Werkstuk muziek----> HELP!!

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Ferda

Werkstuk muziek----> HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 10:29

Wij moeten voor muziek en werkstuk maken over een bepaalde muziekstijl. Zelf dacht ik aan R&B of Trance, maar daar weet ik ook nauwelijks wat over... Verward Weet iemand hier een stijl waar die veel informatie over heeft?? Hier heb ik wat voorbeelden van stijlen (waar ik ook allemaal niks over weet Bloos )

-->R&B
-->Trance
-->disco
-->house
-->reggea
-->gothic
-->volksmuziek
-->blues
-->country
-->hiphop

En hier moet het uit bestaan: Scheve mond
*Voorkant, waar gaat het over, opsomming en m'n klas

*Hoofstuk 1:

-Muzikanten -> 2 verschillende die erg verschillende muziek maken,
maar wel dezefde stijl hebben.

-Waar leven ze/ leefden ze als muzikant.

-Verschil + overeenkomsten tussen de twee muzikanten.

*Hoofdstuk 2:

-Kenmerken qua uiterlijk, kleding, haar, kledingmerk, symbolen.

-Hoe ze met elkaar om gaan.

*Hoofstuk 3:

-Instrumentele kenmerken.

-(bijzondere) instrumenten die worden gebruikt of die bijzonder worden gebruikt.

-Tekstgebruik

-Beat (ritme)

Ik hoop dat iemand me hiermee wil helpen, want het is voor een belangrijk cijfer, en weet er zelf bijna niks over

Groetjes!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:31

Huiswerktopics waaruit blijkt dat de TS er zelf nog geen werk in gestoken heeft zijn niet toegestaan op Bokt.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten