Te góed opgevoede kinderen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 23:14

haha k ken t jah..een collega van me heeft dr zoontje ook te netjes opgevoed..kwamen ze eten bij ons samen dus ik haal na het eten de tafel uit en vraag of het gesmaakt had...dus desiree mn collega zegt ja het smaakte goed zegt dr zoontje mam mag k je verbeteren..het was verrukkelijk..Nou da zegt dan een jochie van een jaar of 12!!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 01:46

Toen ik 11 was zeiden meisjes van 13 zelfs u tegen me Verward haha wat bestaan er toch beleefde mensen.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:33

MelodyT schreef:
haha k ken t jah..een collega van me heeft dr zoontje ook te netjes opgevoed..kwamen ze eten bij ons samen dus ik haal na het eten de tafel uit en vraag of het gesmaakt had...dus desiree mn collega zegt ja het smaakte goed zegt dr zoontje mam mag k je verbeteren..het was verrukkelijk..Nou da zegt dan een jochie van een jaar of 12!!


*LOL* wat een taal voor iemand van 12 , hahaha

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:42

Ik ken genoeg jochies van 12 die zo praten! Ikzelf was ook zo'n kind... ik heb nooit toet-toet of waf-waf gezegd, net zoals mn broers. Een auto was een auto, een hond een hond en ga zo maar door. In mijn ogen kunnen kinderen niet te góed worden opgevoed, alleen te slecht.