aangerand...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 15:17

Super gereageerd!!!

Wat een bizar verhaal, ik kom ook altijd in die garage! En ik heb juist altijd het idee dat het daar wel veilig is, nou mooi niet dus.

Aangifte doen is sowieso goed! Zijn werkgever heeft dan ook een betere grond om hem te ontslaan op staande voet. Heb je nog contact gezocht met die werkgever?

Sterkte met het verwerken hiervan!

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 15:20

Ik ben het eens dat ons rechtssysteem klote is, maar om nou geen aangift te doen?? Of je nou aangifte doet of niet:pijnlijk is t toch wel! Als ik de kans had dan lag hij ook de volgende dag onder het gras! Probeer het op dat moment maar s, dat is toch heel anders als het je gewoon voorstellen in gedachten!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 15:23

Wat een imbecielen lopen er toch rond!!!!
GATVERDAMME...en dat moet dan de veiligheid bewaken?!?!?!?!
Te schandalig voor woorden.

Ik hoop dat je het een plekje kunt geven voor jezelf en dat die kerel mag branden!!!!!

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 15:40

Ooooh, wat erg!! Ik hoop voor je dat 'ie mooi vast komt te zitten en daar niet meer aan een baan komt!!
Veel sterkte met het verwerken!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 16:13

even voor de duidelijkheid:
Deze man is dus opgepakt en heeft zowiezo al 3 dagen vastgezeten, voor verhoor etc. Ik ben dinsdagochtend aangifte wezen doen, mijn vriendin een dag eerder (ik kon niet eerder, had al wel het verhaal telefonisch verteld). Hierna zijn ze ook nog met hem gaan praten en met zijn collega, en ik zou deze week nog gebeld worden over wat er precies gaat gebeuren. Ik weet heel goed dat hij nooit de straf zal krijgen die hij behoort te krijgen, maar als hij er mee wegkomt (dus als ik geen aangifte doe, en hij niet wordt opgepakt) dan zal hij nog veel makkelijker in herhaling vallen. Hij heeft die nacht iig geen andere meiden meer kunnen lastig vallen en de daarop volgende dagen ook niet...

Ben blij met alle steuntjes in de rug...Thanx allemaal.
Het doet me goed om ze allemaal te lezen (heb de pagina's al verschillende keren gelezen )

Ben blij dat ik er met mijn vriendin ook over kan praten...je hebt het alletwee meegemaakt en dat maakt het toch minder moeilijk...

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:16

Ik heb ook zo iets meegamaakt maar dan in me eentje en ik heb eigenlijk door schaamte nooit iets vertelt maar als ik met een vriendin was had ik mischien meer gedeurft. Begrijp me niet verkeerd hoor ik het heb getrapt en geslagen wat ik kon maar ik volede me zo beschaamd en klein gemaakt ja op dat moment wist ik het niet meer maar het is nu al weer anderhalf jaar terug.....

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:21

Oei, wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat je ontzettend bent geschrokken maar vind het heel knap van je dat je niks terug hebt gedaan en aangifte hebt gedaan. Ik had me niet kunnen inhouden, ooit heeft een man me aan mijn borst beet gepakt en hij heeft er toen niet achter moeten zoeken Boos! Ik ben niet agressief maar ze moeten gewoon met hun handen van een vrouw afblijven als zij daar niet om vraagt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:23

Wendy, dat die man opgepakt is en heeft vastgezeten is voor hem misschien al een vernedering, althans dat hoop ik. Het is geen 'gelijke munt', maar wel wat jij op dat moment in handen had als tegenactie.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:25

Tja, ik vind het over het algemeen al belachelijk dat sommige het gooien op "uitdagen".

En tuurlijk zitten er genoeg tussen die inderdaad uitdagen.

Maar ik trek alleen een rok aan als ik uitga met m'n vriend. Als ik geen vriend heb of hij is niet mee heb ik gewoon een spijkerbroek aan. Sommige hebben echt het idee dat het een vrijbrief is om aan je te zitten als je een rok aan heb.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:33

Prakkie: ik vind dat je/jullie waanzinnig goed gereageerd hebben, echt waar. Top! Aangifte zorgt er in dit geval in ieder geval voor dat ie een strafblad krijgt (ik zie hier geen vrijspraak uit voortrollen, gewoon niet) en dan kan hij in ieder geval niet meer dat uniform dragen.

Maar wat een klote-ervaring is dat geweest zeg... Heel veel sterkte om er weer bovenop te komen!

Nimber

Berichten: 26555
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:51

jeetje wat is dat schrikken.
Ik heb geen idee hoe ik zou reageren maar ik vind het heel knap dat je aangifte hebt gedaan.
Hopelijk doet de politie er ook werkelijk wat mee.Al is het alleen maar dat hij een eventueel volgende keer al wat heeft staan.
klinkt stom maar als jij al de 3de bent die aangifte doet dan hebben ze dan hopelijk eindelijk wat om hem te veroordelen.

gaat het verder wel goed met je en je vriendin?

Yessy

Berichten: 23035
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:24

lijkt me heel erg om mee te maken, maar ik vind dat jullie super hebben gereageerd, en meteen aangifte hebben gedaan!

