Het zullen je ouders maar zijn, arm kind

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 19:25

Tja, van mijn 12e t/m mijn 15e waqs ik ook hele dagen bij de pony's, ik was oud genoeg om zelf mijn brood te smeren, en wilde zelf thuisblijven als me ouders op familiebezoek gingen. Na overleg met eigenaresse mocht dat.
Toen mijn beide ouders werkten, konden ze niet zo maar snel komen als er iets zou gebeuren, dan verwacht je dat iemand van de stal, of school dan mee gaat. Ik snap niet waarom die ouders daar zo moeilijk over deden...
En ik denk dat wat deze ouders mankeert niet zozeer is dat ze allebei werken, maar dat ze niet bewust hebben gekozen voor kinderen, met alle lasten die daarbij horen... Het is makkelijk om een pony te kopen, ben je van het geZeur af, en heb je je handen vrij voor jezelf...
Maar ik ken genoeg drukke ouders, die toch hun best doen om er steeds te zijn voor hun kinderen, en echt tijd vrij maken. Zolang ik het niet denk op te kunnen brengen, begin ik dus nog niet aan kinderen (en ik ben 25, dus die tijd komt wel steeds dichterbij)

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 19:44

Die ouders zijn belachelijk, nou dan heeft dat meisje het van niemand vreemd, want je gaat toch niet met een halster, zonder cap alleen naar het bos??????
Maar toch wel een beetje zielig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 20:05

Ze reed niet in het bos hoor Uniek. Ze reed in de springwei/paddock. Gewoon op het terrein van de manege dus.