Maxima

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-01 15:15

Ik heb mij net even kapot zitten lachen *LOL*
Maxima is vandaag in Rotterdam, en toevallig kwam ze langs mijn huis, dus kon ik lekker vanachter het raam kijken. Tjonge wat maken die mensen ze zich allemaal druk als er een 'beroemd' iemand langskomt!! Als ze niet langs mijn huis had gekomen had ik niet eens gekeken maar goed dat terzijde...

Ze kwam dus langs met de tram en al die mensen juichen en joelen...stopt die tram en ze gaan die tram uit....nou een gekkenhuis gelijk joh!! Ze sprongen zowat bovenop haar, de bodygards die er bij liepen hadden handenvol werk Haha! en ik had lekker het beste uitzicht Haha!

Hihi ik heb mijn lol vandaag ook weer gehad, nu maar hopen dat Maxima na vandaag nog langer leeft Knipoog

_________________
<FONT COLOR="deepgreen">
Je bent nooit te blond om te leren.
</FONT COLOR="deepgreen">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-10-15 15:27 ]</font>


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 15:24

Ja die maxima, leuke meid hoor maar wat een ophef altijd over het koningshuis. Van mij mogen ze het afschaffen, maar goed beetje off-topic. Wel handig voor je, sommige mensen reizen stad en land af om een glimp van die argentijnse op te vangen. En bij jou loopt ze door de straat.

Mijn vader werkt trouwens met die prins die laatst een dochter heeft gekregen, hoe heet die gast maurits ofzo? Zag hem laatst voor het eerst irl op het kantoor van mijn pa. Mmmm had hem niet eens herkend, kan je nagaan.

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 16:45

Ts jah, ze kwam ook in Zwolle, daar zit ik op school, en daar legden ze het hele openbaar vervoer plat. Maar dat vond ik niet erg, ik had mooi de laatste 4 uur vrij Haha!

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 17:06

Ik vind het gewoon zielig hoe sommige mensen zich gedragen.
paparazzi is al helemaal erg. Het wordt straks nog erger als ze een week getrouwd zijn want dan komen die stomme vragen van " waar blijft het LIEFDESkind"
Misselijk Misselijk Misselijk
Ik vind het verder een leuk stel en ik hoop dat ze heel gelukkig worden.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 18:38

Ja das waar CG

Maar <font color=purple>Maxima</font> komt volgende week dinsdag Bij mij in de stad *LOL*

een gat waarin wij wonen komen ze toch *LOL*

wist niet dat roermond zo bekend was hihihihi

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 19:06

ik heb maxima vorige week in DOrdrecht gezien en ze kwammega dicht langs mijn stage dus wij stonden met z'n alleen buiten, ze is best wel knap... maar goed.... ze was met 3 seconden weer weg.... maar....

IK WAS WEL OP TV!!!!!!!!!! Haha!

....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, Amazonbot, cinniz123, ComscoreBot, GrapeshotBot, HELder, L_iek, Larissajulia, m9ara, MiVita, Sewri, Tucktuck en 152 bezoekers