T.v Serie Charmed :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 13:39

juist ik ook, pmarena ik ben met je eens over Cole en Chris. Haha! maare weet je Charmed is eigenlijk "niks aan"zonder die oude prue. Die nieuwe, oranje haar. Vind ik echt niks aan.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 14:06

Page is cute! Ik had ook m'n bedenkingen bij haar toen ze net in de serie zat maar ze is nu erg coolie IMO Lachen Past leuk bij de rest van het stel. Geen slechte keus geweest van het castingburo Haha!

pmarena

Berichten: 48102
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 14:12

Ach , nu hoort ze er al weer bij vind ik Lachen

Het valt me ook op dat Piper zo'n ontzettend jong smoeltje had in de tijd van Prue , als je zo die oude foto's weer ziet Haha!

Vraag me trouwens af of het nog lang duurt voordat Leo weer gewoon huispappa wordt bij Piper Tong uitsteken

Gelukkig weten we nu wel het verhaal van Chris sinds vorige week OK dan!

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 14:42

Ik kijk het ook altijd. Ik vind het vaak wel grappig, maar ook vaak slecht uitgedacht. En de magie (dmv van kinderlijke rijmpjes ) vind ik erg onwaarschijnlijk overkomen.

Zoals gisteren, dan zien we die oma in 1967. De serie speelt zich af in 2002 ofzo. Dat betekent dat er in die 36 jaar die oma eerste nog een dochter gekregen moet hebben die vervolgens ook weer een dochter gekregen moet hebben. Hoe oud zou Piper nu zijn, ik schat een jaar of 25... Dat betekent dat de moeder van Piper 11 moet zijn geweest toen ze Piper baarde... En dat overdreven stereotype beeld van de jaren '60, daar kan ik me ook echt extreem aan ergeren.

Goed, in dit genre vind ik Buffy en Angel qua plot, magie, monsters e.d. echt 100 keer beter. Maar Charmed verdient wel een leuke derde plaats.

Ik ben ook wel fan van Paige. Ik vond Prue eigenlijk nooit zo leuk. Maar Piper is mijn lieveling...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 14:48

Kayla"]
Het is een leuke serie, maar het blijft jammer dat Cole er nu ECHT uit is.
[/quote]

Precies, geweldige serie. Maar blijf Cole wel erg missen Scheve mond

[quote="BartVB"]
Page is cute! Ik had ook m'n bedenkingen bij haar toen ze net in de serie zat maar ze is nu erg coolie IMO Lachen Past leuk bij de rest van het stel. Geen slechte keus geweest van het castingburo Haha!
[/quote]

Hmm, ik blijf altijd maar in mijn hoofd houden dat ze wat met die Marlyn Manson heeft gehad *brrr*

En vond Prue ook wel erg leuk in de serie
En Alyssa vind het mooist, altijd leuk haar...leuke kleding. Gewoon een stoer wijf Haha!

[quote="MargaV schreef:
Goed, in dit genre vind ik Buffy en Angel qua plot, magie, monsters e.d. echt 100 keer beter. Maar Charmed verdient wel een leuke derde plaats.


Ik vind alle 3 de series momenten hebben...de ene keer is de één beter en de andere keer is het weer andersom. Zijn gewoon topseries OK dan! *LOL*



Wat ik wel jammer vind van Charmed en niet echt snap is dat Piper niets meer van Leo wil. Ze waren altijd zo lief samen. En okee hij is nu whitelighter, dan nog? Hij is er toch vaak genoeg Verward

pmarena

Berichten: 48102
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 14:56

Whitelighter was hij altijd al , maar nu is hij dan een "Elder" ,
tenzij ik iets gemist heb en hij dat nu niet meer is ofzo Tong uitsteken

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 15:12

Ik vind Charmed ook heel leuk maar Buffy en Angel ook (die zitten we ook iedere dag te kijken omdat we ze op CD hebben gezet)

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 15:20

ik vind charmed de leukste. Om buffy en Angel geef ik niet veel. Ik probeer altijd charmed te kijken, maar meestal mis ik 't toch Boos!

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 16:28

pmarena schreef:
Toen ik hier vorig jaar kwam wonen en eindelijk die commerciële zenders kreeg Tong uitsteken , zat ik ook elke avond Charmed te kijken. Toen Prue eruit ging werd het wel minder en keek ik niet meer elke dag , maar toch wil ik het wel blijven volgen. Ben het gisteren vergeten Boos!

Die Cole en Chris vind ik helemaal niks overigens Haha!


Leo dus wel? Tong uitsteken Ik vond de tijd vooral leuk dat Piper en Leo elkaar leerde kennen *LOL* was altijd erg lachen. Mis de tijd ook erg dat Prue er in zat, vind dr leuker dan Paige... maarja. Ach gut Ik zocht van middag ff nog een moederdag kado en vond perongeluk een agenda van Charmed *LOL* dus ben weer een agende rijker Tong uitsteken weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen want zit allang niet meer op school.

pmarena

Berichten: 48102
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:39

Nah , val ook niet zo voor Leo eigenlijk , alhoewel hij wel vreselijk lief is natuurlijk Lovers

Wel sneu , hij staat altijd klaar maar krijgt er niks voor terug Haha!

