gevangenen te luxe leven?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:38

zou ik ook doen Haha! Haha!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:56

Doe ik ook

laatste-woord-syndroom.. Herkenbaar Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:59

lis schreef:
Doe ik ook

laatste-woord-syndroom.. Herkenbaar Haha!


Haha! Haha! geeft niks, respecteer je mening....... mensen die denken als jij zijn heel hard nodig om mensen die denken als ik een beetje in toom te houden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:35

Misja"]
[quote="Laura schreef:
ik weet niet in wat voor hol jullie je opa's en oma's gestopt hebben, Verward maar die van mij heeft een mooie kamer, een leuke tv, genoeg aanloop, gezellige oudjes om mee te praten, iedere dag een familielid op bezoek...

.


Inderdaad... Ik zou als de wiedeweerga mijn opa en oma weghalen, daar waar ze volgens jullie zitten.. de helft van de luxe van gevangenen.. dat is een hondenhok volgens mij?

Scheve mond
[/quote]

het hoeft nog niet eens de omgeving te zijn waar ze zitten, dan wel de manier waarop er soms met ze omgegaan wordt. en dan heb ik het niet over onbeschofte verpleegkundigen ofzo, maar zo'n alombekende pyamadag ivm personeelstekort.

Ik hoop dat je oma/opa nog zelfstandig is, want het wordt ineens een stuk minder leuk wanneer dit niet zo is. Natuurlijk niet overal voordat we dat verhaal van "over 1 kam scheren" krijgen Lachen

maar goed, hier ging de discussie niet over Knipoog

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 23:45

maar anique, je hebt wel gelijk.. Ik heb een tijdje vakantiewerk gedaan in een verzorgingstehuis en geloof me.. Vanwege de personeelstekorten krijgen de bewoners niet de hulp en aandacht waar ze recht op hebben. Verplegers willen vaak zat wel even een praatje aanknopen, maa dat past niet in hun schema! Kamer nr 1 moet vandaag gedoucht worden, kamer 2 moet nier verband, kamer 3, etc.. Er zijn simpelweg niet genoeg middelen om die mensen de hulp en aandacht te geven die ze verdienen en ik weet niet over wat voor soort hok jullie het hebben, maar ik heb het over het gemiddelde verpleeghuis..