Hippo Hippic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-01 16:32

ruim 4 weken geleden ben ik met Marieke naar Hippo hippic geweest,( zie : http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 8&forum=10 ) en toen heb ik een paar leren laarzen besteld en het zou 2 tot 3 weken duren, we hebben nou al een aantal keren gebeld of ze al binnen waren maar nee.............. Boos! Frusty
Ik vindt het raar hoor dat ze 2 weken zeggen en dat het al ruim 4 weken geleden is! Verdrietig

_________________
<font face="verdana "><font size=2><font color=Magenta>hace 2 años de PINO de los cames en mi vida y un realizar que cuidaré el aboute él para el resto de mi vida, PINO i le amarà`por siempre!!!
</font size>
</font face>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pino op 2001-10-14 16:33 ]</font>

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 16:58

Dat is nou typisch Hippo Hippic! Ze geven je bestelling echt niet gelijk door hoor, eer jouw besteling bij Petrie (dat was het toch?) is, ben je al 2 weken verder (en dan zijn ze nog vlot)! En daar komt dan dus nog de levertijd van Petrie bovenop. Die mutsen die daar werken, zitten liever met elkaar te leuteren dan dat ze jouw bestelling doorgeven of iets anders nuttigs doen! Je kunt voor laarzen echt beter naar Bakker in Hilversum gaan, ben je iets duurder uit, maar dan bestellen ze ze voor je waar je bij bent! En toen moest ik ook nog 4 weken wachten! (had wel een 'afwijkende' kleur, geen zwart) En denk maar niet dat je bij Hippo Hippic terug kunt komen als er iets aan mankeert, als ze ze verkeerd opgemeten hebben ofzo (gebeurt regelmatig!), dan geven ze niet thuis!
Ik had je gewaarschuwd: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 2&forum=15

Ik wil je niet ontmoedigen, hoop echt dat je ze snel krijgt en dat ze bevallen, maar ik heb gewoon slechte ervaringen met die winkel.

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-01 18:35

Ik weet het maar ik had een prijs gewonnen en ik kon alleen maar bij hippo hippic!
Maar je hebt gelijk!!! Frusty Knipoog

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 14:38

Nou ze hebben dus teruggebeld en ze zeggen dat iemand het verkeerd had besteld en dat ze nu of deze week komen of volgende....*zucht* Schijnheilig