Konijntje erbij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:56

Desiree schreef:
ik mocht vroeger ook geen konijn. Sinds ik op mezelf woon ga ik me dan ook helemaal te buiten. Heb er nu 6 op het moment. Dat krijg je van he, van al dat tegenhouden, grinnik.

Ja, ik heb later vast ook een huis vol met dieren. Haha! En als mijn vader op visite komt mogen de ratten net uit hun kooi (vindt ie vieze beesten). Schijnheilig *LOL*

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:57

Ik heb een grote buitenhok, 1 was 2 bij 2 bij 1.4 hoog, voor 2 konijntjes of 3, met overal gaas.. helaas is ie langzamerhand kapotgegaan aan bovenkant en kwam de kat binnen * maar hij deed niks behalve in nachthokje slapen Verward * en nu heb ik 2e, 1 bij 1.5 en 50 cm hoog. ongeveer * en die heeft ook overal gaas en een deel waar hout bovenop ligt, dan kan hij schuilen voor regen.. *nachthokje daar wil ie niet in maar hij zit er nog steeds in.. *

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:31

Wij hebben de bodem wel uitgegraven en daar ligt gaas, ze kunnen een behoorlijk eind graven en hebben ook een heel gangen stelsel, ze kunnen zelf beslissen of ze boven in het hok zitten of niet. Maar eten krijgen ze alleen in het hok.