Wat is er woensdag allemaal in Groningen te doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 23:09

Die namen zeggen me echt geen zak, ik ken alleen Krezip en de Heideroosjes, misschien dat ik nog even bij Krezip ga kijken, ze gaan om 9 uur ook nog naar Leeuwarden, dus ik kan nog kiezen ook Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 23:19

Ik vind Krezip dus helemaal niks .
Als Trijntje Oosterhuis ofzo nou kwam.... Pling .
Vorig jaar within temptation, was wel leuk .

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:11

Hmmmmm, ik vond de Toxic-uitvoering van Krezip echt giga-leuk. En de zangeres van Krezip weet echt wel hoe ze een wagonlading aan energie het publiek in moet spuien! OK dan! Dat vond ik echt een pluspuntje voor de band. In ieder geval beter dan die conceptueel-expressieve vogels die in hun ondergoed door het plantsoen kropen en dachten dat ze daarmee erg diepzinnig waren.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:40

Uums schreef:
Hmmmmm, ik vond de Toxic-uitvoering van Krezip echt giga-leuk. En de zangeres van Krezip weet echt wel hoe ze een wagonlading aan energie het publiek in moet spuien! OK dan! Dat vond ik echt een pluspuntje voor de band. In ieder geval beter dan die conceptueel-expressieve vogels die in hun ondergoed door het plantsoen kropen en dachten dat ze daarmee erg diepzinnig waren.


Hahaha ja het was wel allemaal erg zogenaamd cultureel verantwoord he *LOL* . Zwevende kiezers op schommels aan het viaduct en mensen in rare kleren die op de weg lagen en met verrekijkers naar de lucht keken Verward .
Het optreden van Krezip vond ik niet heel erg leuk, maar vind ze uberhaupt niet zo leuk. Toxic was wel grappig idd Haha! .
Alleen die ontzettend foute opmerking over Groningers en Friezen .

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:45

Jaaaaa, die hakte erin hè! Eén en al 'boe!', hihi! Ze had zich wel iets beter mogen inlezen.....