Hardcore liefhebbers ( gabbers)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:50

Predator schreef:
idd. het commerciƫle komt weer terug

maar mensen, jullie hebben t over partyflock heh? Haha! daar zitten niet alleen gabbers hoor Knipoog ook mensen die van techno en trance enzo houden (om ff vervelend te doen Haha! Bloos )



ik zit alleen op partyflock voor m'n agenda en te kijken waar er feesten zijn (mijn naam is daar Sya)

meestal zit ik op gabber.nl (ook daar is mijn nick sya)

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 19:31

Gaat er nog iemand naar atomico in maasbracht dit weekeind??

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:16

nee, maar misschien over twee weekenden naar Mindcontroller

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:31


Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:40

gouda"]
[quote="Feetje schreef:
Nordcore is toch een Duits terrorlabel? Verward

dacht ik ook ja. Daar vind ik dus echt geen bal aan echt hele vage muziek. Heb ook een keer een terrorbandje in bezit gekregen
[/quote]

Nordcore is coool
mn ex draait ook, vooral in duitsland

Th@ Dodge jr

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 15:11

Die ken ik wel Haha!

UniFlap

Berichten: 2749
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:04

Ik luister hardcore, terror, speedcore, darkcore Haha!
Heerlijk van die lekker beukmuziek *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:33

Ik ben altijd groot liefhebber geweest van hardcore. Maar dan wel tig jaar terug.

Ik vond het altijd veel leuker op de niet commerciele feesten. En dat vind ik nog steeds.
De grote feesten van tegenwoordig vind ik niks meer. Veel te veel kiddy spul wat er rond loopt zonder eigenlijk echt te weten wat ze er doen. Jammer.

Ik vind het daarom ook dat het regelement bij de grote niet-commerciele feesten super is. Onder de 21 kom je er gewoonweg niet in. OK dan!

De kids van tegenwoordig weten een leuk feest op subtiele wijze te vergallen... Helaas... Verdrietig

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:46

gouda schreef:
Gebeurt dat niet meer hakken? Hoe zien de mensen op de feesten er nu uit? Nog steeds kale koppen en opgeschoren haar enzo?


Zeker gebeurd hakken nog, wij hier doen het alleen maar. En ze lopen er nog net zo bij als vroeger

Ik noem mezelf gabber en ben er trots op. Omdat andere mensen er een negatief beeld aan vast geplakt hebben ga ik me echt niet anders noemen. Ook draag ik Lonsdale, Hooligan, Pit Bull, Fred Perry, Ben Sherman en de hele mik mak. Om dezelfde reden dat we vroeger Aussi en Cavello droegen. Dat is ons uniform en heeft niks over denkwijze te zeggen. Wat ik denk zit in mijn hoofd, en dat wil ik niet met katoen vergelijken.

Ook ik ga vooral naar kleinere feestjes met af en toe en grote ertussen want gezellig is het daar toch wel. Maar de kleine feestjes, de niet-commerciele feestjes vind ik nog altijd het beste.

Wat betreft kinderen van een jaar of 10 die 'gabber' (denken te) zijn, tja dat is onze toekomst Haha! Zonder hun is het over een paar jaar wel stervende. Net als ik (en mijn basisschool medeleerlingen Haha! ) de jeugd en toekomst was van de nieuwe garde gabbers.
Die zijn niet anders nu hoor!

Degene die zichzelf met neo-nazi's vergelijken en denken gabber te zijn, daar kan ik alleen hard om lachen. Die zitten in een fase waar ze nog moeten ontdekken wie ze werkelijk zijn en vinden dat behoorlijk stoer Cool Laat ze lekker, ze weten niet waar ze het over hebben en lopen allemaal een keer tegen de lamp. Luisteren doen ze toch niet.

Gabber ben je niet voor even, dat ben je voor je leven!

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:56

Okkie1 schreef:
Gabber ben je niet voor even, dat ben je voor je leven!




Ik zie dit topic nu pas Bloos
Ik noem mezelf ook gabber en dat blijf ik de rest van mn leven Haha!
Hardcore will never die!!!
Laatst bijgewerkt door _Rijkie_ op 15-10-04 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:56

Nog iemand die naar Ghosttown (vechtsebanen) gaat volgende maand?

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:08

Doe mij maar happy hardcore Haha! Is helemaal mijn stijl. (heb hier nu net Dune op staan, hardcore vibes Muziek! )

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:12

[quote="Okkie1"]Zeker gebeurd hakken nog, wij hier doen het alleen maar. En ze lopen er nog net zo bij als vroeger

Ik noem mezelf gabber en ben er trots op. Omdat andere mensen er een negatief beeld aan vast geplakt hebben ga ik me echt niet anders noemen. Ook draag ik Lonsdale, Hooligan, Pit Bull, Fred Perry, Ben Sherman en de hele mik mak. Om dezelfde reden dat we vroeger Aussi en Cavello droegen. Dat is ons uniform en heeft niks over denkwijze te zeggen. Wat ik denk zit in mijn hoofd, en dat wil ik niet met katoen vergelijken.

Ook ik ga vooral naar kleinere feestjes met af en toe en grote ertussen want gezellig is het daar toch wel. Maar de kleine feestjes, de niet-commerciele feestjes vind ik nog altijd het beste.

Wat betreft kinderen van een jaar of 10 die 'gabber' (denken te) zijn, tja dat is onze toekomst Haha! Zonder hun is het over een paar jaar wel stervende. Net als ik (en mijn basisschool medeleerlingen Haha! ) de jeugd en toekomst was van de nieuwe garde gabbers.
Die zijn niet anders nu hoor!

Degene die zichzelf met neo-nazi's vergelijken en denken gabber te zijn, daar kan ik alleen hard om lachen. Die zitten in een fase waar ze nog moeten ontdekken wie ze werkelijk zijn en vinden dat behoorlijk stoer Cool Laat ze lekker, ze weten niet waar ze het over hebben en lopen allemaal een keer tegen de lamp. Luisteren doen ze toch niet.

Gabber ben je niet voor even, dat ben je voor je leven![/quote]

Helemaal mee eens. Ik ging jaren terug naar feesten maar als ik een keer een oud cdtje luister dan ga ik meteen terug in de tijd. Wat een mooie tijden heb ik beleefd.