Op Hol

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SuperSnel

Op Hol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 22:06

In Nederland wordt er traditioneel voor prinsjesdag op het strand van Scheveningen met paarden geoefend zodat ze niet schrikken tijdens de rijtoer.

Voor de 'Queens Guard' in Londen is dit dagelijkse kost en toch gaat het wel eens mis. Ruiter en paard bleven ongedeerd maar toch wel grappig....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 22:09

Die arme Black Beauty!!! Huilen

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 22:19

Volgens mij staan deze foto's al ergens op Bokt, ik heb ze al wel gezien dacht ik hier, maar waar?? Dat weet ik niet Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

SuperSnel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 22:21

mest hoop?

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 22:21

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie