hoe liefdesverdriet verwerken??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 13:24

Saskia9 schreef:
nou hij kende me dus wel,
hij heeft het uitgemaakt omdat hij het niet in me gezicht kan zeggen,hij weet dat ik dan hysterisch word enzo,
verder is het gewoon zo dat hij nog steeds van me houdt,
we zijn alleen te verschillend zegt hij,en ik vind dat dus geen reden om een relatie te beeindigen,
maargoed,ik voel me dus stinkmodder,en had dit ook niet verwacht,



Misschien dat de grootste klap is dat je het niet verwachtte Verdrietig

Ik weet echter zeker dat hij jou niet waard is, tuurlijk voel jij je stinkmodder maar aangezien je zelf de eerste stap zet door naar de dokter te gaan omdat je niet lekker in je vel zit is een teken dat je eigenlijk veel sterker bent dan dat je misschien wel denkt

Naar de dokter gaan is de eerste stap in de richting van de geweldige nieuwe zelfstandige saskia *LOL* onthou dat nou maar en ga voor de rest veel leuke dingen doen, veel sterkte Ach gut

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 13:27

als ik het inderdaad zo bekijk,en dat besef ik ook,ben ik beter af zonder hem,
maar mijnh probleem is echt,ik heb geen maatje meer,ben weer vrij,
nu moet ik weer veel moeite doen om mezelf mooi te maken,als je een vriend heb hoeft dat niet..
tjah...

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 13:29

heb ook zoiets meegemaakt een maand geleden, mijn vriend maakte het uit, zomaar ineens, zonder het zien aan te komen.En ja, over de telefoon:? En dat na 4 jaar!!! Gewoon jezelf blijven en verder gaan met je leven.Het is moeilijk maar p[rata erover met je vriendinnen, en ga lekker stappen, etc . . . . . . . . .

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:19

het leven gaat door meisje,
ga leuke dingen doen,paardrijden,zwemmen, met je shet knuffelen, lekker naar de stad, enz.
Hij is het niet waard.
ik vindt het zo gemeen he....

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:24

Ik sluit me helemaal aan bij Sonja!
Kom op meid!
Laat je niet kisten!
En van die vier vriendinnen is er vast wel eentje die met je wil gaan shoppen en lekker stappen!
plan leuke dingen in!
Kijk bij BM of er nog leuke mensjes te meeten zijn, leer je gelijk nieuwe mensen kennen!

En maak een lijstje met al de negatieve kanten van je Ex...

En als iemand het via de mail uitmaakt... pfff he!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 16:38

tjah,et is echt raar,zeker omdat ik weet dat hij het niet wil,maargoed..

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:59

Saskia9 schreef:
tjah,et is echt raar,zeker omdat ik weet dat hij het niet wil,maargoed..


als ie het niet wil, waarom doet ie het dan Verward

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 17:02

omdat hij zegt dat onze levensstyle niet hetzelfde zijn,
tjah vind het ook raar...

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:11

Tja, als je blut bent blijven er nog wel wat dingen over die je kan doen hoor:

* filmpje huren met je vriendinnen wat popcorn of iets dergelijks er bij nemen, neem wel een komische of actiefilm en GEEN romantische komedie want dan krijg je misschien weer heimwee naar je ex.

* je kleding kast uitruimen, kijk wat je draagt en wat je eigenlijk nog erbij zou willen hebben... ken je alvast ideeen opdoen voor als je niet meer blut bent.

* ga lekker met je paard erop uit, strand of bos doen een hoop goed Lachen

* ga met een paar meiden van de manege een beetje freestyle werk doen, set een soort parcourtje op met wapperend plastic waar ze doorheen moeten lopen en er staan ergen hier op bokt meer van dat soort ideeen...

* misschien een raar idee, maar een cursus volgen.... Dan ben je met iets bezig, je heb die thuis cursussen van de LOI. Misschien is psychologie iets voor jou? Als je al met jezelf in de knoop ligt kan dit misschien helpen om te kijken waar het vandaan komt en waar je de oplossing moet zoeken... Of misschien niet een thuis cursus, maar juist een cursus waarbij je een klas moet volgen, leer je ook weer andere mensen kennen..

Verwacht verder niet dat je er morgen vanaf bent, dit moet slijten...

Het is jammer dat het uit is, maar niet het einde van de wereld. Je moet het een plekje geven en weer door gaan...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:13

Saskia9 schreef:
omdat hij zegt dat onze levensstyle niet hetzelfde zijn,
tjah vind het ook raar...


ach dat zijn allemaal excuses....
gewoon een slap excuus om de waarheid niet te zeggen..... kom op meid!
tis even hard! maar je komt er echt wel overheen!

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:29

Verliefd zijn heeft te maken met chemische stoffen die vrijkomen in de hersenen. Je kunt het vergelijken met een verslaving. Je lichaam heeft het nodig, dus is het moeilijk als het er niet meer is. Je moet dus afkicken.

voor info kun je ook deze stream bekijken, laaste gedeelte staat hoe je er het beste en het snelste over heen komt

http://www.vpro.nl/programma/geluk/afle ... /16641792/

lore
Berichten: 349
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: Deurne (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:40

Je gaat gewoon keihard meekweilen met "i will survive". je gaat gewoon al je vrienden, kennissen en familie stalken met je triestig verhaal. wat praten helpt. Je haalt gewoon 250,00 EUR van je rekening en komt niet naar huis vooraleer deze opgeshopt zijn. Je streept elke dag die je zonder hem overleefd hebt aan op de kalender en viert dat iedere avond met een lekker hapje. Je laat je haar in een totaal andere kleur verven. Je zoekt troost bij je beste vriend. (lekker toch effe mannearmen en o zo veilig). En je houdt een dagboek bij zodat je al je emoties kwijt kent. Je pb't mij en andere meiden van bokt om je verhaal kwijt te kunnen. enz

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:42

Pff.. ik kan het gevoel heb 2.5 jaar een relatie gehad en sinds een maand is dat ook voorbij.

maar kop op meid...

wat ik ging doen was voornamelijk naar de paarden verder heb ik de kamer waar wij altijd sliepen helemaal verbouwd en geschilderd.
ik heb geshopt met vriendinnen en veel lol gemaakt ik ben naar de kapper geweest heb het geverft en leuk laten knippen.

je heb altijd nog van die dagen van was het maar zo en zo gegaan maar ik moet zeggen na aldat voelde ik me echt een heel stuk beter. en het lukt jou ook wel echt