Digi mee naar concert, mag dit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 06:21

Officieel niet, maar over niet-professionele apparatuur wordt (meestal) niet moeilijk gedaan.
Ben 1x naar de Melkweg geweest, werden wel gecontroleerd maar een wegwerpcamera werd toen toegelaten...


manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:40

Over het algemeen wordt bij de meeste concerten een lens tot 70mm toegestaan. Als de beliching voldoende/goed is heb je overigens echt geen flits nodig..

En "professionele" apparatuur neem ik vaak zat mee naar Paradiso en ook de Melkweg. Soms krijg je er gelazer mee (vnl als je een flitser gebruikt) en soms vind de artiest het wel grappig. Zo had ik Bowie al poserend voor de camera Lachen

Europe is our playground

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 17:00

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties, had niet verwacht zoveel serieuze te krijgen Haha!

Ik heb besloten om het zekere voor het onzekere te nemen en misschien een wegwerp dingetje meenemen (altijd leuk als bewijs dat ik er echt geweest ben Knipoog ).

Mocht ik daar nog echt mooie foto's tegenkomen kan ik ze altijd nog kopen Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Apacheshadow, claudtje, ellen05, GrapeshotBot, Iloveiswan, Letsdunit, lideli, Mand, MuffinX, Muronia en 133 bezoekers