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:05

Jeetje zeg wat een verhaal!
Denk je veilig te zijn in een parkeergarage. Ik geloof niet dat ik de auto ooit nog in die garage neerzet, bah kriebels lopen over mn rug.

Veel sterkte, ook aan je vriendin

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:09

Wat een eikels zeg!

Ik zou het recht in eigen handen nemen, als ze toch de straf niet krijgen die ze verdienen. Als ik het lef heb, sla ik van me af en achteraf trommel ik een groepje sterke mannen op die even wat verstand in zulke viezerikken kunnen slaan.

Trouwens, als dit mij zo overkomen en ik zou het aan mijn vriend vertellen, reken maar dat zo'n viezerik nog niet jarig is! M'n vriend slaat hem totaal gelijk met de grond.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:13

Super van je!!! OK dan!
Echt heel knap dat jullue meteen allebei aangifte hebben gedaan!! Ik durf te wedden dat die enge vent dat vaker doet!!

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:14

Goed van jullie die aangifte!
Een voorbeeld voor anderen en die vent durft hopelijk niet nog zoiets te doen.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:21

susan schreef:
jemig, da's wel erg heftig......
hopelijk pakken ze die viespeuk hardhandig aan en zijn collega ook Boos!


Ja, dat wilde ik maar zeggen ja. Zijn collega ook. Die is bijna erger dan hij. Bij wijze van...

Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:02

idd, wat een eikels! Super actie, die aangifte, en sterkte ermee!

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:07

Getver, wat een goorlap! Goeie actie dat je hem hebt aangegeven, hopelijk hebben die drie dagen hem in ieder geval een beetje vernederd.....Veel sterkte voor de rest, zoiets gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten...

Fitzroy

Berichten: 25153
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:13

Jeetje, Wendy, wat een vreselijke ervaring!

Goed van jullie dat jullie direct aangifte hebben gedaan en dat hij vastgezet is.
Zo weet hij dat hij dat soort dingen niet ongestraft kan flikken.

Sterkte met verwerken van alles, het lijkt me dat zo'n ervaring je niet in de kouwe kleren gaat zitten.
Durf je nog wel te gaan stappen?

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 23:18

wat je iig bereikt hebt is dat die man zijn baan kwijt raakt. Zeker als beveiligingsbeambte mag je nooit met justitie in aanraking zijn geweest (laat staan een delict onder werktijd), dus ga er maar vanuit dat hier ontslag uit voort komt.

Wendy, heel veel sterkte!

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 23:47

Wat een gigantische **** zeg Stoom uit je oren Ik kan daar dus echt zóoo boos om worden... Wat mij betreft direct castreren die hap: als hij kennelijk vindt dat hij aan jouw kruis mag zitten mag iemand anders dat vast ook bij hem Schijnheilig

Maar, heel goed gereageerd! Ook super dat je direct aangifte hebt gedaan! Ik begrijp wel dat mensen er misschien niet zo veel vertrouwen in hebben maar je wilt de enige kans om hem terug te pakken toch niet laten schieten? Anders weet je *zeker* dat hij gewoon vrij rond blijft lopen en doorgaat en nu is probeer je er iig nog iets aan te doen. Bovendien waren julie met zn 2-en en sta je dan ook sterker.

Ik heb zelf ook eens een beetje zoiets meegemaakt: niet half zo erg, maar wel iemand die over me heen hing en niet-so-prettige opmerkingen aan het maken was. Ik was echt verstijfd, terwijl ik normaal héél goed iedereen van me af kan slaan; het is denk ik ook een stuk makkelijker gezegd dan gedaan om te gaan schreeuwen ofzo (als je het wél doet OK dan! maar ik denk niet dat het de meesten lukt...). Gelukkig kwam toen die gast écht vervelend werd en zn poten niet thuis hield op dat moment mijn broer langs (1,94 en flink rugby-postuur...): hij heeft hem alle hoeken van de kamer laten zien en hard ook... Ik wil er eigenlijk ook nog steeds niet aan denken wat er anders was gebeurd
Maar ik vind het dus echt supergoed hoe jullie er verder mee om zijn gegaan en ook heel knap dat je het hier zo neerzet! Heel veel sterkte verder!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 08:09

Met mijn vriendin en mij gaat het best goed...doe het wel even rustig aan, zodat ik voor mezelf de tijd neem om alles te verwerken.

Toen ik het op mijn werk vertelde (werk op een autosloperij) stond iedereen al zowat klaar om de vent even een paar kopjes kleiner te maken...

Ga nog wel gewoon stappen, hoor, alleen denk ik er wel 2 keer over na om daar mijn auto neer te zetten.

Hij mag idd niet meer als beveiligingsbeambte aan het werk, hij heeft nu een strafblad. Dat hebben we iig voor elkaar. Hij heeft ook 3 dagen vast gezetn (minimaal) en hij krijgt nog een straf (wat weet ik niet, maar hij is er iig niet zomaar vanaf gekomen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:16

vind het echt heel knap dat je daar de politie bent gegaan!!! Is nooit leuk zoiets "drijgends" mee te moeten maken .. Hoop dat ie flink gestraft en ontslagen word..

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:28

Niet leuk wat er gebeurd is! Goed dat hij is opgepakt zeg!! Mooi, dat zal hem leren. Gelijk die ballen eraf, wat een frust zeg!!