Rebecca Loos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 23:01

Tjaa ik vind die Rebecca Loos maar een doos hoor... gatver heb dat interview gevolgd met haar. Zit ze gewoon opelijk tte vertellen dat ze zichzelf ging klaarmaken in een museum op de plee enzo. Okey zeggen dat je me them naa rbed bent geweest maar tot in de details treden. jakkes.... Ik vind het een beetje een prutsmutsen actie, je zelf verkopen voor geld.

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 23:19

Ehm, ik weet niet eens wie het is Bloos!
Misschien toch iets vaker tv kijken ipv bokken Schijnheilig

Leuk trouwens, nog een naamgenootje Knipoog

orion1996

Berichten: 543
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 23:27

Afbeelding
Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Charaz

Berichten: 24328
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 23:27

haha vind het wel een stunt van sbs en tja voor zoveel geld, wie houdt dit avontuur dan voor zichzelf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 23:29

Het was het aller-allerleukst geweest als Rebecca had beweerd dat ze niet wist wie hij was geweest en daar later pas achtergekomen was Haha!. Goh was dat DB??? Ooooow, dat wist ik niet hoor Haha!.
Het lijkt me wel een geslepen grietje in a way.

Waarschijnlijk krijgt ze dezelfde praatcoach als Adam Curry, dus komt dat wel goed.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 00:49

Ik vind haar niet eens zo heel knap hoor... maar ja ik kijk dat programma toch niet.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 01:25

Ik heb heel die oliebol van haar niet gevolgd. Ja, want dat is het gewoon.
Een hoop gemiereneuk op de televisie waar lieve meisjes als ik zich alleen maar aan gaan ergeren Boos!

Prive leven van die mensen hoef ik niet te weten...

Solly Haha!

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 02:19

Ik heb het ook allemaal niet gevolgd, maar ben het eigenlijk wel een beetje met Yuri eens: als je op zo'n manier je geld wil verdienen verlaag je jezelf wel héél erg. En ik vind haar helemaal niet zo 'beeldschoon' als je overal hoort...

Ik begrijp eigenlijk vooral niet waarom iedereen haar nou opeens interessant vind Het is voor mij gewoon wéér iemand die graag aandacht wil maar kennelijk zelf niet interessant genoeg is en dus maar iemand anders moet gebruiken als opstapje... *Ik* zou er iig niet bepaald trots op zijn om op deze manier bekend te zijn geworden...

Maar goed, ik begrijp óók totaal niet wat er überhaupt interessant is aan beckham; helemaal nu het ook nog eens zo'n *** blijkt te zijn die vreemd gaat

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 08:53

wat ik ervan begrepen heb kwam ze erachter dat beckham in de tijd dat hij het met haar deed het ook met anderen deed.
ze voelde zich dus 'bedrogen'.
en een bedrogen vrouw pakt waar ze terug pakken kan.
daarbij is het financiële gewin behoorlijk: twee vliegen in één klap voor haar.

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:19

luxx schreef:
wat ik ervan begrepen heb kwam ze erachter dat beckham in de tijd dat hij het met haar deed het ook met anderen deed.

Ja, z'n vrouw onder andere Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:34

Ik vind hun allebij vreselijk fout. Hij omdat hij vreemd gaat. En zij helemaal want ze weet dat hij een vrouw heeft. Sorry maar als je als vrouw zijnde een beetje manieren hebt dan duik je niet met een getrouwde kerel het bed in.
Maar dan achteraf je verhaal in de pers gaan gooien voor geld? Misselijk
Ik denk ook niet dat SBS er goed aan doet om haar het shownieuws te laten presenteren. Dat gaat ze waarschijnlijk een hoop kijkers kosten.
Want wie zit er nu te wachten op zo'n stoep**** die gezellig roddeltjes gaan rodnbazuinen. Alsof ze al niet genoeg ellende heeft aangericht.

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 14:16

Ze is nogal een doos ja... En ze hoeft beckham niks te verwijten want ze is net zo'n zielig geval als Beckham... En de manier waarop ze ermee omgaat is nog triester... Maaaaja wat doen we eraan Scheve mond

Ik heb trouwens zo'n glas van Beckham, kreeg je gratis bij de Pepsi Haha!

Straks ff naar mn vriendje: Schaaatje weet je wat ik heb Schijnheilig Haha

Maargoed, ben benieuwd maandagavond... Lachen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 14:31

lis"]
[quote="Marieke"][quote="lis schreef:
Ik vind het dom van SBS. Ik zou zo'n achterbaks wijf niet in mijn team willen hebben. Kan me ook niet voorstellen dat het meer kijkers gaat trekken.


