het is weer zo ver...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

het is weer zo ver...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 08:15

Hey bokkers,

Na een blaasontsteking te hebben overleefd kreeg ik een hardnekkige keelontsteking. Ook daar ben ik inmiddels overheen. De dokter heeft me destijds rust op gelegd. Dit omdat ik mijn weerstand weer op peil moest krijgen. Na een week ben ik weer aan het werk gegaan, omdat ik me weer kiplekker voelde. Nu goed 2 weken later ben ik weer ziek.

Ik ben erg verkouden, wat vaak bij mij resulteerd in een voorhoofd-holte-ontsteking. Wanneer ik buk kijk ik scheel van de druk die er op mijn hoofd staat. Onophoudelijk zit ik te sniffen en te snotteren en ook mijn hoest is zo erg dat ik haast geen stem over heb.

Vanmorgen heb ik dus weer mijn werk af moeten bellen. Daar zag ik wel tegenop omdat het de zoveelste keer is... De dokter zal blij zijn mij te zien, want die kan nu zijn praktijken op mij botvieren. Hij heeft me toen ik daar kwam voor de keelontsteking al gewaarschuwd dat als ik weer ziek wou worden hij meer van mij wou weten ivm suiker etc... Aantekeningen staan achter mijn naam in de pc... Om 9.20 verwacht de (vervangende) huisarts mij...

Liefs

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:56

wat vervelend voor je, maar hoe komt het dat je zo'n slechte weerstand hebt?? want dat vind ik wel een beetje vreemd Verward

beterschap he Ach gut

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:08

Beste middel tegen voorhoofdsontsteking: uien!

Eet ze (boterham met kaas/tomaat en ui, heerlijk!)
Stoom ermee (uienringen in kokend water)
Snij een uit fijn, doe hem in een washandje oid. en leg dat 'snachts op je kussen.

Geen lekkere methode, maar werken doet het wel!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 10:11

Dat vragen de doktoren zich ook af... Als we dat konden verklaren...

Inmiddels ben ik bij de huisarts geweest. Deze heeft mij medicijnen verboden. Juist omdat mijn weerstand daar niet beter van word. Mijn lichaam moet de kwaal zelf aanpakken. Dat wil zeggen een neusspray en stomen en voor de rest mijn lichaam zijn gang laten gaan.

Mijn bloedbeeld en urine zijn meteen op waarden bepaald en dat is allemaal in orde. Mijn slechte weerstand is niet te danken aan suiker. Gelukkig. Mijn lichaam heeft waarschijnlijk zo'n klap gehad van de urinewegontsteking, die veroorzaakt is door bacterien in de plasbuis, en de bijbehorende zware medicijnen dat mijn lichaam het allemaal niet goed kan verwerken nog. Dit maakt mij op het moment gevoeliger voor ziekte

Rust en uitzieken. Echt uitzieken dit keer.

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 11:43

ArwenLune schreef:
Beste middel tegen voorhoofdsontsteking: uien!

Eet ze (boterham met kaas/tomaat en ui, heerlijk!)
Stoom ermee (uienringen in kokend water)
Snij een uit fijn, doe hem in een washandje oid. en leg dat 'snachts op je kussen.

Geen lekkere methode, maar werken doet het wel!


Ik ga het zeker proberen...! THNX!