Single en Zzzzenuwachtig

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Single en Zzzzenuwachtig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 17:56

Na alle onwijze karikaturen waar ik me de laatste tijd mee geamuseerd heb in en om de kroeg Clown , heb ik nu zowaar eentje die ik Echt Leuk vind. Eng Eng Eng. Bloos Want normaal gesproken kan het me vrij weinig schelen of ze terug smsen en houd ik meestal de boot af. De Players Play ik zelf, heel amusant. Vooral als het je geen zak kan schelen of ie hapt of niet (en dan happen ze altijd wél Knipoog )

Nu is deze meneer echter Echt Leuk. Wow! En dat is eng. Want nu ben ik zowaar aan het nadenken of ik zal smsen of bellen. Verward Ben ik bang dat ik te hard van stapel loop. Bloos! Vraag ik me af waarom hij niet meteen terug smst. Boos! Wil ik weten waar hij 's avonds is. Jakkes *LOL*

Nadat hij een keertje niet terug smste had ik al de neiging de handoek in de ring te gooien (graag of niet hoor) Ik ben namelijk NIET gewend initiatief te hoeven nemen >;)
Maar nu toch maar gedaan en net gesmst of hij zin had om iets leuks te doen, borrel drinken vanavond bijvoorbeeld.
Nu kreeg ik net een smsje terug dat hij geen zin had in de kroeg maar wel langs wilde komen. Hyper!

STRESSS!!! Mijn huis ziet er niet uit, ik moet mijn benen nog scheren en mijnhaar wassen en eten en nu krijg ik geen hap meer door mijn keel ....help help help!! Normaal zou ik dan terugsturen dat het me niet uit kwam maar deze meneer vind ik Echt Leuk! Hellllllup!!!!
Wish me luck vanavond *LOL*

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:01

Adem in Adem uit!

Prioriteit nummer 1: benen scheren en haren wassen!

Dat je huis er niet uit ziet boeit mannen niet zo veel.. vinden ze stiekem zelfs wel leuk! Haha! Gooi ff wat chloor in de plee en spriets er wat parfum
Maak de bank zit-vrij, gooi de asbak NIET leeg, en doe niet alsof je uren op hem zit te wachten met de koffie klaar enzo. Nonchi houding werkt het beste! Zo van: ben je er nu al? Is het al ZO laat Bloos! Biertjuh? Haha!

Succes, en ik wil ALLE details Bloos

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 18:21

Okee nou dat was kort maar krachtig. Sta net onder de douche smst ie dat ie zich net bedenkt dat ie morgen moet werken om 6u dus sorry ander keertje.

Grmbl. Tot zover mijn intiatief. Boos!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

pmarena

Berichten: 48058
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:25

Hahahaha *LOL* Haha! (sorry Tong uitsteken )

Nou dan wordt er ook niks aan het huis gedaan zeker ? Clown

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 19:13

Nee. Sterker nog, ik zit nu tussen mijn zooi op de bank me vol te schransen aan japanse nootjes (bij gebrek aan beter...) en sex and the city te kijken over zielige 30-jarige vrouwen die maar geen liefde kunnen vinden Clown
Maargoed, de benen zijn geschoren en de makeup zit er netjes op. Dan maar weer enkeltje kroeg vanavond

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:27

Haha! Wat een sukkel joh. Idd morgen maar afwachten hoor...
Succes ben benieuwd of hij dan wel komt Knipoog

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Danielleeee_, Gwenvd, IASCrawler, Jeska2, marleen_88, Nanaatjee, Nathachou, ogidni, Toushie, Valentinotje, WildDreams, xAnthea en 160 bezoekers