Konijn ongeschikt als huisdier

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:27

Nou onze albino nijntjes zijn toch 7 en 9 jaartjes oud geworden, dus van in 3 jaar wegkwijnen is geen sprake geweest!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:42

dit is mijn hok en mijn konijnen op 5 maanden leeftijd. Ze hebben een etagehok van meer dan een meter breed met een trap erin dan komen ze onderin de ren en daar heb ik weer een ren aan vast getimmerd.
Afbeelding

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:43

al snel is de bovenkant dicht gemaakt zodat ze overdag ook veilig buiten kunnen zitten (ivm katten).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:48

gouda schreef:
debo cool hok zeg OK dan! Hoe komen ze bij dat bovenste drinkflesje Haha!


dei zit aan de andere kant ook laag maar lijkt door de foto zo hoog te zitten.. beetje vreemd Tong uitsteken

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:53

Mijn Bunny (jaja, origineel) is al 7,5 jaar van mij Lovers . Ben ik even een onwijs goede verzorgster Tong uitsteken . Wat een onzin zeg! Ik weet niet hoe lang het nog duurt maar goed ik zie wel.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:39

wij waren een keer in een tuincentrum, en daar lag een hamstertje heel raar achter zijn bakje. Wij dachten al wel dat die dood was. Dus wij zo'n kind van daar erbij gehaald, ja hij ligt idd wel erg raar. Haalt ze hem eruit, nou dat beest moet wel een paard dagen klem hebben gezeten als je zag hoe die eruit zag .

Ben ik ook even blij dat onze nijn het wel goed heeft en dit jaar ook al 7 wordt Haha!. Hij huppelt dan ook heel vaak lekker door het huis als wij tv kijken. Soms als hij echt gek is springt hij ook nog heel hoog in de lucht Schijnheilig

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 09:10

die van ons hebben een hok met aan de onderkant een ren, ze zitten ook de hele dag buiten (hok is aan vervanging toe ondertussen Haha! , maar dat gebeurt binnenkort ook) en daarnaast word de tuin bij ons binnenkort ingezaait met grasmengsel en gaan de konijnen dagelijks in het gras en de cavia's ook met mooi weer. En dan hebben ze een best stuk allemaal.