Eurosongfestival

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:24

Pff, en ik denken dat Xandee lekker een nr 1 zou scoren Scheve mond ..

Maar ik vind dat liedje van Ruslana ook niet slecht vind het lekker hevig maar die stem

Heb niet gekeken maar op internet wat gevolgd,wat video gekeken en het viél wel mee ...

Scheve mond

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:24

Heb niet gekeken maar hoeveelstes stonden NL en België ?

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:50

België 22st en dat had ik écht niet verwacht

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:08

22ste holyyy smokes , xandee vond ik best wel een leuk nr dacht ik Verward , woooh erg!!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:29

Ik had nog nooit helemaal gekeken en wegens ziekte dacht ik laat ik eens gaan kijken. Wat een tijdverspilling zeg! Echt, ik vond alles bagger en bagger slecht, er was geen enkel nummer waar van ik dacht: nou die is wel leuk, zelfs niet na het nog een keer horen. En dan dat winnende nummer. hoop gestam en weinig zangtalent. En de puntentelling was weer eens zéér verrassend, hoor. Goh, iets wat ik echt NIET had verwacht.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 08:04

Weet je wat mij opvalt. Dat al die landen die vooraan staan uit de halve finales komen. Dus de meesten wisten al op voorhand op wie ze zouden stemmen. Je kan toch niet zeggen dat het geen vriendjespolitiek was in de oosteuropese landen. And the 10 (or 12) points goes to our neighbours Russia (of een ander land)". Meerdere malen gehoord.

Ook ik vond die steltloopster bij het Franse nummer meer dan op mijn zenuwen werken. Het trok op niets.

Ik heb de videoclip (nou ja een heel groot fragment) gezien van Ruslana en daar dansten ze met 22 man/vrouw in een oude tempel. Ik moet zeggen dat zag er nog beter uit dan met zes mensen. Maar er mogen maar max 6 personen op het podium staan. Dat Ruslana niet veel zong was niet moeilijk want ze kan maar een paar woorden Engels. Ze had altijd een tolk bij zich. Wat aan haar prestatie niets afdoet trouwens, vind het ook een goed nummer. Vraag me alleen af hoe Oekraine dat festival volgend jaar gaat bekostigen. Dat is in elk geval een voordeel voor België nu, wij moeten het niet betalen. Haha!