aangerand...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:29

Zulke gasten moeten beveiligen en niet onveiligen Boos!
Nu is het daar... de volgende keer moet ik met ze werken en dan?????
Zal namelijk niet de eerste keer zijn.... ze moeten die beambtes gaan screenen zoals ze bij de politie doen... een strengere selectieprocedures gaan volgen. Zo haal je de rotte eruit!!!

Goed van je dat je aangifte hebt gedaan. Ze worden nu ontslagen en komen nergens meer aan de bak precies wat ze hebben verdiend!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:53

Ik vind dat je heel goed gehandeld hebt Prakkie. Neem dit niet te licht op zulke dingen hebben psychisch een heel grote impact.

Voor zulke daders heb ik geen enkel goed woord over. Boos!
Er gaan dan wel meteen allemaal foute gedachten door mijn hoofd zoals: weet iemand nog een paard illegale Roemenen die deze meneer een lekkere massage kunnen geven

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:59

Sjezus wat een ervaring!! Gadver... Ik kan me voorstellen dat je echt heel erg bent geschrokken ja... zo iemand hoort er voor je te zijn, om te BEVEILIGEN... gelukkig waren jullie met 2-en en liet je elkaar niet in de steek uit schrik!
Goed dat jullie meteen aangifte hebben gedaan... de vieze smeerlap!

Bah viespeuk...
(Ik kan en wil zulke mannen niet begrijpen.. hufters!)

Sterkte met de verwerking van dit gebeuren...

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:07

Jippie schreef:
Ik vind dat je heel goed gehandeld hebt Prakkie. Neem dit niet te licht op zulke dingen hebben psychisch een heel grote impact.

Voor zulke daders heb ik geen enkel goed woord over. Boos!
Er gaan dan wel meteen allemaal foute gedachten door mijn hoofd zoals: weet iemand nog een paard illegale Roemenen die deze meneer een lekkere massage kunnen geven


Sluit me hier helemaal bij aan.. wat een vrezelijke ervaring voor jullie..

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:19

Wat een vieze smeerlap!

Je hebt het goed aangepakt, Wendy! Hou je taai meid!!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:54

Mooi dat hij een strafblad heeft. Hij zal denk ik niet meer zo snel aan een baan in de beveiliging komen. Ik vraag me af hoe het met hem zal aflopen bij sollicitaties, dat hij mag uitleggen waarom hij een strafblad heeft.
Ik hoop dat hij nog een tijdje mag vastzitten. Het liefst zie ik hem aan de schandpaal, maar de middeleeuwen zijn helaas voorbij Scheve mond

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:06

Ik hoop dat deze straf voldoende is om hem heeeeeeeeeeeeel klein te maken..... Want dat verdient hij. Hij heeft het Prakkie ook aangedaan, nu overkomt het hem.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:11

Jemig die parkeergarage parkeer ik ook altijd, doen we dus ook niet meer, gatver....
Top dat je meteen aangifte hebt gedaan, hoop dat die klojo het goed zal voelen, maarja hij zal er wel met een foei niet meer doen hoor, vanaf komen.... Boos!

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:14

Wat een vreselijke ervaring. Stelletje gore zwijnen om het maar even zo uit te drukken. Ik had een andere bewoording in gedachte die niet is toegestaan op het forum. Goed dat jullie aangifte hebben gedaan. Ik hoop dat zijn collega er ook niet ongeschonden onderuit komt! Wat een etterbakken. En dan noemen ze Nederland al veilig? Goed andere discussie.
Ik weet niet wat ik persoonlijk jouw situatie had gedaan. Gelukkig waren jullie met z'n tweetjes. Wat als je alleen was geweest? Hoe dan ook het is een hele nare ervaring die nooit had mogen plaatsvinden.
Ik hoop dat die eikel zijn straf afdoende krijgt om herhaling te voorkomen. Daarom is het alleen al goed aangifte te doen. Ik ben het met jullie eens dat de politie veelste weinig doet in dit soort zaken. Belachelijk gewoon. Maar door aangifte te doen is het gebeuren in elk geval wel geregistreerd. Hij is 'bekend' en jij hebt zwart op wit liggen wat er is gebeurd. Mocht er in de toekomst ooit nog iets zijn.. Je weet het niet, mentaal of geestelijk. Daar ga ik bij jou niet vanuit, maar ik bedoel in z'n algemeenheid.
Hij krijgt straf, maar jij zit met de emotionele verwerking hiervan. Misschien overdrijf ik wel, maar het is iets dat mij persoonlijk niet in de koude kleren zou gaan zitten. Alleen moet je toch door op een gegeven moment.
Sterkte!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:32

