paardrijden en motoren - goeie combi?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 18:00

IK heb altijd gezegt dat ik later een motor wil!!! En mocht ik ooit stoppen met rijden, ga ik crossmotorrijden:P haha, geweldige dingen!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:42

Jaaaa heb net m'n eerste les gehad Cool Echt gewelldig jammer dat ik het niet eerder gedaan heb....vond het echt heel leuk maar wat is dat wegrijden moeilijk zeg Scheve mond na een keer of 2 lukte het eindelijk om vloeiend weg te rijden. Haha! Ik had gedacht dat ik het schakelen het moeilijkst zou vinden maar dat blijkt het makkelijkst te zijn Bloos Kan niet wachten tot volgende week *LOL*

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:44

je weet het he, eenmaal besmet kom je er noooooohooooit meer van af Haha!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:54

He gaaf Ukkiepuk.... gefeliciteerd en ren nu maar hard naar de dokter want gijsenkim heeft gelijk...... je bent besmet.....

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:55

Bij een motor voel ik helemaal niets. Geef dan maar een traik, da's nog wel geinig en mag ik ook nog besturen Haha!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 14:01

Besmet ben ik idd Haha! heb gelijk na mijn les mijn zwager gebeld (heeft bij dezelfde rijschool gelest) die zei het ook al Lachen

Ik ben helaas wel te klein om op een zware motor te rijden Scheve mond dus ik rij nu op een honda CB 250 maar ik vind het nog steeds geweldig en over 2 jaar kan ik alsnog op een zware motor stappen (als ik mijn rijbewijs haal tenminste Knipoog )

Marije_jiplover

Berichten: 25335
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:58

Ik heb gisteren mijn eerste motorrijles gehad en het ging echt supergoed! Ik heb echt zin in woensdag, want dan mag ik weer!
Ik heb gelest op een Honda CB500 en dan vond ik wel een fijn fietsje.
Ik ben dus ook echt besmet, maar dat was ik eigenlijk al, met al dat achterop-gezit bij mijn vriend...
Wegrijden had ik vorige week al met mijn vriend geoefend en dat ging nu wel heel goed eigenlijk, maar dat vond ik ook heel moeilijk.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 09:18

JAja meiske er eenmaal op kom je er niet meer af, ik zal vandaag eens een foto maken van gijs zn nieuwe motor......

een XJR 1300 Naked Bike met een klein gemeen kuipje........... WOW

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 10:33

Ja hoor maak me maar lekker gni gni...

De mannen zijn vertrokken voor een rondje rijden. Heb vandaag maar niet gevochten voor de motor Haha! want dat ga ik verliezen. hahaha....
Ben dus motorweduwe Verward

Nee hoor, heb straks springwedstrijd dus een rondje rijden had er toch niet in gezeten, ja op het paard.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 16:22

Marije_jiplover schreef:
Ik heb gisteren mijn eerste motorrijles gehad en het ging echt supergoed! Ik heb echt zin in woensdag, want dan mag ik weer!
Ik heb gelest op een Honda CB500 en dan vond ik wel een fijn fietsje.
Ik ben dus ook echt besmet, maar dat was ik eigenlijk al, met al dat achterop-gezit bij mijn vriend...
Wegrijden had ik vorige week al met mijn vriend geoefend en dat ging nu wel heel goed eigenlijk, maar dat vond ik ook heel moeilijk.


Gewoon zoveel mogelijk oefenen!! scheelt je in lessen, ik kon al slalom enzo voordat ik ging lessen, wel ff de instructeur moeten overtuigen dat ik al een paar keer had gereden, maar ik mocht gelijk alleen de weg op! echt vet cool!

oh ja, de eerste keer snelweg! Ik zat echt te gillen van yeeeeeeeaaahhhh!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 19:41

Ik heb geen motor en geen motorrijbewijs.
Wel mn theorie 3 x gedaan, maar de derde keer zakte ik voor precies hetzelfde examen wat ik daarvoor had gehad
Dat vond ik nogal stom van mezelf dus besloot maar met mn andere passie verder te gaan...paarden Haha!

Nog steeds ben ik helemaal motorgek en super fan van de Thundercat.
Alleen al voor die motor zou ik het nog eens proberen Knipoog

Mn broer heeft de nieuwste CBR en dat is ook echt een bloedje ge*l ding Tong uitsteken
En een vriend van me heeft een BMW *nogwat*.

Toevallig hebben we vanmiddag Hoek van Holland en Maasland onveilig gemaakt op de motor.
En dat was een hele tijd geleden voor mij, maar het heeft mn passie weer aangewakkerd'.
Ik wil het weer gaan proberen anders kan ik nooit een Thundercat rijden Haha! Knipoog
Dus wie weet ben ik over een aantal maanden ook een Race Babe Haha!

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 19:59

Jenna, ik heb twee verschillende hbo opleidingen gedaan en ik heb ook drie keer over mijn theorie gedaan.... dus gewoon doorzetten, want het ligt niet aan je intelligentie ofzo, theorie doen vandaag de dag is gewoon een kwestie van gokken...

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:07

Ja je hebt gelijk.
Maar het was gewoon zo stom ! Echt precies hetzelde examen als 2 dagen daarvoor. Ik dacht dus, dat is mooi ik weet welke fouten ik heb gemaakt dus die doe ik nu goed en dan moet ik wel slagen.
Tja beetje jammer dat ik andere vragen fout heb beantwoord die de 2 dagen ervoor wel goed waren Bloos
Ik vind trouwens de foto's altijd wel vaag.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 20:16

ha ha, dat had ik ook, twee keer precies hetzelfde examen.... maar 5 fout op de 50 vragen is ook gewoon echt weinig. iedereen maakt weleens een foutje of drukt verkeerd.
Maar het is wel enorm poedersuiker dat je weer zakt, het kost toch 30 euro per keer. Mijn motorexamen zelf heb ik overigens in één keer gehaald.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:31

gewoon doorgaan. een goede site om jezelf te ontwikkelen bij het CBR is
www.gratistheorie.nl

is echt heel goed

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:40

Marije_jiplover schreef:
Ik heb al wel een motor, maar ik heb a.s. vrijdag mijn eerste rijles! Mijn vriend is nl motorfiets monteur en heeft zelf ook motors en hij heeft deze VTR 250 van een collega overgekocht voor mij. En nou gaat hij ook nog mijn rijlessen betalen, omdat hij weet dat ik er nog geen geld voor heb en het toch allemaal alleen maar moeilijker en duurder wordt om je rijbewijs te halen.
Dus dan hoor ik ook bij de motor en paardenclub. Ben nu al fanatiek achteropzitter, telt dat ook?
Mijn vriend rijdt op een Honda fireblade en hij is momenteel een Honda chopper aan het opknappen om dan weer te verkopen. Hij wil een nieuwe fireblade van dit jaar gaan kopen, zijn huidige fireblade staat te koop.


Hmm ik wou dat ik centjes overhad en mijn rijbewijs had, anders kon die Fireblade hier wel heen.
Ik krijg kippevel als ik buiten een paard sta te longeren en er 4 racers voorbij komen vrroeeeemmm.
Het paard krijgt dan ook zin om te racen met de staart erop Cool

Machie

Berichten: 16013
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:58

ik heb wel eens motorgereden *LOL*
Mn ex had er 1, en ik reed er af en toe op, ook al mocht en mag het niet, want ik heb geen rijbewijs Lachen Ooit komt er bij mij thuis ook 1 later hea, als ik groot en rijk ben Haha!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 00:07

Mijn vriend is een:
Citaat:
van die getatoeeerde langharige engerds
Haha!
Bij ons dus ook Paarden en Motoren (en oude Amerikaanse auto's...) Het wordt op die manier wel erg prijzig, maar het voordeel is ook weer dat we allebei een "dure hobby" hebben en dus geen van beide kunnen klagen tegenover elkaar Knipoog .

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:32

jeddah schreef:
Mijn vriend is een:
Citaat:
van die getatoeeerde langharige engerds
Haha!
Bij ons dus ook Paarden en Motoren (en oude Amerikaanse auto's...) Het wordt op die manier wel erg prijzig, maar het voordeel is ook weer dat we allebei een "dure hobby" hebben en dus geen van beide kunnen klagen tegenover elkaar Knipoog .


Gni gni, ik heb wel een tattoo, geen lang haar en eng valt ook wel mee... hahahahaha, leuk he die vooroordelen.
Een vriend van ons reed op een harley incl leren vestje, tattoo, enz enz... schitterend, en dat was zo'n schatje......

Het klopt, motoren kosten geld en paarden ook.

Laat ik het anders zeggen, wat kost tegenwoordig geen geld..... alles is toch duur.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:37

Ik heb EN een tattoo EN lang haar........... ojeee ik voldoe aan het spookbeeld Haha! Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:41

Ik heb een knol, mijn vriendje heeft vorig jaar zijn motorrijbewijs gehaald en wil zelf t.z.t. een motor aanschaffen.

Alleen ga ik dus voor geen goud mee op zo'n motor. En mijn vriendje hoeft niet zo nodig knol te hobbelen. Mooi verdeeld toch? Knipoog

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 10:17

Ik heb lang haar, een tatoo, een motor... ben fan van Alice Cooper... wie heeft zin om mij te meeten????? Haha!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:25

Tartuffo"]
[quote="jeddah schreef:
Mijn vriend is een:
Citaat:
van die getatoeeerde langharige engerds
Haha!
Bij ons dus ook Paarden en Motoren (en oude Amerikaanse auto's...) Het wordt op die manier wel erg prijzig, maar het voordeel is ook weer dat we allebei een "dure hobby" hebben en dus geen van beide kunnen klagen tegenover elkaar Knipoog .


Gni gni, ik heb wel een tattoo, geen lang haar en eng valt ook wel mee... hahahahaha, leuk he die vooroordelen.
Een vriend van ons reed op een harley incl leren vestje, tattoo, enz enz... schitterend, en dat was zo'n schatje......

[/quote]

Inderdaad, die vooroordelen kunnen soms erg grappig zijn. Ik vind het juist ook erg leuk dat "ze" altijd te herkennen zijn aan het soort tattoo, de jasjes, de moter, muziek, het is gewoon een lifesyle en wil absoluut niks zeggen over het karakter.
Ook ik heb tatoos, ook geen lang haar (overigens is mijn vriend altijd kaal geschoren, maar voldoet verder geheel aan het beeld van "Engerd").

Vrienden van mijn vriend, allemaal "Harley jongens", zijn ontzettend lief, vooral voor dieren, ze hebben bij het clubhuis kippen, die zijn aan komen waaien, mooi hokje voor getimmerd en die worden nu dagelijks goed verzorgd door al die "engerds". Die jongens zijn goud eerlijk en hebben voor elkaar ook alles over.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:52

Uiteraard, ik ben helemaal gek van motoren en auto's Haha!
Kom maar op met die scheurijzers OK dan!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:48

Het is weer bijna woensdag Cool Helaas kan ik niet oefenen dus ik hoop dat het wel wat beter zal gaan dan vorige week Haha! We zien wel het blijft iig leuk...Alleen wel jammer als ik al die motoren hoor gaan als ik op stal ben (ligt aan de A13) Scheve mond