wat moet ik nu doen?

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ikjuh

wat moet ik nu doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 14:14

Hallo, ik kwam in de 1e klas bij een meisje (A) in de klas en werd daar ontzettend goede vriendinnen mee. Na de 1e ben ik naar een andere school toe gegaan en bleef het contact met A en nog 2 meisjes (B en C) met A ging ik nog steeds veel om en B kwam nog regelmatig bij mij en ik bij haar. Met C ging ik wel eens naar schoolfeesten enzo, maar het contact met C was al snel verbroken (al1 af en toe msn-en) omdat we 'te ver uit elkaar woonden'.
Ik had toen nog steeds een goed contact met A en B, na een tijdje werd het contact met B ook heel weinig en hebben we een tijd lang geen contact gehad. Met A was ik toen nog beste vriendinnen (dat was aan het eind van de 2e) totdat ze een vriendje kreeg toen had ze in 1 x heel weinig tijd voor mij. Ik dacht ach dat gaat wel weer over maar toen het uitging (aan het begin van de 3e) had ze nog steeds weinig tijd voor mij en was het enige waar ze het met mij over had dat de rest mij liet vallen enzo...
Na een tijdje kreeg B msn en kregen we weer contact en gingen we weer naar elkaar toe. A begon toen afspraken met mij afzeggen met allerlei rare redenen en later hoorde ik dan van B dat A weer een feet had gegeven en als ik haar daarnaar vroeg dan had ze alweer allemaal redenen waarom ze mij niet had uitgenodigt. En laatst heb ik voor het 1st een afspraak afgezegd (ik heb haar sinds voor de kerstvakantie niet meer gezien) omdat ik moest melken, moet zij gelijk de eerste 3 keer ook 'toevallig' melken (koeien melken he Lachen ). Terwijl ze haast nooit melkt.
En dan hoor ik dus net van C (op msn) dat A vandaag weer een feest heeft gehouden.
Ik heb tot nu toe A altijd nog weer nieuwe kansen gegeven, maar ik zit er sterk ove te denken om het contact maar helemaal te verbreken. Nou is mijn vraag wat vinden jullie dat ik moet doen?

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 14:29

gewoon een keertje met haar gaan praten, klinkt makkelijker dan het is(ik weet het Schijnheilig ) toch maar proberen.
Mischien als ze gewoon niet wilt praten, toch maar het contact verbreken, als ze dan nog vriendinnen wilt zijn, zoekt ze je vanzelf wel weer op Lachen

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

ikjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 14:35

Ik heb al een keer met haar gepraat hierover (2weken gelden denk ik) maar toen had ze allemaal zulke goeie smoesjes dat ik het toch wel weer geloofde, maar ze flikt het rustig weer....

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:11

Ik zou er zelf geen moeite meer voor doen, zij wilt het blijkbaar niet! dan niet, waarom zou jij dan moeite gaan lopen doen voor haar?
Spreek lekker met B af en ga daar iets leuks mee doen Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie