ooh...wat doet dit pijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:44

vreselijk...
Gecondoleerd, heel veel sterkte! Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:56

gecondoleerd
heel veel sterkte toegewenst

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:57

dat geloof ik graag, dat dat heel heftige gevoelens zijn !
Heel veel sterkte !!!!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 22:27

dank jullie wel voor alle onwijs lieve reacties ofschoon jullie mij helemaal niet kennen. De afgelopen dagen zijn eigenlijk als een roes voorbij gegaan en functioneer je op automatische piloot. Nu morgen nog....als ik mijn vader moet wegbrengen. Zie er zo verschrikkelijk tegenop dat ik af en toe in paniek raak......
Heb vandaag een aantal dingen op papier gezet die ik morgen bij de crematie wil voorlezen en probeer af te sluiten in het Maleis want dat is de taal (naast het nederlands) waar hij mee opgegroeid is. Terwijl ik dit typ voel ik weer de paniek.......krijg het spaans benauwd als ik me realiseer dat morgen echt de laatste dag is dat ik hem ooit zal zien.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:32

Mijn vader is 2 jaar geleden overleden, hij is heel lang ziek geweest en we zagen hem elke keer een beetje minder worden....
Het klinkt misschien wel raar, maar ik was hem liever in 1 keer kwijt geweest en dan zonder deze lijdensweg, waar ik overigens helemaal niet mee wil zeggen dat ik jou verdriet niet begrijp hoor..
Heel erg veel sterkte gewenst!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:48

ow wat afschuwelijk......
ik wens je alle sterkte toe.....

(ik weet niet goed wat te zeggen)

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 08:06

Gecondoleerd en heel veel sterkte......

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 08:29

mazzeltje schreef:
Mijn vader is 2 jaar geleden overleden, hij is heel lang ziek geweest en we zagen hem elke keer een beetje minder worden....
Het klinkt misschien wel raar, maar ik was hem liever in 1 keer kwijt geweest en dan zonder deze lijdensweg, waar ik overigens helemaal niet mee wil zeggen dat ik jou verdriet niet begrijp hoor..
Heel erg veel sterkte gewenst!!!



Mijn vader is drie en ½ jaar geleden overleden net als mazzeltje al een tijd ziek, voor hem had ik ook gewild dat het in 1 keer gebeurd was, maar voor mezelf niet. Bloos! . Ik zag hem wel minder worden, maar we hebben elke keer als ik daar kwam zoveel plezier gehad, door oude herrineringen op te halen, rare dingen uit gesproken, toen we dachten dat het echt een keer einde was heb ik hem nog een brief kunnen schrijven met wat hij allemaal voor mij had betekent.
Dit had ik toch allemaal niet willen missen als hij in 1 keer was weggegaan.

De zin van verootje is erg mooi en ik denk dat het zeker zo is.

Veel sterkte met dit verlies en er is al gezegd het blijft zeer doen, maar straks denk je vaker met een glimlach aan hem ipv met tranen.

Veel liefs.

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 08:31

Heel veel sterkte Ach gut
Ik ben 4 jaar terug mijn moeder verloren dus ik kan me goed voorstellen hoe jij je voelt.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 09:36

Meid ik lees net je bericht en leef ontzettend met je mee.
Troost je wel aan de gedachte dat je bij je vader was. Je hebt hem bijgestaan bij zijn laatste adem hij heeft het niet alleen hoeven doen.

Mijn broertje is 2 weken geleden overleden, 24 jaar pas, op een kruispunt op het asfalt helemaal alleen, zonder familie, zo koud, zo plots wat moet hij bang en alleen geweest zijn in zijn laatste minuten.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 10:03

Gecondoleert! Echt heeeel erg veel sterkte (ook voor vrienden en familie!)!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 10:10

Heel veel sterkte!
Ik kan niet zeggen dat ik weet wat je doormaakt, want iedereen gaat op zijn/haar manier met verdriet om. Ik weet wel hoe ik me voelde toen mijn vader plotseling overleed.

Ik heb mijn vader 4 jaar geleden verloren. Hij stierf op 52 jarige leeftijd aan een hartstilstand. Mocht je willen babbelen, PB me dan even.

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 11:24

Sterkte Djuno! Het is zo moeilijk een dierbare te moeten verliezen. Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen de crematie.

Mijn vader overleed 5 jaar geleden heel plotseling aan een hartstilstand. Je leven staat stil terwijl de wereld doorgaat.

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 11:35

Heel veel sterkte met dit grote verlies!

ponyjongen
Berichten: 110
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 12:55

Wat erg voor je!
Laat je de komende tijd maar lekker gaan in al je emoties, dat lucht op en het moet er toch uit. Niets lijkt meer eerlijk als je zo'n pijn voelt. Laat die pijn er maar zijn in de vorm van verdriet of boosheid of wat dan ook. Dat is heel normaal als je een dierbaar iemand verliest. Heel langzaam in de loop van de tijd zal het allemaal een plekje in je krijgen, maar dat is nu nog moeilijk te vatten. De zon gaat echt weer schijnen op een dag, maar nu nog even niet. Sterkte in deze sombere tijd enne....lekker van je af schrijven wil ook helpen!
Ik heb al verschillende keren meegemaakt dat mensen die op sterven liggen "wachten" tot hun dierbaren er allemaal zijn, of geweest zijn, ook al lagen ze in coma o.i.d.. Ik weet bijna zeker dat jouw vader gehoord/gevoeld heeft dat je er was of het laatst. Misschien troost het idee je dat hij niet in eenzaamheid gestorven is.
Houd je taai!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 19:08

Het was mooi......de crematie. Wel heel heftig en intens maar heel mooi. Mijn toespraakje ging ook best goed totdat ik plots mijn dochtertje hoorde huilen (ze had de hele week nog geen traan gelaten).....ja en toen brak ik ook. Maar na een paar keer diep ademhalen kon ik het hervatten en zelfs de afsluiting in het maleis ging goed.
Bedankt allemaal voor het medeleven en hoop dat inderdaad het zonnetje weer zal gaan schijnen na verloop van tijd.

Kyno

Berichten: 10433
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:14

Gecondoleerd en ik wens je heel veel sterkte met dit verlies Ach gut

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:15

Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode.