Naar de HA geweest, dus toch geen spierpijn.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 16:48

IngridM schreef:
Ik vind het overigens schandalig dat je naar huis wordt gestuurd als je longinhoud niet optimaal is

Ach, ik ben allang blij dat ik nu een HA heb, die iig een klein beetje initiatief toont.
En ik kan nog goed functioneren, dus wat dat betreft.....

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:09

aij...lijkt me best pijnlijk Ach gut , iig veel beterschap!
en hopen dat het niet al te ernstig zal zijn met je longen. wel fijn, dat je nu een goede huisarts hebt.
een nicht van mij heeft aant. jaar geleden meninginkokken gehad, ze was naar de huisarts gehad omdat ze heel erge nekkramp had, de huisarts zei dat er niets aan de hand was, maar mijn tante wou perse naar het ziekenhuis, dus heeft de huisarts na aandrammen van tante toch naar ziekenhuis ervoor opgebeld, bleek dus dat ze dat had! als ze gewoon naar huis was gegaan, was ze waarschijnlijk dood geweest... Scheve mond

Rene
Berichten: 266
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 22:48

Symptomen
Plotselinge hevige pijn, alsof men in de rug geschoten is, een grote moeite met ademhalen. Men begint te zweten en wordt erg angstig. Als de huidskleur bleek wordt, is de long dicht geklapt die voor het ademen niet meer gebruikt kan worden. In het algemeen klapt de long niet volledig dicht.Iemand die een pneumothorax heeft moet er mee naar de dokter. De diagnose wordt gesteld met behulp van röntgenfoto's van de longen.

Dit zijn symptomen van een klaplong en geloof me in deze staat was Richtje niet. (hopelijk nu ook niet..) Schijnheilig
Maar met een klaplong kun je niet zo lang rond blijven lopen...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 22:50

Nee hoor, nu ook nog niet Haha!
Had ook al zo'n vermoeden dat dit het niet zou zijn Schijnheilig Maar bedankt voor de bevestiging......