Lees het hele verhaal nu pas. Jee zeg, je kan toch tegenwoordig ook niemand meer vertrouwen he...........Zijn toch mensen waar je juist naartoe zou gaan als er iets 'onveiligs' aan de hand zou zijn......... Boos!

ongelovelijk.............sterkte en goed dat je aangifte hebt gedaan !!! OK dan!

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:50

Klote voor jullie zeg, goed dat jullie ze ook gelijk hebben aangegeven.nou veel sterkte met het verwerken ervan.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:08

Getver... beetje een griezelig verhaal eigenlijk..
Wat een engerd zeg!
En ook raar dat die andere beveiligingsman niks deed, die moet het toch aan hebben zien komen? Of het gebeurd natuurlijk vaker...
Wel goed dat je gelijk de politie hebt gebeld en aangifte hebt gedaan!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:16

Ik hoop dat hij ontslagen wordt en nooit meer ergens aan de bak komt.
Wat een klootviool zeg. En die collega erbij, gatverdamme, echt misselijkmakend, ook nog een beetje stom gaan lachen.

Ik denk dat je in een reflex naar de lift rent, om zo snel mogelijk weg te zijn. Als je er heel logisch over nadenkt is dat misschien niet de beste plek om dan te staan, maar in zo'n situatie denk je niet, je handelt en dat is zo snel mogelijk weg van die engerd. Ik denk dat ik ook naar lift was gerend.

En dan denk je je auto veilig te parkeren............

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 23:19

Was dus ook erg boos, dat een beveiligsbeambte dit heeft geflikt. Begrijp me niet verkeerd, pik het van niemand, maar deze mensen behoren je toch een veilig gevoel te geven. Je denkt dat als er iets aan de hand is, dat je naar hun toe kan stappen...FORGET IT!! dus niet...ik weet wel dat niet iedere beveiligingsbeambte hetzelfde is (gelukkig maar), maar je gaat toch anders tegen ze aankijken...

Heb nu al een aantal keer terug zitten denekn, en wat er allemaal wel niet gebeurd kon zijn, als ik (of mijn vriendin, of wie dan ook) alleen was geweest...brrr...de gedachte alleen al...

Heb ook een paar keer het aangifteformulier doorgelezen (mijn verhaal) en dan wordt je pas met je neus op de feiten gedrukt...dan lees je pas wat er met je is gebeurd....best een rare ervaring...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 03:30

Wat ontzettend knap dat je het hier van je af kan schrijven. Want _jij_ hoeft je nergens voor te schamen. Die man moet in een hoekje kruipen om zich de komende tien jaar diep te gaan schamen.

Je hebt alles prima afgehandeld. Petje af! OK dan!

Vergeten doe je het niet. Vergeven al helemaal niet. Maar de stap om er goed mee om te gaan heb je gezet.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 08:46

Goed dat jullie zo gehandeld hebben. Geen enkele man hoort ongevraagd met zijn poten aan je te zitten, héél simpel !!!!!

En als ik jullie was zou ik er bovenop gaan zitten en regelmatig vragen hoe het met zijn eventuele straf zit. Laat ze maar merken dat jullie het niet 1 2 3 vergeten.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 08:47

wat een misselijke vent juk moet er niet aan denken

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:59

Wat een misselijke streek... En dat noemt zichzelf een beveiligingsbeambte. Ik hoop dat hij nergens meer aan de bak komt en dat hij niet in herhaling valt. Wordt die andere beveiligingsbeambte eigenlijk ook gestraft? Ik vind hem eigenlijk wel medeplichtig en hij had in moeten grijpen in plaats van dom te lachen. Heel veel sterkte ermee!