verademing

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Justice

verademing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 17:47

hey bokkers,

Zoals jullie misschien al gelezen hebben in een vorig topic van mij ben ik sinds kort weer vrijgezel. Na 2 en een half jaar heb ik een punt gezet achter de relatie tussen mij en frank...

Het doet pijn iemand pijn te moeten doen. Er is geen betere manier om iemand waar je van houdt het nieuws te moeten brengen dan het gewoon maar te zeggen. Voor mijn gevoel werd het al minder voor hij vertrok voor 4 maanden. Toen hij terugkwam werd mijn gevoel, ondanks dat ik hem had gemist en naar zijn thuiskomst heb uitgekeken, bevestigd. Ik kon zo niet met hem verder. Ik wou mezelf en hem niet langer voor de gek houden.

Na het even te kunnen hebben laten bezinken van beide kanten heb ik hem vandaag weer even gesproken. Ik heb hem gebeld om te vragen hoe het met hem gaat. Hoewel het gesprek wat moeizaam op gang kwam hebben we uiteindelijk toch een leuk gesprek gehad. Het was voor mij een opluchting en verademing om te horen dat hij er redelijk goed mee om weet te gaan en er rustig onder is. Zijn vrienden en ouders vangen hem goed op en hij beseft net als mij dat het leven door gaat. Tevreden hebben we opgehangen met de afspraak dat ik hem snel weer zou bellen om af te spreken...

Ik verwacht niet dat de beginnende vriendschap 1 2 3 van de grond komt en dat we vandaag of morgen weer vrolijk bij elkaar op de stoep staan, maar ik vind het al fijn dat er een beginnetje is...

Liefs

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 18:48

Ik heb je andere topic ook even gelezen Lachen
Tja, het lijkt me idd een vreselijk moeilijke, maar wel (voor beide partijen) zo eerlijke beslissing.

Fijn dat hij er nu vrij rustig onder is, en dat jullie op een fijne manier uit elkaar gegaan zijn.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Justice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 18:52

dank je wel richtje!!!

Af en toe sluipt de vraag of ik het juiste heb gedaan toch nog even bij me naar binnen terwijl ik weet dat dit het beste is...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie