt een van hen een mes en begint zijn keel door te snijden, en dan niet in een keer, maar je ziet de man 'zagen' in zijn nek. Je hoort te man rochelen (?) en gillen. Het duurt wel 15 sec voor hij dood is. Naderhand tillen ze zijn hoofd voor de camera op


Dus; niet kijken! Heb er zelf enorm spijt van dat ik het gezien heb.

pjmhorse
Berichten: 172
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:33

Er staat voor je het filmpje aanklikt let op ; schokkende beelden.


Maarreh op yahoo laten ze ook niets meer zien.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:33

Lis ze zijn helemaal niet bezet door Amerika, je wil niet weten wat er gebeurd als de troepen zich allemaal terug trekken. Daarnaast kunnen die groep 'burgers' die losgelaten zouden worden misschien wel voor tientallen anderen doden zorgen. Je staat af en toe voor keuzes waarbij je geen van beide wil kiezen, maar toch zal moeten..

klara
Berichten: 79
Geregistreerd: 09-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:37

kan het nergens vinden hoor,dat filmpje,ook niet op rtl nieuws en zo