Zozo dat is nogal een statement, een achterbaks wijf!
Ken je haar persoonlijk? Verward
[/quote]

God, moet je iedereen persoonlijk kennen om er een mening over te hebben?
Ja, ik vind haar achterbaks. Dat je een bekende voetballer in bed wilt hebben, prima. Maar gooi dat niet vervolgens in de pers. Ze weet dondersgoed wat ze daarmee aanricht en daarom vind ik haar achterbaks.
Genoeg onderbouwd?
[/quote]

Ik denk dat ik het wel aardig eens ben met jou mening.
Kijk dat Beckham met haar naar bed is geweest is zijn eigen fout. Maar om het op die manier in de pers te gooien Ze zal geen moment stil gestaan hebben bij zijn vrouw die met 2 kinderen thuis zat. Hoe moet zij zich voelen...het is erg om erachter te komen dat je man met anderen in bed lag, maar al helemaal op die manier (via de pers dus).
Nee, ik heb ook geen goed woord over voor die Rebecca Misselijk
(ik moet wel bekennen dat ik het wel enigzins snap ivm het geld Schijnheilig )

Maar dat sbs6 haar dan nog wil hebben. Nee, ik zal echt niet naar shownieuws gaan kijken doordat ze nu haar hebben Verward

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 14:34

in de telegraaf stond dat ze ook nog met een ander bekend persoon in de koffer was gedoken, maar dat ze daar niet over wou praten (of: nog niet, tot daar ook een bedrag voor wordt neergeteld...)
en echt knap vind ik haar idd ook niet.

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 15:01

Citaat:
Ik denk dat ik het wel aardig eens ben met jou mening.
Kijk dat Beckham met haar naar bed is geweest is zijn eigen fout. Maar om het op die manier in de pers te gooien Ze zal geen moment stil gestaan hebben bij zijn vrouw die met 2 kinderen thuis zat. Hoe moet zij zich voelen...het is erg om erachter te komen dat je man met anderen in bed lag, maar al helemaal op die manier (via de pers dus).
Nee, ik heb ook geen goed woord over voor die Rebecca


Het is niet Rebecca zelf geweest die het naar buiten heeft gebracht. Het is voor haar gedaan.

Ze wist dat het niet slim zou zijn om met de man in zee (bed) te gaan. Ze wist nl dat dat haar werk zou gaan kosten terwijl ze echt een wereld baan had. Probleem was, ze werd verliefd. Ik begrijp wel dat ze voor de man valt, ik vind het wel een lekker ding nl Knipoog Haha! .

Het naar buiten brengen is dus niet door haar gedaan. Ze reageerde eerder op wat David heeft gezegd en hoe ze werd afgeschilderd. Ik begrijp dat het zeer doet als er door degene waar je echt een zwak voor hebt wordt gekwetst. Hij ontkende en zij heeft in eerste instantie niks gezegd totdat ze door een krant benaderd werd en haar veel, heel veel geld geboden werd. Nadat ze dus door haar "ex" scharrel beledigd is besloot ze het te doen en haar waarheid naar buiten te brengen. Ik geef haar geen ongelijk. DB heeft ondertussen bekend terwijl hij haar daarvoor dus als een grote leugenaar heeft uitgescholden. Zijn huwelijk kwam in de problemen door haar. Dat vind ik dus niet waar, zijn huwelijk kwam in de problemen door zichzelf.

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 15:23

Marieke schreef:
Dat vind ik dus niet waar, zijn huwelijk kwam in de problemen door zichzelf.

OK dan!

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:07

Bijna iedereen hier vindt het dus verkeerd dat ze het in de pers heeft gegooid. Maar als je eerlijk bent en je kreeg zelf zoveel geld geboden om alleen een interview te geven en daarin je verhaal te doen, wat hadden jullie gedaan? Ik zeg gewoon eerlijk dat ik dat geld had aangenomen. Maar jullie beweren dus dat jullie voor zoveel geld jullie mond dicht hadden gehouden?

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:11

En ik ben het ook met Marieke eens. DB had zich al die problemen kunnen besparen ddor gewoon zijn *** in zijn broek te houden. Dan was iedereen nog gewoon gelukkig geweest. Ik vindt het trouwens wel zielig voor hun kind.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:44

Idd ze heeft het pas naar buiten gebracht nadat het was uitgelekt in de pers.
Ik vindt dat die DB net zo goed fout is, maar waarom zij er nu voor aangekeken wordt vindt ik persoonlijk een beetje vreemd, hij was er zelf met zijn volle verstand bij neem ik aan, anders had hij zijn ding wel binnen boord gelaten.
Ik zelf zou mijn mond dus niet houden voor zoveel geld, een paar jaar later en iedereen is het vergeten, ja behalve zijn vrouw dan.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:58

kim16 schreef:
Bijna iedereen hier vindt het dus verkeerd dat ze het in de pers heeft gegooid.


