muisschouder???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

muisschouder???

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 07:56

oke moet toegeven best veel achter de pc te zitten Bloos maarja wie niet Schijnheilig Knipoog

Heb nu al een paar weken erg veel last van mijn rechterschouderblad, heb t iedee dat t door het zitten achter de computer komt... Nog meer mesen die hier last van hebben?? Of heb ik nu een RSIschouder of ook wel muisschouder Tong uitsteken , zou ik er mee naar de dokter moeten (voor t eventuele ontstekingen?) of zou t gewoon spierpijn zijn?

mischien moet ik gewoon "minderen" ,,,,

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:24

Ik heb daar ook last van. Ik heb het ook als ik aan het stofzuigen ben. Gelukkig niet met rijden. Haha! Ik zit voor mn werk ook de hele dag achter de pc, maar dan heb ik er geen last van (waarschijnlijk een beter bureau en stoel enz.).

Tja, minderen is een optie Schijnheilig .

Volgens mij kan je het beste wel naar de dokter, als het chronisch wordt ofzo ben je er ook klaar mee.

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:31

Ik heb er ook last van.
Ik heb het als ik piano speel, schrijf, zit en dus ook als ik achter de pc zit. In het begin heb ik nergens last van, maar als ik er een tijdje aan zit raakt het geirriteerd en raak ik het de hele dag niet meer kwijt. De enige oplossing volgens m'n vader (fysio) is zorgen dat het niet meer geirriteerd raakt, dus: minderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:56

hmm >;) dat wil ik helemaal niet!!! Huilen Schijnheilig

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:03

Ik had laatst in me hand een geknapte pees dat was dus overbelasting en waarschijnlijk van het computeren Schijnheilig

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:09

Ik zou idd minderen, en proberen met links te muizen. Is even wennen, maar best te doen (doe ik namelijk ook)
Als je echt last hebt van je schouder kan het ook een slijmbeursontsteking zijn.
Ik heb heel veel baat bij acupunctuur.