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:48

Nu wordt ik vast voor gek verklaard maar:....Ik kijk nooit tv, dus ook geen charmed Knipoog Haha! (ben veel te computer en paard verslaafd Bloos )

ruitje

Berichten: 12315
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:50

Ik vond het echt helemaal super,maar sinds Prue er uit is kijk ik er niet maar naar.Ik vond haar het 'leukst'.Ik hou alleen niet zo van serie's die doorlopen zeg maar,ik heb het liefst een einde aan de aflevering.En dat was de laatste tijd niet echt het geval bij Charmed.

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 16:55

MargaV schreef:
Ik kijk het ook altijd. Ik vind het vaak wel grappig, maar ook vaak slecht uitgedacht. En de magie (dmv van kinderlijke rijmpjes ) vind ik erg onwaarschijnlijk overkomen.

Zoals gisteren, dan zien we die oma in 1967. De serie speelt zich af in 2002 ofzo. Dat betekent dat er in die 36 jaar die oma eerste nog een dochter gekregen moet hebben die vervolgens ook weer een dochter gekregen moet hebben. Hoe oud zou Piper nu zijn, ik schat een jaar of 25... Dat betekent dat de moeder van Piper 11 moet zijn geweest toen ze Piper baarde...


Ik vind die rijmpjes altijd wel gaaf, en volgens mij is Piper toch wel op zn minst 30. maar denk dat t net aan wel allemaal klopt, maar de gene die achter deze verhalen zit moet wel een verdomd goede fantasie hebben Haha!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:57

Ik vond Leo gister wel heel cool Haha!

Ik kijk het ook echt altijd
Buffy en Angel ook maar ik vind Buffy echt helemaal niks meer
Tja en Angel blijf ik toch (be)kijken Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:57

pmarena schreef:
Whitelighter was hij altijd al , maar nu is hij dan een "Elder" ,
tenzij ik iets gemist heb en hij dat nu niet meer is ofzo Tong uitsteken


Ja dat bedoelde ik Haha!

XSantyX

Berichten: 387
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Bij Santos en Waldjo in de stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:50

Leuke serie maar ik kan er nooit naar kijken want we hebben schotel en dan is er maar 1 tv met alle andere zenders (op de rest van de tvs hebben we 1,2,3, tv oost, tv groningen enzo) en dan wi de rest van het gezin iets anders kijken Scheve mond ...

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:51

Jammer, koop dan een eigen tv, dat mag ik dus niet van mijn ouders. Boos!

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 19:21

Gelukkig heb ik een eigen mini tv dus kan ik lekker in mn bedje kijken Lachen

mealyan
Berichten: 157
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:21

Citaat:
Zoals gisteren, dan zien we die oma in 1967. De serie speelt zich af in 2002 ofzo. Dat betekent dat er in die 36 jaar die oma eerste nog een dochter gekregen moet hebben die vervolgens ook weer een dochter gekregen moet hebben. Hoe oud zou Piper nu zijn, ik schat een jaar of 25... Dat betekent dat de moeder van Piper 11 moet zijn geweest toen ze Piper baarde... En dat overdreven stereotype beeld van de jaren '60, daar kan ik me ook echt extreem aan ergeren.


Patty, de moeder, was er toen al hoor... en Allen, de opa, ging dood die aflevering dus moet ze er zeker al geweest zijn. Allen is namelijk patty's vader....

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:30

Charmed_One schreef:
Ik zocht van middag ff nog een moederdag kado en vond perongeluk een agenda van Charmed *LOL* dus ben weer een agende rijker Tong uitsteken weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen want zit allang niet meer op school.

*grinnik*

Laat ik die vanmiddag óók net gekocht hebben Knipoog

pmarena

Berichten: 48102
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:25

Balen wel zeg dat ik die aflevering gisteren gemist heb Boos!

Ik zat op mijn sappige collega te wachten en was daar helemaal door van de leg blijkbaar , want om half 10 dacht ik ineens Bloos! Charmed !!!! *sj it* Scheve mond

Er komt geen herhaling van toch ?

Tsssk...en ik kijk al maar 1 programma per week , zit altijd achter die stomme PC Boos!

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 22:36

nee geen herhaling helaas... haaaa grappig scarlet *LOL* ook in alkmaar nog wel Tong uitsteken

Kana

Berichten: 9056
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 23:04

ik vind de serie geen flikker aan
maar wat heeft die ene mooi ogen Bloos! die chris ofzoiets Bloos! mooooooooi

pmarena

Berichten: 48102
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 23:10

Chris ? die heeft juist altijd zo'n dooie en sullige nietszeggende blik... Tong uitsteken

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 23:11

Charmed_One schreef:
nee geen herhaling helaas... haaaa grappig scarlet *LOL* ook in alkmaar nog wel Tong uitsteken

Ja inderdaad