Dat niet zozeer, het is de manier waarop. In de pers bevestigen dat er het 1 en ander gebeurd is, nou ja. Maar uitgebreid de details van een sexpartij gaan zitten vertellen? Dat vind ik gewoon ranzig. En ik vind het niet van bijzonder veel stijl getuigen dat ze met deze claim to fame hogerop probeert te klimmen.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:01

Marieke schreef:
Citaat:
Ik denk dat ik het wel aardig eens ben met jou mening.
Kijk dat Beckham met haar naar bed is geweest is zijn eigen fout. Maar om het op die manier in de pers te gooien Ze zal geen moment stil gestaan hebben bij zijn vrouw die met 2 kinderen thuis zat. Hoe moet zij zich voelen...het is erg om erachter te komen dat je man met anderen in bed lag, maar al helemaal op die manier (via de pers dus).
Nee, ik heb ook geen goed woord over voor die Rebecca


Het is niet Rebecca zelf geweest die het naar buiten heeft gebracht. Het is voor haar gedaan.

Ze wist dat het niet slim zou zijn om met de man in zee (bed) te gaan. Ze wist nl dat dat haar werk zou gaan kosten terwijl ze echt een wereld baan had. Probleem was, ze werd verliefd. Ik begrijp wel dat ze voor de man valt, ik vind het wel een lekker ding nl Knipoog Haha! .


Ja klopt dat heb ik ook wel gelezen en dat ze daarom háár kant van het verhaal ook wilde geven.
Maar dan nog vind ik dat ze het wel heerlijk breed uit in de pers vertelde. Overigens heb ik dat interview met haar niet gezien.

Ik vind het in ieder geval walgelijk, van Rebecca, van de pers. Tja en dat DB fout zat hoef ik denk ik niet te zeggen.
Ik ben geen Victoria fan (vind haar erg nep Schijnheilig ) maar dit gun ik toch geen enkele jonge vrouw met kleine kinderen.

En inderdaad verliefd worden op DB zal niet heel moeilijk zijn. Het is een mooie man en als hij ook nog eens interesse in jou toont... Haha!

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:19

ArwenLune"]
[quote="kim16 schreef:
Bijna iedereen hier vindt het dus verkeerd dat ze het in de pers heeft gegooid.

Dat niet zozeer, het is de manier waarop. In de pers bevestigen dat er het 1 en ander gebeurd is, nou ja. Maar uitgebreid de details van een sexpartij gaan zitten vertellen? Dat vind ik gewoon ranzig. En ik vind het niet van bijzonder veel stijl getuigen dat ze met deze claim to fame hogerop probeert te klimmen.
[/quote]
Dit is dus precies wat ik bedoel, maar Arwenlune verwoord het beter.

Het *enige* wat mensen interessant aan haar vinden is dat ze met DB in bed heeft gelegen. Ik zou me echt behoorlijk banketstaaf voelen als je alleen maar boeiend gevonden word door iemand anders en daar dus écht niet zo trots op zijn als zij kennelijk is...

Overigens: *niemand* praat Beckham's aandeel hierin goed of zegt dat het allemaal Rebecca's schuld is ofzo. Alleen het topic ging wél over *haar* en niet DB. De problemen waarin hij zit zijn idd mooi zijn eigen fout en ik denk niet dat iemand echt medelijden met hem heeft.

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:23

Ik zeg ook niet dat Rebecca goed bezig is, ik zeg dat ik denk dat bijna iedereen voor het geld dat ze ervoor heeft gekregen het nieuws naar buiten had gebracht.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:33

Tja wat ik dan altijd weer zo jammer vind, is dat de vrouw in kwestie binnen de kortste keren de ''held'' is.
En binnen no-time staat ze uiteraard in de Playboy, heeel onschuldig.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:01

Ik vind het echt in een woord TRIEST.
Die vrouw is aangenomen om haar 'daden', voor SBS is blijkbaar de naam alleen genoeg, want zo'n mooie verschijning is het nou ook weer niet.

Nee ik neem SBS niet meer serieus.

Edit: Van die Rebecca Loos kan ik me trouwens wel voorstellen dat ze dit gaat doen. Waarom niet als je zo'n aanbieding krijgt?