waarschijnlijk geweldig nieuws!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

waarschijnlijk geweldig nieuws!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 14:49

ja ik weet het zeer verwarrende titel maar het is namelijk nog niet 100% zeker. Maar het is zo gaaf dat ik het jullie toch alvast ga vertellen. Ik ga waarschijnlijk voor 5 maanden naar ...tromgeroffel... ZUID-AFRIKA!!!
jippiediepiepie hoera, okay Marleen back to earth, haal diep adem en blaas het rustig weer uit Ach gut
Goed, nu even het vooraf verhaaltje:
Op een mooie lentedag kom ik bere enthousiait thuis van school, kom namelijk altijd met een vervelend *** humeur thuis, mijn ouders helemaal verbaasd en schieten in de lach van wat is er met jou gebeurd?
Nou ik had een of andere stagevoorlichting en die goede vriendelijk man die vertelde ons dat er ook een mogelijkheid bestaat om in het buitenland stage te lopen Haha! opdat moment gaat er een belletje rinkelen en krijg ik een geniaal idee om de mogelijkheden in Zuid - Afrika te bekijken om daar voor 5 maanden te vertoeven, ik bedoel dat wil iedereen wel denk ik Verward
Dus mijn paps en ik gelijk een aantal internationale contacten en vrienden gebeld in Zuid - Afrika, altijd handig zo vader die overal wel een aantal vrienden hebt in deze wereld. Lovers
Inmiddels heb ik dus een aantal maal gesolliciteerd en ik moet zeggen dat ik zeer goede hoop heb.
Of ik ga op een lodge (klein hotel) werken genaamd Sefapane lodge & Safaris in Phalaborwa, paar km vanaf het Kruger Park, mooier plek bestaat niet. Of bij een organisatie die vrijwilligers in Zuid - Afrika ondersteunt, de naam is Masizakhe de naam van de plaats is me nog niet bekend. Of bij een bedrijf die campers verhuurt genaamd Bobo Campers, gevestigd in Johannesburg en Kaapstad. En binnenkort krijg ik per fax nog meer bedrijven, maar ik wacht eerst even de reacties van deze 3 bedrijven af. Schijnheilig
Inmiddels al van de lodge en van de organisatie bericht gehad dat ze me volgende week terug mailen, en Sefapane was erg enthousiast dus ik heb hele goede hoop.
Als het werkelijk doorgaat, en daar ga ik gewoon uit Knipoog dan zit ik eind januari 2005 al in dat zonnige land, oh wat lekker een vooruitzicht. Cool

Ik hou jullie op de hoogte.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:55

Wat leuk, hopelijk gaat het allemaal door! Lachen
Wil je dan ook wat zon meenemen voor ons (hier in het koude nederland).

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:01

O wat lekker voor je he wil ik ook wel maar ik heb niet zo'n pappie met zo veel contacten.... Dan maar zelf proberen.

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 15:01

natuurlijk neem ik de zon mee, tenminste als meneer voor 1 keertje naar me wil luisteren, ik bedoel die gele bol is er nooit als ik hem een keertje nodig heb!!!

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 15:02

annefloor schreef:
O wat lekker voor je he wil ik ook wel maar ik heb niet zo'n pappie met zo veel contacten.... Dan maar zelf proberen.


het is heel makkelijk om zelf te proberen. wil je tips, website etc. mail me maar. ik kan je ook wel een aantal adressen geven

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:03

Dat zou ik erg fijn vinden Lachen haha

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 23:08

Aaaarghhh!!! Je wilt niet weten hoe ontiegelijk jaloers ik nu op jou ben Schijnheilig .
Ik heb zelf voor 2 maanden in ZA gezeten, ik heb er vrijwilligerswerk gedaan, waaronder ook 2 weken op een Private Game Farm vlakbij het Krugerpark. Het heette Balule, zegt je waarschijnlijk niets maar toch... Was ook wel redelijk in de buurt van Palaborwa. (We zaten dichter bij Hoedspruijt).
Oja tipje: als je een keertje tijd hebt moet je eens 'walk with the wild' gaan doen, is ook op een private game farm en dan ga je wandelen door de bush met een jonge leeuw! Heel erg gaaf. Soms lopen er ook een cheetah, luipaard en olifant mee.

Heeeel veel plezier!! Maar dat gaat vast wel lukken, ZA is echt een geweldig land!!

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 23:29

dank je, ik ben er al eerder geweest maar dan voor een geweldige vakantie en sinds die tijd ben ik verliefd.
maar walk with the wild heb ik nog nooit van gehoord!!!
welke private game farm organiseert dit dan? ik zelf heb wel in Mala Mala Game Reserve een aantal gezeten en mijn ouders die zijn ook nog een keertje teruggegaan en toen hebben ze in Djuma Private Game Reserve gezeten allebei gevestigd in het Sabi Sand dit grenst aan Kruger Park, zal je misschien wel weten!!!